abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63468444
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:53 schreef zarGon het volgende:
Kom nou, zaadcontainer. Dit is belachelijk maken.
En jezelf een baas noemen. Je wil te graag.
Neen, neen.

Het probleem zit hem meer in de emotionele aspecten die in ogenschouw genomen moeten worden tijdens de zuiver rationele beoordeling. Het probleem van een beoordeling an sich is namelijk dat het vrijwel onmogelijk is om alleen op rationeel niveau te oordelen én dat de persoon waarover geoordeeld dient te worden ook getest dient te worden alvorens men zijn intellectuele capaciteiten kan vaststellen. Iets wat weer bijzonder relevant is voor de rationele verklaring, wat gecombineerd met de emotionele kanten, de cirkel weer rond maakt.

Capiche?
pi_63468453
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:56 schreef Jajong het volgende:
Enige consistentie in het gepost van die dude is ver te zoeken. Hij kan in post 1 zeggen om hij een hekel heeft aan mensen die beledigen om je een post later voor kankerlijer uit te maken bij wijze van spreken.
Bij wijze van spreke scheld ik ook niet.
  maandag 24 november 2008 @ 02:59:32 #53
235640 anna_nasje
is een meisje!
pi_63468455
internethelden
pi_63468457
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:58 schreef Emimich het volgende:

[..]

Neen, neen.

Het probleem zit hem meer in de emotionele aspecten die in ogenschouw genomen moeten worden tijdens de zuiver rationele beoordeling. Het probleem van een beoordeling an sich is namelijk dat het vrijwel onmogelijk is om alleen op rationeel niveau te oordelen én dat de persoon waarover geoordeeld dient te worden ook getest dient te worden alvorens men zijn intellectuele capaciteiten kan vaststellen. Iets wat weer bijzonder relevant is voor de rationele verklaring, wat gecombineerd met de emotionele kanten, de cirkel weer rond maakt.

Capiche?
Mooie woorden maar je gaat geenzins in op wat hij nou eigenlijk zegt, zoals gewoonlijk. Echt een strontuser ben jij, verspilling van eentjes en nulletjes hier, en van zuurstof in de kelder van je ouders.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63468459
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:55 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Jij noemt hem een zaadcontainer en een onbaas maar je kan niet bewijzen dat jijzelf geen van beiden bent? Wat een schande, en dit komt van een moderator nogwel.
Nah, Zargon zoekt de grenzen op en dat mag uiteraard. Ik kan van hem wel iets meer hebben, al speelt hij natuurlijk met vuur.
pi_63468466
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:59 schreef Jajong het volgende:
Mooie woorden maar je gaat geenzins in op wat hij nou eigenlijk zegt, zoals gewoonlijk. Echt een strontuser ben jij, verspilling van eentjes en nulletjes hier, en van zuurstof in de kelder van je ouders.
Het mooie van uitgebreide verhalen geschreven door erkende, eloquente kwaliteitschusers is dat je ze ook mag lezen als je van iets minder niveau bent.

Gewoon.
Omdat het kan.
pi_63468467
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:59 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nah, Zargon zoekt de grenzen op en dat mag uiteraard. Ik kan van hem wel iets meer hebben, al speelt hij natuurlijk met vuur.
Hah. Ik noemde hem zaadcontainer en ik speel met vuur. Heb ik je internetzieltje gekrenkt? .
  maandag 24 november 2008 @ 03:02:21 #58
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_63468474
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:57 schreef agter het volgende:
Wat is de score op dit moment?
Val net binnen in deze uitzending tijdens de reclame...
Ik heb het hele topic afgeheerst uiteraard, dus de score is:

Plaats 1 en daarboven: Stigma op eenzame hoogte.
Plaats 2: voor onze waarde vrind Emimich.
Plaats 3: JaJong omdat hij het zo leuk probeert.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_63468477
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:58 schreef Emimich het volgende:

[..]

Neen, neen.

Capiche?
Praten over 'intellectuele capaciteiten' van andere FOK!kers.

