Post eens een foto van jouw hoofd. En ik durf te wedden dat elk meisje in jouw leven mij knapper vindt dan jou.quote:Op zondag 23 november 2008 20:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is meneertje gelukt een keer een chick te scorenEn van je kop moet je 't inderdaad niet hebben dus wat respect is inderdaad wel op z'n plaats
quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf [ afbeelding ]. Dat is meestal wel voldoende.
quote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef ...Dandelion... het volgende:
[..]
Anaal vernederd worden, dat wil je wel hè?
Of ik nou wel of niet lelijk ben doet verder niet terzake.quote:Op zondag 23 november 2008 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk domme kneus. Vooral zelf geen fotoboek aanmaken.
Sommige mensen zijn verstandig en blijven anoniem op Fok.quote:Op zondag 23 november 2008 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk domme kneus. Vooral zelf geen fotoboek aanmaken.
Mietje.quote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of ik nou wel of niet lelijk ben doet verder niet terzake.
Even kansloos als dansloos en die Brabanthallen hadden de ambiance van een slachthuis, maar we zijn wel flink losgegaan (vooral toen Joost van Bellen draaide)quote:Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer dude, verder wel relaxt of niet?
Jammer, maarja zolang je kapot bent gegaan met je vrienden doet de rest er niet echt toe toch?quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Even kansloos als dansloos en die Brabanthallen hadden de ambiance van een slachthuis, maar we zijn wel flink losgegaan (vooral toen Joost van Bellen draaide).
Hoe durf jij anderen te beoordelen op hun uiterlijk als je zelf te laf bent om een fotoboek aan te maken? Dat doet dus wel degelijk ter zake. Ik krijg zo'n sterk vermoeden dat het daglicht jouw afthanse nageboorte kop niet kan verdragen.quote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of ik nou wel of niet lelijk ben doet verder niet terzake.
In onze afwezigheid zijn de meeste goeie posters verdwenen en zijn er veel puberale MBO-klantjes voor terug gekomen. Jammer.quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef Xebrozius het volgende:
Oh god, fotoboek argumenten... Wat een zandbakkerij dit; "Ik vind jou lelijk, jij krijgt geen snoepjes en ik nodig je niet uit voor mijn verjaardagfeestjuh!"
Waar zijn de goede oude flames van weleer?
Hey. Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je graag geloven, en ook is het wel zo dan nog vind ik dit eenquote:Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef Jajong het volgende:
Niemand inderdaad. Maar ga er maar van uit dat 99% van FOK! geen kans maakt bij deze vrouwen.
Klopt, maar even geen Brabant meer voor mij. 5 dec, 19 dec en 31 dec Maassilo: daar komen de echte bazenquote:Op zondag 23 november 2008 20:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer, maarja zolang je kapot bent gegaan met je vrienden doet de rest er niet echt toe toch?
ja govvedomme dit is al m'n 3e poging, hij hapt maar nietquote:
Het begint erop te lijken.quote:Op zondag 23 november 2008 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe durf jij anderen te beoordelen op hun uiterlijk als je zelf te laf bent om een fotoboek aan te maken? Dat doet dus wel degelijk ter zake. Ik krijg zo'n sterk vermoeden dat het daglicht jouw afthanse nageboorte kop niet kan verdragen.
Meen je dit nou echt? Zeker geleerd uit je handboek psychologie voor MBO'ers?quote:Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Lijkt een beetje of je je onzekerheid wil goedpraten zeg maar![]()
Beetje jammer..
Jezelf sowieoso al baas noemen is -baasquote:Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, en ook is het wel zo dan nog vind ik dit eentopic.
Je laat altijd zo duidelijk doorschemeren dat je een zogenaamde baas bent dat et gewoon sad is.
Beetje jammer..
quote:Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, en ook is het wel zo dan nog vind ik dit eentopic.
Je laat altijd zo duidelijk doorschemeren dat je een zogenaamde baas bent dat et gewoon sad is.
Beetje jammer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |