abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63466069
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Jajong het volgende:
Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.
Man, ieder post in KLB heeft een serieuze ondertoon.

Als je dat niet begrijpt, dan denk ik dat je in het verkeerde subforum zit!
pi_63466070
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef damsco het volgende:

[..]

Luister kill. No problem , maakt mij geen ene fuck uit wat jij doet, wat je opent etc. Alleen ik neem je totaal niet serieus, en dat is mijn goed recht. Net als je mij een complete kankerlijer mag vinden bijvoorbeeld, zou mij echt aan mijn reet roesten.

fok = fok, ik neem het totaal niet serieus. evenmin als vele topics hier.
Ik vind jou helemaal geen kankerlijer, ik snap alleen niet hoe je erbij komt dat ik bluf.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63466093
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.
Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.
pi_63466115
fok-meets zijn best sad, heerst echt zo'n kuddegevoel, terwijl meets gebaseerd moeten zijn op individuele connecties en constructiviteit.

verder is jajong stoer en zijn fotoboekhaters jaloers.
pi_63466129
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef dikkemongul het volgende:

[..]

Persoonlijke beledigingen en wederom aannames die nergens op slaan. Wat ben je ook een sneu klein mannetje! Wat zou ik graag eens op je hoofd poepen als ik je tegen zou komen.
Da's meer KPD he
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63466130
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:49 schreef Emimich het volgende:

[..]

Kijk: wat doe je als je ronduit dom bent én geen argumenten meer hebt?

Dan maak je een quasi-grappige opmerking en pleur je er dito PI bij. Je faalt Jajong, je faalt.
De enige die faalt ben jij. Jij bent me aan het e-stalken en je probeert me telkens te provoceren. En ik hap amper, en negeer je de meeste tijd gewoon. Wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? Dat je me een kankernerd vindt is inmiddels wel duidelijk maar dat hoef je echt niet in elk topic duidelijk te maken hoor. Het wordt een beetje zielig inmiddels .
pi_63466149
quote:

[..]

Dat is geen aanname hoor, dat is gewoon een feit.
pi_63466153
quote:

[..]

Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.
Kijk mannetje. Je moet gewoon nu een keer je verlies nemen en gewoon naar bed gaan. Morgen om 7.30 uur gaat de wekker weer. Doe je de groeten aan de juffrouw morgen?
  zondag 23 november 2008 @ 23:53:57 #84
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63466181
Laten we gewoon een drankje pakken en chillen en genieten van het laatste moment van ons weekend. Zonde van onze tijd dit gediscussieer. Het moet wel leuk blijven.
pi_63466209
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is geen aanname hoor, dat is gewoon een feit.
Ga naar bed.
  zondag 23 november 2008 @ 23:55:23 #86
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63466224
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef dikkemongul het volgende:

[..]

Kijk mannetje. Je moet gewoon nu een keer je verlies nemen en gewoon naar bed gaan. Morgen om 7.30 uur gaat de wekker weer. Doe je de groeten aan de juffrouw morgen?
Mijn verlies? . Hoe bevalt die PDD-NOS vriend?
pi_63466231
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Jajong het volgende:
De enige die faalt ben jij. Jij bent me aan het e-stalken en je probeert me telkens te provoceren. En ik hap amper, en negeer je de meeste tijd gewoon. Wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? Dat je me een kankernerd vindt is inmiddels wel duidelijk maar dat hoef je echt niet in elk topic duidelijk te maken hoor. Het wordt een beetje zielig inmiddels .
E-stalken

Deze beste man is wanhopig mensen, wellicht is een bezoekje aan de psychiater nog een optie!
  zondag 23 november 2008 @ 23:56:02 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63466243
Kliekjesgedrag bedoel je waarschijnlijk. Tenenkrommend ja.
2000 light years from home
pi_63466248
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:
Relevante posts uit zijn postgeschiedenis of opbokken.
pi_63466269
quote:

[..]

Altijd als je wat tegen hem zegt is het van: "HELEMAAL NIET JIJ BENT ZELF .... "
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63466291
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.
Cause nobody likes rock anymore!
  zondag 23 november 2008 @ 23:58:09 #93
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63466295
Zo schitterend ook dat een paar autisten iets hebben van "He, een paar Fokkers willen elkaar voor de gezelligheid eens ontmoeten ergens, WAT EEN FUCKING NIET SOCIALE NOOBS"

Kanker man, laat ze lekker, waarschijnlijk komen ze vaker buiten dan de gemiddelde Fokker. Maar dat mag ik niet zeggen want ik generaliseer dan en ik luister naar metal.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 23 november 2008 @ 23:58:25 #94
3767 Herald
Come get some
pi_63466306
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
Ook een kenmerk van die mensen idd. Ze denken dat je kunt 'falen' of 'verliezen' op een forum.
in jouw wereld is het alleen verliezen toch?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_63466345
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Crane het volgende:

[..]

'Anders denkenden' Je gaat een pedofiel iemand toch ook niet zo noemen?
'Goed' en 'slecht' bestaat wel degelijk.
Dus je gelooft in god?
Dat is namelijk de consequentie die je er aan vast laat hangen wanneer je beweerd dat er zoiets als goed en slecht bestaat.
pi_63466385
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb ook veel vrienden hier op FOK!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63466389
quote:

[..]

Je neemt anders mijn posts wel altijd serieus door er ontzettend tegen in te gaan (niet dat ik er iets tegen heb aangezien het toch van mijn kant weer een glimlach oplevert)
pi_63466392
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

E-stalken

Deze beste man is wanhopig mensen, wellicht is een bezoekje aan de psychiater nog een optie!
Jij reageert echt werkelijk waar nooit op wat mensen tegen je zeggen. Je gaat er gewoon compleet aan voorbij en geeft repliek met compleet irrelevante onzin. Je beschuldigt mensen aan de lopende band van dingen die je zelf een post later vertoont. Riekt een beetje naar autisme

. Ik negeer je vanaf nu wel gewoon want er valt niet eens een fatsoenlijke flamewar met je te houden, het is echt dramatisch. Als je nou inhoudelijk zou reageren op de dingen die ik zeg dan was het nog leuk geweest maar alles wat je doet is een beetje dom lullen over compleet verzonnen dingen.
pi_63466402
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:59 schreef Heathen. het volgende:
Dus je gelooft in god?
Dat is namelijk de consequentie die je er aan vast laat hangen wanneer je beweerd dat er zoiets als goed en slecht bestaat.
Onvoorstelbaar domme post, driewerf hulde daarvoor!
pi_63466404
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
ik luister naar metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')