Geen wereldtop maar toch goed genoeg voor Ajax, in elke wedstrijd waarin hij erin kwam ging het team beter draaien.quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Enoh een fenomeen. Sorry... maar hij begon goed maar de laatste tijd vind ik hem toch echt minder. En we moeten ook niet doen alsof Gabri wereldtop is. Dat is het bij lange na niet.
In het rijtje Makelele, Gattuso, Geremi, Van Bommel, Keane.quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Enoh een fenomeen? Hmmmf
Enoh is gewoon een fenomeen, dat hij momenteel iets minder speelt veranderd er niets aan.quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Enoh een fenomeen. Sorry... maar hij begon goed maar de laatste tijd vind ik hem toch echt minder. En we moeten ook niet doen alsof Gabri wereldtop is. Dat is het bij lange na niet.
Heeft die ook al een boek ?quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Doezelhaar het volgende:
Ben trouwens wel blij dat Martin Jol weinig spreektijd krijgt. Moet hij zijn boek niet even stiekem promoten?
Ajax = wereldtop. Sorry. Noem me nostalgisch maar ik eis niet minder van Ajax dan dat het wereldtop moet wezen. Met wereldtop bedoel ik Champions League materiaal. Dus een Suarez, Huntelaar, Vertonghen, Steek en Vermaelen schaar ik daar wel bij.quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Geen wereldtop maar toch goed genoeg voor Ajax, in elke wedstrijd waarin hij erin kwam ging het team beter draaien.
Hehe, ik bedoel natuurlijk Dick. Martin Jol heeft trouwens ook een boek volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft die ook al een boek ?
daar is iequote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef golfer het volgende:
Het elleboogje van Suarez zal ook wel weer langskomen.
Helaas...quote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Doezelhaar het volgende:
Ben trouwens wel blij dat Martin Jol weinig spreektijd krijgt. Moet hij zijn boek niet even stiekem promoten?
Jij hebt mij zojuist over jouw geaardheid laten twijfelen, volgens mij houd jij wel van mannen met babypoeder bips.quote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil zeggen dat Vertonghen een knap koppie heeft, maar dan kom ik als een homo over, ik doe het dus maar niet.²
Kan begrijpen dat je nog met de wedstrijd van donderdag om je hoofd zatquote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel natuurlijk Dick. Martin Jol heeft trouwens ook een boek volgens mij.
Daar moet je echt vanaf stappen zo wordt het nooit wat als het publiek ook die instelling blijft hebben. Ajax moet zich gewoon blijven richten op de competitie en kampioen worden en er eens voor zorgen dat Champions league spelen weer standaard wordt.quote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ajax = wereldtop. Sorry. Noem me nostalgisch maar ik eis niet minder van Ajax dan dat het wereldtop moet wezen. Met wereldtop bedoel ik Champions League materiaal. Dus een Suarez, Huntelaar, Vertonghen, Steek en Vermaelen schaar ik daar wel bij.
Ja hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 23:11 schreef Reddiablo het volgende:
Die Enoh is 21 en voor het eerst in de Eredivisie, mag 'ie nog wat minder spelen af en toe!?
In de jaren '80 was het precies zo'n zelfde situatie. Dus nee, ik stap daar niet van af!quote:Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar moet je echt vanaf stappen zo wordt het nooit wat als het publiek ook die instelling blijft hebben. Ajax moet zich gewoon blijven richten op de competitie en kampioen worden en er eens voor zorgen dat Champions league spelen weer standaard wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |