BEN JIJ NIET DIE JONGEN DIE ALTIJD VAN DIE LEUKE VERHAALTJES VERTELD?quote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Woordenboekdefinities gebruiken om je 'gelijk' te behalen in een discussie.
Wat een stelletje kankerlijers zijn er hier. Als iemand mij een pindaplukker noemde in real life, dan hadden we gevochten oude.quote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Praat is fatsoenlijk Nederlands, hier kan ik echt niks mee.
Selfpwn.quote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ezelquote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Props.quote:Op zondag 23 november 2008 21:27 schreef Rhythm het volgende:
Trouwens, om maar even ontopic te gaan.
Ik had me er gisteren toch een. Daar zou zelfs André Rouvoet de cel in voor gaan.
Als jij het geweldig vindt om het merendeel van je leven achter een beeldscherm te slijten begrijp ik dat volledig.quote:Op zondag 23 november 2008 21:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik zou nooit van me leven opkijken naar zo een kankerjosti als jij![]()
Ja, echt, want er bestaan geen meerdere definities van een woord.quote:
Maar stiekem lopen er tranen van verdriet uit je ogen als je leest hoe succesvol Chriz2k is met de meisjes. Het leven moet wel hard zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 21:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik zou nooit van me leven opkijken naar zo een kankerjosti als jij![]()
Mijn gevoel zegt me een pic te posten, maar mijn verstand blokkeert dat gelukkigquote:
Topic kan wel worden gesloten, beter dan dit kan niet meer qua entertainment-gehaltequote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
oh wacht ff een engelse post neerzetten, dan lijkt het nog enigsinds interessant wat er staatquote:
Als je de pic PM'd mag ik 'm niet posten, dan krijg ik een ban.quote:Op zondag 23 november 2008 21:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt me een pic te posten, maar mijn verstand blokkeert dat gelukkig.
Fixedquote:Op zondag 23 november 2008 21:27 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
BEN JIJ NIET DIE JONGEN DIE ALTIJD VAN DIE LEUKE VERZONNEN VERHAALTJES VERTELD?
Zegt iemand die vaker op Fok zit dan ikquote:Op zondag 23 november 2008 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als jij het geweldig vindt om het merendeel van je leven achter een beeldscherm te slijten begrijp ik dat volledig.
[..]
Ja, echt, want er bestaan geen meerdere definities van een woord.
kijk uit, jajong probeert je te versierenquote:Op zondag 23 november 2008 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je de pic PM'd mag ik 'm niet posten, dan krijg ik een ban.
Het leven is goed voor mij, genoeg mooie damesquote:Op zondag 23 november 2008 21:29 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Maar stiekem lopen er tranen van verdriet uit je ogen als je leest hoe succesvol Chriz2k is met de meisjes. Het leven moet wel hard zijn.
Echt hequote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
[..]
Je ziet ze gewoon zoeken naar die ene spelfout die ze hopen te vinden
*klikt op postgeschiedenis*quote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zegt iemand die vaker op Fok zit dan ik
Ja, want in het woordenboek staan alle woorden die in het dagelijkse leven worden gebruikt.quote:Als er meerdere definitie's van 1 woord zijn, staan ze ook in het woordenboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |