Oeeeeeh er broeit weer iets tussen die 2quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
Reageer maar weer niet op m'n vraag Bt.
Trusten dan.
Dan kan ik niet naar mijn puickende stage.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil dat er morgen een halve meter sneeuw ligt.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Rhythm het volgende:
Nieuw bij Jamba!
Bancount op je mobiel! Laat je vrienden zien dat jij een échte baas bent!
SMS "ban" spatie "aan" naar 3636
quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil dat er morgen een halve meter sneeuw ligt.
Nummers aanpassen mogen jullie toch wel doen?quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Foute TT's zijn volgens remlof een puntje van aandacht.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
Reageer maar weer niet op m'n vraag Bt.
Trusten dan.
Als er één persoon op deze aardkloot niets van computergerelateerde dingen afweet ben ik het welquote:
Ja want gebanned zijn is tenslotte iets voor echte bazen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Rhythm het volgende:
Nieuw bij Jamba!
Bancount op je mobiel! Laat je vrienden zien dat jij een échte baas bent!
SMS "ban" spatie "aan" naar 3636
Dat de TS van het vorige deel dat puntje in de reet steekt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Foute TT's zijn volgens remlof een puntje van aandacht.
Woar?quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
Maargoed, we hadden het over secks.
BWOH IK LIET MN 2 BUURMEISJES VANMIDDAG EEN LEKKAH CHOCOLADEIJSJE ETENquote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Get real.
Je bent pas een échte baas als je banwaardige plaatjes of opmerkingen zo formuleert of brengt dat het niet meer banwaardig is.
Sarcasm doesnt ring a bell?quote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja want gebanned zijn is tenslotte iets voor echte bazen.
Ik bemoei me liever niet met twee mannen die 'puntjes' in elkanders reet steken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat de TS van het vorige deel dat puntje in de reet steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |