Man, ieder post in KLB heeft een serieuze ondertoon.quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Jajong het volgende:
Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.
Ik vind jou helemaal geen kankerlijer, ik snap alleen niet hoe je erbij komt dat ik bluf.quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Luister kill. No problem, maakt mij geen ene fuck uit wat jij doet, wat je opent etc. Alleen ik neem je totaal niet serieus, en dat is mijn goed recht. Net als je mij een complete kankerlijer mag vinden bijvoorbeeld, zou mij echt aan mijn reet roesten.
fok = fok, ik neem het totaal niet serieus. evenmin als vele topics hier.
Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.
Da's meer KPD hequote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.
De enige die faalt ben jij. Jij bent me aan het e-stalken en je probeert me telkens te provoceren. En ik hap amper, en negeer je de meeste tijd gewoon. Wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? Dat je me een kankernerd vindt is inmiddels wel duidelijk maar dat hoef je echt niet in elk topic duidelijk te maken hoor. Het wordt een beetje zielig inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2008 23:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk: wat doe je als je ronduit dom bent én geen argumenten meer hebt?
Dan maak je een quasi-grappige opmerking en pleur je er dito PI bij. Je faalt Jajong, je faalt.
Dat is geen aanname hoor, dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.
Kijk mannetje. Je moet gewoon nu een keer je verlies nemen en gewoon naar bed gaan. Morgen om 7.30 uur gaat de wekker weer. Doe je de groeten aan de juffrouw morgen?quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.
Ga naar bed.quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is geen aanname hoor, dat is gewoon een feit.
Mijn verlies?quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Kijk mannetje. Je moet gewoon nu een keer je verlies nemen en gewoon naar bed gaan. Morgen om 7.30 uur gaat de wekker weer. Doe je de groeten aan de juffrouw morgen?
E-stalkenquote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Jajong het volgende:
De enige die faalt ben jij. Jij bent me aan het e-stalken en je probeert me telkens te provoceren. En ik hap amper, en negeer je de meeste tijd gewoon. Wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? Dat je me een kankernerd vindt is inmiddels wel duidelijk maar dat hoef je echt niet in elk topic duidelijk te maken hoor. Het wordt een beetje zielig inmiddels.
Relevante posts uit zijn postgeschiedenis of opbokken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:
Mijn verlies?. Hoe bevalt die PDD-NOS vriend?
Altijd als je wat tegen hem zegt is het van: "HELEMAAL NIETquote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn verlies?. Hoe bevalt die PDD-NOS vriend?
in jouw wereld is het alleen verliezen toch?quote:Op zondag 23 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.
Dus je gelooft in god?quote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Crane het volgende:
[..]
'Anders denkenden'Je gaat een pedofiel iemand toch ook niet zo noemen?
'Goed' en 'slecht' bestaat wel degelijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb ook veel vrienden hier op FOK!
Je neemt anders mijn posts wel altijd serieus door er ontzettend tegen in te gaan (niet dat ik er iets tegen heb aangezien het toch van mijn kant weer een glimlach oplevert)quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij reageert echt werkelijk waar nooit op wat mensen tegen je zeggen. Je gaat er gewoon compleet aan voorbij en geeft repliek met compleet irrelevante onzin. Je beschuldigt mensen aan de lopende band van dingen die je zelf een post later vertoont. Riekt een beetje naar autismequote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
E-stalken
Deze beste man is wanhopig mensen, wellicht is een bezoekje aan de psychiater nog een optie!
Onvoorstelbaar domme post, driewerf hulde daarvoor!quote:Op zondag 23 november 2008 23:59 schreef Heathen. het volgende:
Dus je gelooft in god?
Dat is namelijk de consequentie die je er aan vast laat hangen wanneer je beweerd dat er zoiets als goed en slecht bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |