The Killers - Human.quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe heet dit nummer?!
Was niet achter het standbeen zeg maar, dat was een 'echte' hak. Anders had Madjer niet mogen ontbreken natuurlijk.quote:
Klopt, hij is me alleen iets te veel fan van zichzelf.quote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vind ik het nooit vervelend om naar Schaars te luisteren. Die heeft wat zinnigs te zeggen, ontwijkt niet elke vraag en zegt gewoon wat hij vind.
Zie m'n edit, ze hebben een ontzettend goede remix uitgebracht.quote:
Kan je daar niet blijven? Het schijnt dat de Algerijnen daar ook hele mooie hamstrings hebben voor homoisten als jij.quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben in Frankrijk, kan ik het ergens realtime live bekijken? Hebben ze het nog over topper Mounir gehad?²
Het stickertje "alternative rock" wordt toch regelmatig op The Killers geplakt hoorquote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie m'n edit, ze hebben een ontzettend goede remix uitgebracht.Bovendien: het is gewoon popmuziek, als je 3FM of SlamFM een uurtje aanhebt komt ie wel voorbij.
Elk genre heeft z'n commercielere vleugel, zelfs metal en hardcore.quote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het stickertje "alternative rock" wordt toch regelmatig op The Killers geplakt hoor. Maar goed, het is dan ook een heel breed genre.
Ja, veel Algerijns gepeupel hier. Af en toe wel leuk om een bourgondisch stokbroodje met fijne boter naar binnen te werken, maar die Fransen stinken mij te veel uit hun mond, die camambert en rode wijn zorgt zeer waarschijnlijk voor een smerig ruikend gistingsproces in de maag.quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je daar niet blijven? Het schijnt dat de Algerijnen daar ook hele mooie hamstrings hebben voor homoisten als jij.
Ja? Kan ie een beetje moppen tappen?quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Zeker, vermakelijke uitzending.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Of Zola!quote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was niet achter het standbeen zeg maar, dat was een 'echte' hak. Anders had Madjer niet mogen ontbreken natuurlijk.
Niet zo leuk als El-Akchaoui me dunkt.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |