Pst, dit is niet echt van de TSquote:
laat het jong, het weet niet beterquote:Op zondag 23 november 2008 19:12 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Pst, dit is niet echt van de TS
biaquote:Op zondag 23 november 2008 19:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inclusief jezelf met je semi-hippe taalgebruik
Jij bent waarschijnlijk gewoon een kutuser dus ligt zo'n zaadverhaal gewoon in de lijn van verwachting. Maar het zal wel een lemming zijn ofzo. I.i.g. een kankertopic, hoe dan ook.quote:
een lemming van wie of watquote:Op zondag 23 november 2008 19:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk gewoon een kutuser dus ligt zo'n zaadverhaal gewoon in de lijn van verwachting. Maar het zal wel een lemming zijn ofzo. I.i.g. een kankertopic, hoe dan ook.
Geen idee, daarom snap ik ook niet waarom je 'is iedereen nou echt zo dom?' zegt. Zegt meer over jezelf dan over anderen dat dit topic gelooft wordt als het niet waar is.quote:
Als jos dit had gepost, had je dit niet gezegd. En dat maakt iedereen hier zo dom. Echt puur dom. En als je zelf nadenkt weet je waarom ik dit zo dom vind.quote:Op zondag 23 november 2008 19:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk gewoon een kutuser dus ligt zo'n zaadverhaal gewoon in de lijn van verwachting. Maar het zal wel een lemming zijn ofzo. I.i.g. een kankertopic, hoe dan ook.
Ik ken die hele afcajos amper, en als zijn topics zo zijn had ik precies hetzelfde gezegd. Gewoon een faaltopic, dat kut geschreven is.quote:Op zondag 23 november 2008 19:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jos dit had gepost, had je dit niet gezegd. En dat maakt iedereen hier zo dom. Echt puur dom. En als je zelf nadenkt weet je waarom ik dit zo dom vind.
neequote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef Jajong het volgende:
Oooh wacht, je solliciteert natuurlijk gewoon naar een ban om een topic die afcajos geschreven heeft te posten. En dat mensen dat niet meteen doorhebben is 'heel erg dom' natuurlijk.
Want er staat iets in de OP dat in een positieve context kan worden getrokken?quote:Op zondag 23 november 2008 19:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jos dit had gepost, had je dit niet gezegd. En dat maakt iedereen hier zo dom. Echt puur dom. En als je zelf nadenkt weet je waarom ik dit zo dom vind.
Mensen die het niet door hebben, maar het dan ook een kutverhaal vinden omdat het niet door Jos is gepost en meeliften op de afcajos-hype, that is.quote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef Jajong het volgende:
Oooh wacht, je solliciteert natuurlijk gewoon naar een ban om een topic die afcajos geschreven heeft te posten. En dat mensen dat niet meteen doorhebben is 'heel erg dom' natuurlijk.
Die hype zal wel van hetzelfde soort zijn als die om Idols-Herman. Een soort medelijden, want dit is echt een kankertopic.quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Mensen die het niet door hebben, maar het dan ook een kutverhaal vinden omdat het niet door Jos is gepost en meeliften op de afcajos-hype, that is.
quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Mensen die het niet door hebben, maar het dan ook een kutverhaal vinden omdat het niet door Jos is gepost en meeliften op de afcajos-hype, that is.
Jij daarentegen bent een echte baas met kwaliteits topics van wat jij in je weekend doet (fappen op internet)quote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die hype zal wel van hetzelfde soort zijn als die om Idols-Herman. Een soort medelijden, want dit is echt een kankertopic.
Niet dat dat jou het recht ontneemt om dit een kuttopic te vinden, maar ik heb nog nooit kunnen lachen om één van jouw topics.quote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die hype zal wel van hetzelfde soort zijn als die om Idols-Herman. Een soort medelijden, want dit is echt een kankertopic.
Ik heb in het afgelopen jaar misschien 1 topic geopent ergens vorige week, en als jij daar niet om hebt gelachen ben je in de minderheid hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 19:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet dat dat jou het recht ontneemt om dit een kuttopic te vinden, maar ik heb nog nooit kunnen lachen om één van jouw topics.
Haha, jij zou willen dat jouw weekenden ook maar half zo dope waren als die van mij. Misschien open ik er zo nog even een topic over.quote:Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent een echte baas met kwaliteits topics van wat jij in je weekend doet (fappen op internet)
Het is heus niet dat ik mijn weekend wil spenderen aan WoW.quote:Op zondag 23 november 2008 19:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb in het afgelopen jaar misschien 1 topic geopent ergens vorige week, en als jij daar niet om hebt gelachen ben je in de minderheid hoor.
[..]
Haha, jij zou willen dat jouw weekenden ook maar half zo dope waren als die van mij. Misschien open ik er zo nog even een topic over.
Jos the bossquote:
helemaal nietquote:Op zondag 23 november 2008 20:05 schreef Quir het volgende:
Hij gaf toe dat hij postte in naam van een gebande, ban 'm! Ban 'm`!`11///!!
Topic is gepost btwquote:Op zondag 23 november 2008 19:49 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Het is heus niet dat ik mijn weekend wil spenderen aan WoW.
Ben jij die chimeiiiiidquote:
quote:
Nee want het was haar niet gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |