je UI!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezet
eens een (bijna) uitgestorven ziektequote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat vind je dan van een opmerking als onderstaande?
[..]
Misschien maakt hij er wel een einde aan is iets anders dan" anders klap je met kop op een stoeprand tot je hersencellen in je buurmans grasveld liggen "quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat vind je dan van een opmerking als onderstaande?
[..]
probeer je zo je stempel te zetten?quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
eens een (bijna) uitgestorven ziekte
de k-ziekte ...das niet bon ton
tering is een goede uitgroep
van
ja van wat eigenlijk
tering
dat dus
groetjes
stempel?quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
probeer je zo je stempel te zetten?
semi-diepgaand ouwehoeren is not done
Je scheldt geen moderators uit. Klaar.quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef Vandaw het volgende:
Eh...remlof, ik wil wel een uitleg.
Desnoods via PM.
Wat voor uitleg?quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef Vandaw het volgende:
Eh...remlof, ik wil wel een uitleg.
Desnoods via PM.
Zulke users zijn banwaardigquote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
stempel?
als je wilt
breng ik eentje aan
op je
zeg maar
groetjes aan jou
en je favo vis
cheers mate
Heb je een enter-fetish ofzo? Damn.quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
stempel?
als je wilt
breng ik eentje aan
op je
zeg maar
groetjes aan jou
en je favo vis
cheers mate
Oké helder.quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je scheldt geen moderators uit. Klaar.
En elkaar ook niet.
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 decemberquote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat MiVer een crackjunk is.
remlof nu je er toch bent.. kun je aub iets aan MiVer doen? zo gaat het al de laatste 2wekenquote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je scheldt geen moderators uit. Klaar.
En elkaar ook niet.
waarom zou ik zo overkomenquote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef Devvie het volgende:
MiVer, waarom ben jij zo godsgruwelijk irritant?
quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 december
Daarom.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Oké helder.
Maar waarom die vijf notes?
is dit de weg naar scheveningenquote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef padlarf het volgende:
Is this the way to Amarillo?
Every night I've been hugging my pillow
Dreaming dreams of Amarillo
And sweet marie who waits for me
Die kans is wel groot ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n paddoverzameling er nog even aan het doorjagen is voor 1 december
Ik zou t juist opsparen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt...quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat MiVer een crackjunk is.
Ik vind hem eigenlijk wel de origineelste poster in deze reeksquote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
remlof nu je er toch bent.. kun je aub iets aan MiVer doen? zo gaat het al de laatste 2weken
Hoezo blijf ik stangen dan? Als je een béétje het principe snapt achter notes dan vraag je niet waarom je 5 notes hebt.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel de origineelste poster in deze reeks
Blijf om hem lachen
Ik ben nog een beetje kleddernat.quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoi
ben je
nog nat
of niet
meer
gr
aan je vis
Ik snap het principe achter notes blijkbaar niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo blijf ik stangen dan? Als je een béétje het principe snapt achter notes dan vraag je niet waarom je 5 notes hebt.
Tijd dan ik ook maar eens admin ga worden danquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf om hem lachen
soort zoekt soort?quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf om hem lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |