Thanx!quote:Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Yes captain!![]()
**voorstelverhaal**
Denk dat dat wel een beetje het belangrijkste is...
hilarisch!quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Sirolf het volgende:
Die Serious Comedy-promo!
Giel komt met een scheetkussen, Michiel met een DVD van Seth Gaaikema en Ekdom met een pallet clowns.
"Quelle Gaaikema? Seth Gaaikema!"quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Sirolf het volgende:
Die Serious Comedy-promo!
Giel komt met een scheetkussen, Michiel met een DVD van Seth Gaaikema en Ekdom met een pallet clowns.
in het echt ben ik een vreselijk knappe blondine van 18 jaar, maar dat trekt altijd van die rare types aan, dus ik stel me altijd maar zo voor.quote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx!
Ben een betrekkelijke newbe hier, dus kende je nog nietEn vind t altijd wel fijn om te weten met wie ik te maken heb, ook al is t online
quote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Quelle Gaaikema? Seth Gaaikema!"
Hee, niet grappig als je totaal afhankelijk bent van t OVquote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
rijden die nog dan?
normaal stoppen ze er al mee als er een blaadje, zandkorreltje, pluisje, druppel, sneeuwvlokje op de rails ligt.
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
in het echt ben ik een vreselijk knappe blondine van 18 jaar, maar dat trekt altijd van die rare types aan, dus ik stel me altijd maar zo voor.
zo duur hoeft dat niet te zijn, voor een 200 ¤ kun je wel een wrakje kopen waar je het best een jaartje mee kan trekken!quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, niet grappig als je totaal afhankelijk bent van t OV
* Jannekje7 wil zooo graag autootje! Bijna 5 jaar rijbewijs en heeft nog steeds geen autootje...
Dat kan ik, vroeg kwam ik veel op de 3fm chat (1999,2000 ofzo) daar hebben we ook een keer een meet meegehad. Raar man, normaal van alles te lullen in de chat, en daar zat iedereen maar naar zijn colatje te staren.quote:Op maandag 24 november 2008 10:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Seriously, we zijn met een aantal van FOK naar de laatste Muijs in t Huis geweest, en Litton Lane kwam me ophalen met de auto... best eng hoor, een kerel die je niet kent die je komt ophalen![]()
Maar LL bleek een schatje te zijn!
Daar hadden we bij de FOK!3FM-meet een jaar terug bij MetMichiel geen last van, dat was gewoon een gezellige bende.quote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat kan ik, vroeg kwam ik veel op de 3fm chat (1999,2000 ofzo) daar hebben we ook een keer een meet meegehad. Raar man, normaal van alles te lullen in de chat, en daar zat iedereen maar naar zijn colatje te staren.
(bier hielp, maar toch)
Welke is't, deze week?quote:Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat een lekkere MH!
oh fuck vergeet ik hetquote:Op maandag 24 november 2008 11:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
* Dandelion doneert weer een duppie
was vier weken geleden al kut, en dat is het nog steeds.quote:Op maandag 24 november 2008 11:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De schietplaat.
MIA - Paper Planes dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |