Zoals ze het op marktplaats zouden zeggen:
quote:
Fawaka Ts,
Het leven is een bitch, dat weet ik als hosselaar uit Eindhoven als geen ander. Drie jaar geleden kwam ik in de club, je kent het vast wel: jonko, bierie maar vooral chimeiden. Condooms doe ik niet aan, puur natuur jeweetzelf maar ik onderschatte de gevaar. Om een lang verhaal kort te maken, inmiddels heb ik 2 zoons klaar voor de dagelijkse struggle.
Maar ook wij op de streets dragen de zware last van de economische crisis, bovenop de pijn
van het opgroeien in de achterstandswijk, met een donkere huid. Geen stage, geen werk, onmin kleine uitkering. Ik heb al zwaar moeten inbinden op m'n shoppabezoek en van du kinderbijslag blijft ook niets over. De asociale dienst wil mij en m'n baby mama (die van du 2e) ook niet helpen en aangezien ik nog in m'n proeftijd zit kan ik ook niet zelf pakken wat ik mijn legacy gun.
Denk niet dat ik maar op m'n reet zit te niksen want ik ben bereid hard te werken.
Ik ben met scorro gestopt om me fulltime op m'n rapcarriere te kunnen richten maar heb sindsdien 2 keer in jilla gezeten. Ook daardoor hebben du zoons het niet makkelijk gehad en du leven zal al zo zwaar voor ze zijn. Iedere keer dat ze lachende blanke kinderen op tv met du wii zien spelen vragen ze waarom zij niet zo blij mogen zijn. Hierom wil ik jou vragen of jij hun liefste wens in vervulling zou willen laten gaan en hun deze kans zou willen geven in deze onmin verk**kerde leven. (Als je er twee hebt zou dat helemaal dodelijk zijn, dan hoeven ze niet te delen.)
Peace,
Du Grandpa Boy

succes met de verkoop!!