Maar goed, ik zie iemand die plotseling moeilijke woorden wil gebruiken om indruk te maken. Mneh, je bent het niet waard.
  maandag 24 november 2008 @ 03:03:39 #60
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_63468480
Ik zie net weer een mooie post van de illustere mijnheer Emimich, daarmee moet ik concluderen dat de gedeelde eerste plaats gaat naar Emimich en mij, op bizarre hoogte!
pi_63468485
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:03 schreef Stigma het volgende:
Ik zie net weer een mooie post van de illustere mijnheer Emimich, daarmee moet ik concluderen dat de gedeelde eerste plaats gaat naar Emimich en mij, op bizarre hoogte!
Vergeet ons aller vriend Nickobaas niet!
pi_63468486
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar goed, ik zie iemand die plotseling moeilijke woorden wil gebruiken om indruk te maken. Mneh, je bent het niet waard.
Je mag best zeggen dat je inferieure turkenbrein de hoge standaard niet aankan.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63468493
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:03 schreef zarGon het volgende:

Eén post van mij kan je leven veranderen.

Bijzonder treurig om dan te moeten constateren dat je het niet kon opbrengen om die post te lezen. Spijtig.
pi_63468497
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:04 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Correct gebruik van een PI!
pi_63468498
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:00 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het mooie van uitgebreide verhalen geschreven door erkende, eloquente kwaliteitschusers is dat je ze ook mag lezen als je van iets minder niveau bent.

Gewoon.
Omdat het kan.
Door wie ben jij 'erkend' dan? Volgens mij vind het gros van dit forum jou maar een kankerloser .
pi_63468502
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:01 schreef zarGon het volgende:
Hah. Ik noemde hem zaadcontainer en ik speel met vuur. Heb ik je internetzieltje gekrenkt? .
Nee, maar een belediging op zijn tijd van een moderator kan natuurlijk wel, een mod kan natuurlijk met meer weg komen maar het moet geen regel worden.

En kom nu niet aanzetten met het argument dat je nu 'als user' in KLB bent.
pi_63468504
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:06 schreef Jajong het volgende:
Door wie ben jij 'erkend' dan? Volgens mij vindT het gros van dit forum jou maar een kankerloser .
Volgens mij maakt het gros van dit forum minder tenenkrommende fouten in de Neerlandsche taal dan jij.
pi_63468508
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

En kom nu niet aanzetten met het argument dat je nu 'als user' in KLB bent.
Dat. En als ik mij moet verantwoorden, kan ik dat. En nu moet jij eens verder kijken dan mijn kleurtje alleen.
pi_63468512
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:04 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Je racistische ondertoon in je posts is nogal aandoenlijk.
De kortzichtigheid die het tentoonspreidt weegt stukken zwaarder dan de politieke kleur die het weerspiegelt.
pi_63468514
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:05 schreef Emimich het volgende:

[..]

Eén post van mij kan je leven veranderen.

Bijzonder treurig om dan te moeten constateren dat je het niet kon opbrengen om die post te lezen. Spijtig.
Ik heb je post gelezen.
pi_63468526
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:09 schreef zarGon het volgende:
Ik heb je post gelezen.
Ook gelezen?

Edit: ik zou toch zweren dat daar net gezien stond
pi_63468528
Dan nog steeds, 'echt' gelezen?
pi_63468532
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het gros van dit forum minder tenenkrommende fouten in de Neerlandsche taal dan jij.
Och hemel ik maak een taalfout, the horror. Toch fijn dat ik dat deed zodat je de inhoud van mijn post compleet kan negeren he? Je bent zo aandoenlijk voorspelbaar. Je hebt 1 stand en daar blijf je in hangen, matige trolllllllll.
pi_63468533
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:09 schreef Salvad0R het volgende:
Je racistische ondertoon in je post is nogal aandoenlijk.
De kortzichtigheid die het tentoonspreidt weegt stukken zwaarder dan de politieke kleur die het weerspiegelt.
Wat is er racistisch aan zijn opmerking?
  maandag 24 november 2008 @ 03:13:38 #75
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_63468534
Heeren, ik houd het voor gezien, mijn sigaretten zijn nu op, dus het is tijd om te gaan slapen!

Welterusten, en neem mijn reacties vooral met een knipoog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')