abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63466429
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Je neemt anders mijn posts wel altijd serieus door er ontzettend tegen in te gaan (niet dat ik er iets tegen heb aangezien het toch van mijn kant weer een glimlach oplevert)
Dat zie je dan verkeerd. Ik reageer zo om weer een reactie uit te lokken, en die reactie tovert dan weer een glimlach op mijn gezicht . Ik heb werkelijk waar nog nooit ook maar iets serieus genomen wat ik op dit forum heb gelezen of gepost.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63466436
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Emimich het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar domme post, driewerf hulde daarvoor!
QFT
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63466450
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat zie je dan verkeerd. Ik reageer zo om weer een reactie uit te lokken, en die reactie tovert dan weer een glimlach op mijn gezicht . Ik heb werkelijk waar nog nooit ook maar iets serieus genomen wat ik op dit forum heb gelezen of gepost.

Andersom net zo. Alhoewel het ook wel eens menens is.. alleen is dat op een ander gedeelte en niet persoonlijk. Maar goed,... wanneer je denkt op KLB serieus te kunnen posten
  maandag 24 november 2008 @ 00:04:18 #104
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63466453
Trouwens waarom moest Ajax nou verliezen Zo zonde!
pi_63466457
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:

[..]

Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.
Ik ben een WINNAAR!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 24 november 2008 @ 00:05:01 #106
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63466477
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik ben een WINNAAR!
Ja maar dat is omdat je chuck bent, die wint altijd
pi_63466488
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Andersom net zo.
Dat is mooi.
pi_63466495
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:43 schreef Crane het volgende:
Met name dat SC-volk. Awards, t-shirts, meetings, users die bij elkaar op de koffie komen, en ga zo maar door. Mensen, het is maar een forum dat soms nuttig kan zijn, soms leuk, soms om even te zieken en soms interessant. Maar uiteindelijk is het slechts een website.

Klacht: mensen die fok als een echte gemeenschap beschouwen, hoe eenzaam ben je dan.
Tevens een plek om contacten te zoeken, sociaal te zijn en eventuele vriendschappen te sluiten.
Je ziet een interessant persoon die je ook wel eens in het echt wil zien. Een soort relatie chat maar niet voor lovers. De moderne tijd dus

Ieder z`n mening?
Verkeerd verbonden
pi_63466497
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:05 schreef damsco het volgende:

[..]

Ja maar dat is omdat je chuck bent, die wint altijd
Zie jij hebt er verstand van!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63466498
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef damsco het volgende:
I know man, fucked up.
pi_63466511
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij reageert echt werkelijk waar nooit op wat mensen tegen je zeggen. Je gaat er gewoon compleet aan voorbij en geeft repliek met compleet irrelevante onzin. Je beschuldigt mensen aan de lopende band van dingen die je zelf een post later vertoont. Riekt een beetje naar autisme

. Ik negeer je vanaf nu wel gewoon want er valt niet eens een fatsoenlijke flamewar met je te houden, het is echt dramatisch. Als je nou inhoudelijk zou reageren op de dingen die ik zeg dan was het nog leuk geweest maar alles wat je doet is een beetje dom lullen over compleet verzonnen dingen.
Mooi zo'n hysterische reactie in dit topic
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63466538
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mooi zo'n hysterische reactie in dit topic
Hysterisch? Verklaar je nader .
pi_63466569
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef Jajong het volgende:
Jij reageert echt werkelijk waar nooit op wat mensen tegen je zeggen. Je gaat er gewoon compleet aan voorbij en geeft repliek met compleet irrelevante onzin. Je beschuldigt mensen aan de lopende band van dingen die je zelf een post later vertoont. Riekt een beetje naar autisme

. Ik negeer je vanaf nu wel gewoon want er valt niet eens een fatsoenlijke flamewar met je te houden, het is echt dramatisch. Als je nou inhoudelijk zou reageren op de dingen die ik zeg dan was het nog leuk geweest maar alles wat je doet is een beetje dom lullen over compleet verzonnen dingen.
Ik geef geen repliek, maar ik dien iemand van repliek.

Kaste warriors kiezen ervoor om enkel en alleen diegenen die zij waardig achten voor een post uit te kiezen, alvorens WoW af te sluiten. De consequenties van de kern van de verborgen boodschap die verloren gaat in de discrepantie tussen de inhoud en de booschapper, ook wel bekend als de ruis, is immers nooit vanzelfsprekend uit de toon vallend wanneer deze geconfronteerd wordt met de gevolgen van diens halen. Lieden die al postend op dit forum blijk geven van een groot gebrek aan inzicht, een schromelijk tekort aan hersenen en verdere tekenen van inferioriteit geven er blijk van niet gespecificeerd te zijn in het ontleden van uiterst lange zinsnedes die door hun oeverloze gever, veelal gelet op het schizofrene karakter van diens opponent, vaak een uiterst omsamenhangend en inconsistent (inderdaad, een tautologie) wordt waardoor een volkse afstammeling, zoals iemand waar eerder in deze zin naar verwezen werd, er vrijwel niets meer van zou kunnen incohisteren, noch de phallaire consequenties van zulks een daad te accepteren.
pi_63466570
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hysterisch? Verklaar je nader .
No need
pi_63466571
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Emimich het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar domme post, driewerf hulde daarvoor!
*gaap*

Eigenlijk zou dat mijn reactie naar Crane moeten zijn, maar ik dacht laat ik het eens uitleggen. Kennelijk zijn jouw hersentjes nog niet erg gestimuleerd om dit te kunnen bevatten.
pi_63466588
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef damsco het volgende:
Sssjt
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63466623
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

No need
Je bedoelt dat je gewoon geen idee hebt waar je 't over hebt?
pi_63466665
Zie je, Biogarde? Best een aardige discussie toch?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63466667
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:10 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je gewoon geen idee hebt waar je 't over hebt?
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Ik bedoelde dat iedere geestelijk gezonde poster er de ironie wel van zou inzien. Maar ja
pi_63466689
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Crane het volgende:
Zie je, Biogarde? Best een aardige discussie toch?
Nee, eigenlijk niet.
pi_63466710
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet.
Voor KLB-normen wel.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63466747
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, dan had ik dat wel gezegd. Ik bedoelde dat iedere geestelijk gezonde poster er de ironie wel van zou inzien. Maar ja
Right. Jij begrijpt de lading van mijn post gewoon niet en ziet er iets in wat er niet is. Maar whatever, dit verveelt me. Discussieren met een autist en met een vrouw schiet toch niet op.
pi_63466785
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

Right. Jij begrijpt de lading van mijn post gewoon niet en ziet er iets in wat er niet is. Maar whatever, dit verveelt me. Discussieren met een autist en met een vrouw schiet toch niet op.
Ah, de easy way out nu je gewezen bent op een discrepantie in je manier van posten. Verrassend
  maandag 24 november 2008 @ 00:19:11 #124
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63466813
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik geef geen repliek, maar ik dien iemand van repliek.

Kaste warriors kiezen ervoor om enkel en alleen diegenen die zij waardig achten voor een post uit te kiezen, alvorens WoW af te sluiten. De consequenties van de kern van de verborgen boodschap die verloren gaat in de discrepantie tussen de inhoud en de booschapper, ook wel bekend als de ruis, is immers nooit vanzelfsprekend uit de toon vallend wanneer deze geconfronteerd wordt met de gevolgen van diens halen. Lieden die al postend op dit forum blijk geven van een groot gebrek aan inzicht, een schromelijk tekort aan hersenen en verdere tekenen van inferioriteit geven er blijk van niet gespecificeerd te zijn in het ontleden van uiterst lange zinsnedes die door hun oeverloze gever, veelal gelet op het schizofrene karakter van diens opponent, vaak een uiterst omsamenhangend en inconsistent (inderdaad, een tautologie) wordt waardoor een volkse afstammeling, zoals iemand waar eerder in deze zin naar verwezen werd, er vrijwel niets meer van zou kunnen incohisteren, noch de phallaire consequenties van zulks een daad te accepteren.
Ik moest het een paar keer over lezen. Ruis kun je trouwens simpelweg oplossen door redundantie in je boodschap te bouwen Ik snap alleen niet wat het verhaal van de boodschapper in je reactie thuis doet, maar dat terzijde.
pi_63466832
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Crane het volgende:
Voor KLB-normen wel.
Mwoah, er wordt weinig goed gebasht én er is geen goede discussie. Ik zou het een 4,5 geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')