abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66820699
Break Nadal na een DF van Djoko.

6-4 *5-4.
pi_66820741
Djoko zijn dropshot is wel geweldig hoor

*100
pi_66820848
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:07 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko zijn dropshot is wel geweldig hoor

*100
Dat commentaar ook (op atdhe.net), na de zoveelste gemiste dropshot: "Tennis players are stubborn animals, aren't they?"
pi_66820891
En nu, na eindelijk een goede dropshot: "Well, he was bound to get one of them right!"
pi_66821036
Nadal ook met een mooie dropshot...

Commentator: Dat had meer weg van een lob
  zondag 8 maart 2009 @ 12:22:30 #206
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66821098
Toch staat Nadal mee te klooien tot 4-4 en pakt hij hem dan weer met 2 minder slechte games.
Doet hij toch twee keer. 4 games minder slecht dan de rest. Allevier cruciaal voor setwinst.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66821113
Nadal na een zeer grote lucky met de net rand:

Daar zakte Djoko zijn broek van af.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:31:35 #208
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_66821428
Djoko gebroken vanaf 40-0 , *2-1 Rafa, Spanje is bijna door.
sig verwijderd door FA
  zondag 8 maart 2009 @ 12:50:20 #209
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_66822022
En GSM Nadal: 6-1 in de derde. Een simpele partij tegen de nummer 3 van de wereld, Nadal is zoveel beter op gravel.
sig verwijderd door FA
pi_66822066
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
En GSM Nadal: 6-1 in de derde. Een simpele partij tegen de nummer 3 van de wereld, Nadal is zoveel beter op gravel.

pi_66822088
Die interviews met Nadal blijven belabberd zeg..
pi_66822114
In ieder geval niet zo genant als tegen Federer, maar dit gravel seizoen wordt saaaaai... Blessure of geen blessure, dat is zijn zo'n beetje de mogelijkheden.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:58:15 #213
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66822234
Het is te hopen dat het terugschakelen naar hardcourt hem net zoveel moeite gaat kosten dan het omschakelen naar gravel.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66822238
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:53 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
In ieder geval niet zo genant als tegen Federer, maar dit gravel seizoen wordt saaaaai... Blessure of geen blessure, dat is zijn zo'n beetje de mogelijkheden.
Daar speelde Nadal ook wel ietsje beter.
pi_66822244
Achjah...in ieder geval een stuk minder saai dan vroeger toen federer iedereen domineerde
pi_66822289
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:53 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Mwah, behalve de finale van Roland Garros doet Federer het beter tegen Nadal dan Djokovic.
pi_66822522
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:00 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Mwah, behalve de finale van Roland Garros doet Federer het beter tegen Nadal dan Djokovic.
Uhm, hoe, precies? De laatste keer dat Federer van Nadal won was, uhm... tja, geloof de Masters meer dan een jaar geleden? Daarnaast staat het 5-0 voor Nadal, met overwinningen in GS op hardcourt, gravel en gras...
Djokovic stopte nog een winning streak en won vorig jaar nog een keer. Heeft bovendien een positieve head to head met Nadal op hardcourt.

13-6 of 11-4, head to head. Tja, als je bedenkt dat Federer nog tegen de jonge, nog niet zo goede Nadal kon spelen op zijn top, vind ik het lood om oud ijzer, persoonlijk.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:46:50 #218
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66829964
De Fransen, met misschien op papier het sterkste team in de DC, halen het niet in Tsjechie

Tsjechie - Frankrijk 3-1
USA - Zwitserland 2-1
Kroatië - Chili 5-0
Argentinie - Nederland 4-0
Roemenie - Rusland 1-4
Duitsland - Oostenrijk 3-1
Spanje - Servië 5-0
Zweden - Israel 2-2

Alleen de laatste gaat dus full pull tot aan de vijfde partij. Zonde dat er geen publiek bijzit, want van 3 vijfsetters en een viersetter kun je aardig blij worden als supporter . Vinciguerra, die Sela tot 9-11 dreef vrijdag, en Levy, die pas op 6-8 capituleerde tegen ToJo vrijdag, gaan het uitmaken.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_66830115
Tsjechie is ook wel een hele sterke hoor..Als Stepanek dit jaar die vorm een beetje houdt dan zijn ze (met hun erg sterke dubbel) een outsider. Zeker als Berdych een beetje vorm gaat krijgen, en daar begint het een beetje op te lijken...Frankrijk was wel echt dom Simon op te stellen, die raakt al tijden niks meer. Gasquet, hoewel niet in topvorm, is toch DC technisch vaak wel erg degelijk. Simon kan veels te makkelijk overpowered worden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66830169
Maar Israel - Zweden is wel echt ongelooflijk...Is echt een WAANZINNIGE kraker, en dan zit er geen publiek
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 8 maart 2009 @ 17:08:29 #221
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66830609
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:53 schreef Norrage het volgende:
Maar Israel - Zweden is wel echt ongelooflijk...Is echt een WAANZINNIGE kraker, en dan zit er geen publiek
Maar ook de gasten die spelen, fantastische verhalen

Vinciguerra heeft al 3 jaar geen ATP-wedstrijd meer gespeeld, ToJo speelt ook zn eerste potjes nadat hij terug komt van een blessure, bij die Israeliers is eigenlijk ook alleen Sela echt goed. Haddad, die gister dubbelde, is veel te zwaar en beweegt daarom heel slecht, en Levy is ook niet fantastisch.

Wat een verhaal, wat een kraker
pi_66831109
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:52 schreef Norrage het volgende:
Tsjechie is ook wel een hele sterke hoor..Als Stepanek dit jaar die vorm een beetje houdt dan zijn ze (met hun erg sterke dubbel) een outsider. Zeker als Berdych een beetje vorm gaat krijgen, en daar begint het een beetje op te lijken...Frankrijk was wel echt dom Simon op te stellen, die raakt al tijden niks meer. Gasquet, hoewel niet in topvorm, is toch DC technisch vaak wel erg degelijk. Simon kan veels te makkelijk overpowered worden.
Ja, onbegrijpelijk de keus voor Simon. Waarom is Monfils uit het team gehaald na eerst vanuit Zuid-Amerika over te komen vliegen en mee te trainen? Dan had je in ieder geval een joker gehad als je hem dan niet op zou stellen de eerste dag. Gasquet heeft trouwens behoorlijk lopen prutsen in de dubbel gisteren.
pi_66831734
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Fransen, met misschien op papier het sterkste team in de DC, halen het niet in Tsjechie

Tsjechie - Frankrijk 3-1
USA - Zwitserland 2-1
Kroatië - Chili 5-0
Argentinie - Nederland 4-0
Roemenie - Rusland 1-4
Duitsland - Oostenrijk 3-1
Spanje - Servië 5-0
Zweden - Israel 2-2

Alleen de laatste gaat dus full pull tot aan de vijfde partij. Zonde dat er geen publiek bijzit, want van 3 vijfsetters en een viersetter kun je aardig blij worden als supporter . Vinciguerra, die Sela tot 9-11 dreef vrijdag, en Levy, die pas op 6-8 capituleerde tegen ToJo vrijdag, gaan het uitmaken.
Mwa, Spanje is sterker, in het echt en op papier. Genoeg net niet/wel toppers (Ferrer, Verdasco, Robredo, (Almagro)), degelijk duo in Lopez-Verdasco (of met Robredo) en natuurlijk Nadal die nauwelijks tegen iemand zal verliezen.

Frankrijk is inderdaad gevaarlijk, maar niet degelijk. Simon kan een wat mindere dag hebben, Tsonga kan geblesseerd raken/net herstellende zijn, Gasquet is een mentale kettingbotsing en Monfils is ook niet de degelijkheid zelve. Oh, en geen Nadal.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:55:04 #224
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66832117
Frankrijk - Spanje word gewonnen door de thuisspelende partij. Keuze van ondergrond is zo belangrijk in de Davis Cup.

Natuurlijk tikt Spanje iedereen zoek op gravel, dat is logisch. Op hardcourt / indoor zijn de Fransen baas, al gaan ze eraf tegen Berdych en Stepanek. Blijkt nogmaals hoe belangrijk thuisspelen is. Het dubbel Lopez/Verdasco is aardig, maar Clement/Llodra vind ik persoonlijk een beter dubbel.

Ach ja. Leuke wedstrijden geweest, eens kijken wat er in de volgende ronde voor ontmoetingen aankomen.
pi_66832150
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Mwa, Spanje is sterker, in het echt en op papier. Genoeg net niet/wel toppers (Ferrer, Verdasco, Robredo, (Almagro)), degelijk duo in Lopez-Verdasco (of met Robredo) en natuurlijk Nadal die nauwelijks tegen iemand zal verliezen.

Frankrijk is inderdaad gevaarlijk, maar niet degelijk. Simon kan een wat mindere dag hebben, Tsonga kan geblesseerd raken/net herstellende zijn, Gasquet is een mentale kettingbotsing en Monfils is ook niet de degelijkheid zelve. Oh, en geen Nadal.
Op tapijt is Frankrijk sterker, zeker in een eventuele finale aan het eind van het seizoen met een mindere Nadal. Op tapijt komt Spanje niet verder dan Nadal en Verdasco (waarbij het nog maar de vraag is of die het niveau van de AO vast gaat houden) en geen dubbeltoppers. Dat was dit jaar dus een mogelijk scenario.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:01:55 #226
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66832308
Dat Franse team is op papier wel sterk en allround, maar in de praktijk zijn die stokbroden me toch een stel onvoorspelbare underachievers.... Overigens moet USA de fransen op alle ondergronden buiten gravel wel kunnen pakken
pi_66832494
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef XL het volgende:
Dat Franse team is op papier wel sterk en allround, maar in de praktijk zijn die stokbroden me toch een stel onvoorspelbare underachievers.... Overigens moet USA de fransen op alle ondergronden buiten gravel wel kunnen pakken
Mwah, Tsonga en Monfils zijn itt tot de andere Fransen geen chokers, die zou ik ook gewoon hebben opgesteld ipv Simon (en Gasquet sowieso niet selecteren, dan nog liever Clement voor de dubbel, Llodra kan desnoods nog wel een single spelen op tapijt bij blessures oid)

Frankrijk zou tegen de VS thuis hebben gespeeld trouwens, ook ideaal dus. Al denk ik dat ze op andere banen ook wel een kans gehad zouden hebben. Tsonga zou 2 potjes kunnen winnen en Blake tegen Simon/Monfils is ook doenbaar.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:13:05 #228
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66832643
Op betfair trouwens een stream van Vinciguerra - Levy (4-6 6-4)

Fokking unreal, zo'n kraker in een vrijwel leeg stadion (al zitten er wel wat verklede Zweden en zingende Israeli's) Hele aparte sfeer is dat toch hoor.

En dat Vinciguerra gewoon prima meekan zo'n weekend, terwijl zn laatste ATP-wedstrijd in 2006 was

[ Bericht 7% gewijzigd door The_BoezelaaR op 08-03-2009 18:22:21 ]
pi_66833783
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mwah, Tsonga en Monfils zijn itt tot de andere Fransen geen chokers, die zou ik ook gewoon hebben opgesteld ipv Simon (en Gasquet sowieso niet selecteren, dan nog liever Clement voor de dubbel, Llodra kan desnoods nog wel een single spelen op tapijt bij blessures oid)

zondag 8 maart 2009 @ 20:50:24 #230
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66838024
Levy trekt het 3e punt voor Israel over de streep, 8-6 vijfde set tegen Vinciguerra

Mooie ontmoeting wel volgens mij, heroische wedstrijden

Roddick 2 sets en een break voor tegen Wawa
  zondag 8 maart 2009 @ 21:08:48 #231
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_66838792
Roddick wint simpel met 3-0 van Wawrinka, USA ook door.
sig verwijderd door FA
pi_66838948
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick wint simpel met 3-0 van Wawrinka, USA ook door.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_67645378
De Kroaten kiezen inderdaad voor gravel tegen de Amerikanen. Als ik McEnroe was zou ik Querrey oproepen ipv Blake.
pi_67646047
Zou ik ook doen. Vorig jaar toch wat aardige resultaten laten zien ook en Roddick kan er ook beter op ballen dan vroeger. Blake zal het nooit leren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 2 april 2009 @ 16:54:00 #235
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_67650025
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Zou ik ook doen. Vorig jaar toch wat aardige resultaten laten zien ook en Roddick kan er ook beter op ballen dan vroeger. Blake zal het nooit leren.
sowieso de vorm van Blake dit jaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68936509
Tegen Frankrijk om in de wereldgroep te blijven
pi_68937161
Hihi, dat wordt een makkie. Als die Fransen allemaal aan de coke gaan tenminste

We spelen thuis dan he?
pi_68937505
Gaat zeer zwaar worden, Ja we spelen in elk geval thuis.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:42:30 #239
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_68937881
Ik ga alleen als The Magician meedoet

En volgend jaar gewoon lekker Moldavie-uit, heerlijk
pi_68938396
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Blakert heeft een cursus gemalen bakstenen gevolgd
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_68939046
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga alleen als The Magician meedoet

En volgend jaar gewoon lekker Moldavie-uit, heerlijk
Santoro tegen Sluiter zou leuk zijn dan.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:31:36 #242
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68941921
Jawel de zwaarste loting mogelijk

Tsonga, Simon, Monfils en eventueel dubbelspeler Clement.
Zwaai maar naar die wereldgroep
  Trouwste user 2022 woensdag 13 mei 2009 @ 04:29:15 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_68966485
Zware maar mooie loting

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:07:45 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69002342
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 04:29 schreef tong80 het volgende:
Zware maar mooie loting

Mij lijkt er niks moois aan om voor de 2e keer op rij met 5-0 te worden afgedroogd
Ongelofelijk dat dit team van Tsjechië verloor . Hoewel dat team Berdych en Stepanek heeft schatte ik de Fransen vooraf echt veel hoger in.
pi_70688255
Aankomend weekend gaan we weer verder.
quote:
Davis Cup by BNP Paribas Quarterfinal nominations

CZECH REPUBLIC v ARGENTINA
Venue: Cez Arena, Ostrava (hard - indoors)

Czech Republic
Tomas Berdych
Radek Stepanek
Ivo Minar
Lukas Dlouhy
Captain: Jaroslav Navratil

Argentina
Juan Martin Del Potro
Jose Acasuso
Leonardo Mayer
Juan Monaco
Captain: Tito Vazquez

CROATIA v USA
Venue: Sportska Dvorana "Zatika", Porec (clay - indoors)

Croatia
Marin Cilic
Ivo Karlovic
Roko Karanusic
Lovro Zovko
Captain: Goran Prpic

USA
Andy Roddick
James Blake
Mike Bryan
Bob Bryan
Captain: Patrick McEnroe

ISRAEL v RUSSIA
Venue: Sport Palaces Ltd (Nokia), Tel Aviv (hard - indoors)

Israel
Dudi Sela
Harel Levy
Jonathan Erlich
Andy Ram
Captain: Eyal Ran

Russia
Dmitry Tursunov
Marat Safin
Igor Andreev
Mikhail Youzhny
Captain: Shamil Tarpischev

SPAIN v GERMANY
Venue: Plaza de Toros de Puerto Banus, Marbella (clay - outdoors)

Spain
Fernando Verdasco
Tommy Robredo
David Ferrer
Feliciano Lopez
Captain: Albert Costa

Germany
Philipp Kohlschreiber
Nicolas Kiefer
Mischa Zverev
Andreas Beck
Captain: Patrick Kuhnen
In potentie allemaal spannende ties

Het Tsjechische heldenteam met Berdshit en Stippelnek
Lekker rammen (op gravel nota bene) bij Kroatië-VS
Het mentale team van de Russen in de heksenketel in Israël (Safin to run into stands and hit random people )
  maandag 6 juli 2009 @ 11:31:07 #246
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70694137
Ongelofelijk dat Amerika met James Blake op gravel gaat aantreden
pi_70699022
Roddick out, Fish in.
pi_70704184
Leuk weer, tennissen op een ijsbaan in tsjechie
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:49:54 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70811649
Bij Tsjechië gaat Ivo Minar aantreden in het enkelspel in plaats van Radek Stepanek, die alleen in het dubbel start.
pi_70850122
Ergens een Live stream waar we dit kunnen volgen?
pi_70850165
Verrassend as always tot nu toe..Andreev verliest kansloos van Levy (15 winners en 70 UE ) en Verdasco staat ondanks een 6-0 eerste set met 1-2 achter tegen Beck op gravel in Spanje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70850277
waar volg jij het?
pi_70850681
Streams zijn hier te vinden: http://atdhe.net/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:32:27 #254
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70850802
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Verrassend as always tot nu toe..Andreev verliest kansloos van Levy (15 winners en 70 UE ) en Verdasco staat ondanks een 6-0 eerste set met 1-2 achter tegen Beck op gravel in Spanje
hahahahaha
Tekenen van een fix?
pi_70850869
Nee, tekenen van de 2009 vorm van Andreev
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70851663
Verdasco naar een vijfde set:
6-0, 3-6, 6-7, 6-2 momenteel.

Youzhny naar 4-1 voor tegen Sela en Berdych op weg om de eerste set met 6-3 te pakken tegen Monaco.
edit: dat type ik dus op 5-3 40-15..na een choke toch de rebreak
edit2: maar toch de 6-4 set winst. Intussen Youz naar 5-2 ondanks 2 bp tegen en Verdasco soepel naar 3-0. Karlovic-Blake gaat nu ook beginnen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tim86 op 10-07-2009 16:08:12 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70852718
GSM Verdasco.
pi_70853493
6-1 Sela 2e set
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:24:25 #259
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70858244
Spanje - Duitsland 1-1
Israel - Rusland 2-0
Tsjechië - Argentinië 1-0 (Minar vs Del Pony net begonnen)
Kroatië - USA 0-0 (Dr Ivo vs Blakert net 5e set geworden)
pi_70858596
Rusland gaat er dus gewoon af tegen Israel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:36:36 #261
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70858635
Ivo ook alweer aan 43 aces trouwens. 3-3 in de 5e.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:55:42 #262
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70859257
Ivo breekt naar 7-5 en wint dus.
sig verwijderd door FA
pi_70859269
Ivo verslaat Blake met 7-5 in de vijfde
47 aces (op clay)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:56:26 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70859280
Blakert verliest van Ivo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:02:48 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70862924
Eigen schuld, moet je die Blake maar neit opstellen op gravel
pi_70862982
Hij heeft een korte goede run gehad op gravel dit jaar en van hem zou ik zeker meer verwachten dan Fish, die juist weer verrassend de set pakt tegen Cilic..

Ik zou zelf gaan voor Roddick en Querrey, maar Roddick trok zich begrijpelijk terug en Querrey..geen idee, maar die kan zomaar een titel bijschrijven deze week op gras als het mee zit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:14:18 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70863256
Ik zou in ieder geval Querrey ook een logischere keuze vinden ja
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:12:59 #268
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70864946
Fish wint de 3e set tie-break en leidt nu met 2-1, laat Davis Cuppotje toch .
sig verwijderd door FA
pi_70867097
Inmiddels einde 5e. *5-3 Cilic, en dan een rukgame en de rebreak . Hij speelt trouwens in het voetbalshirt van Kroatië lijkt het wel, met al die blokjes .
sig verwijderd door FA
pi_70867552
Cilic wint 'm met een break op love op *6-7 na bijna 4,5 uur .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:18:04 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70881598
Israël verslaat Rusland, staat nu 3-0

VS winnen zoals verwacht het dubbel en het staat nu 2-1 voor de Kroaten.
Morgen Cilic-Blake en het zal wel gedaan zijn.

Tsjechië wint dubbelspel en staat 2-1 voor tegen Argentinië.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:18:58 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70884866
En Spanje wint het dubbelspel dus staat nu 2-1 voor tegen de Duitsers.

Spannende laatste dag dus
  zondag 12 juli 2009 @ 15:02:00 #273
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70901413
Kohlschreiber op weg naar de gelijkmaker tegen Verdascoe, 2-0 in sets voor de Duitser.

Ook Del Pony staat 2-0 tegen Berdych, dus ook daar naar een beslissende 5e pot.

Israel had een opgave van Sela in de 1e set, dus daar 3-1. Maakt dus niks meer uit ...

Yanks en Kroaten gaan zo aan de 4e beginnen, met Blakert tegen Cilic ...
pi_70903261
En toch Stippelnek in de beslissende rubber
pi_70904270
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:51 schreef wimderon het volgende:
En toch Stippelnek in de beslissende rubber
Alsof dat niet het plan was van begin af aan
Met Minar zijn ze kansloos en als je kan dubbelen dan kan die single ook nog wel als je strak staat van de adrenaline
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 12 juli 2009 @ 16:30:54 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70904598
Verdasco! Die sleept zo 3 punten voor Spanje naar binnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 12 juli 2009 @ 16:33:12 #277
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70904687
De Spanjaarden spelen weer es in een volgepakte stierenvechtersarena, waar de sfeer echt te geniaal is op dit moment.

Verdasco komt terug van 0-40 bij een achterstand van 2-3 in de 5e set

Publiek gek, Nando gek, Kohli gek

Nando loopt op de emoties van het publiek, geniale pot tot nu toe. Ik wil hier wel een 5e rubber zien
  zondag 12 juli 2009 @ 16:44:37 #278
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70905182
Idd gekkenhuis daar. Spannend nu ook.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 12 juli 2009 @ 16:45:07 #279
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70905202
Kohli kan het nu uitserveren, *5-3 vijfde set

30-30
pi_70905450
Verdasco breakt terug.
  zondag 12 juli 2009 @ 16:51:00 #281
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70905455
Hahaha, kolenboer.

Verdascoooo
  zondag 12 juli 2009 @ 16:53:44 #282
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70905549
Stippelnek wint de eerste set in een tiebreak
pi_70906145
MP Kohli. en hij pakt hem.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:12:46 #284
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70906157
8-6 Kohl dan toch. 2-2 .
sig verwijderd door FA
  zondag 12 juli 2009 @ 17:14:01 #285
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70906193
Kohli, knap gedaan hoor

Beck vs Robredo ... zal Tommy wel winnen, maar je weet het nooit in zo'n Davis Cup
  zondag 12 juli 2009 @ 17:35:51 #286
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70906934
Stippel wint ook set 2 .

Cilic ook goed op weg tegen Blake: 2-0 in sets.
sig verwijderd door FA
  zondag 12 juli 2009 @ 17:53:47 #287
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_70907517
Ferrero speelt ipv Robredo
  zondag 12 juli 2009 @ 18:19:53 #288
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70908308
GSM Stippel .
sig verwijderd door FA
  zondag 12 juli 2009 @ 18:58:43 #289
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70909409
Cilic trekt de overwinning voor Kroatië binnen. JCF ook al goed onderweg tegen Beck (6-4 *4-1).
sig verwijderd door FA
  zondag 12 juli 2009 @ 20:07:27 #290
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70911489
Ferrero bezorgt vrij eenvoudig in 3 sets Spanje de zege.
sig verwijderd door FA
pi_70911492
GSM Ferrero -> GSM Spanje.
pi_71882600
Is er al bekent dat het Davis Cup duel Nederland- Frankrijk bij de NOS wordt uitgezonden?
pi_71907488
Ooooeh Davis Cup in maastricht supermooi!
pi_72453298
Kickje omdat ik erbij ben in Maastricht
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72455148
Ik zou er graag heen willen maar mij iets te ver rijden Ik ben nog nooit bij een Davis Cup wedstrijd geweest, lijkt me echt leuk om eens mee te maken.
pi_72463721
Ik ook nog nooit, dus heb er wel zin in
40 euro voor de zondag en zondag en 25 voor de zaterdag. Ik ga in ieder geval de vrijdag, de zondag ligt aan mijn financiele situatie komende tijd
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72469222
Ik ben al 2 keer bij een Davis Cup wedstrijd geweest, dit jaar helaas niet, is voor mij ook te ver rijden.
pi_72483768
Zometeen (13.30) op Ned. 1 een gesprek met Siemerink en Haase.
sig verwijderd door FA
pi_72483980
OOoooeh ik heb er weer zo'n zin in! Wij gaan waarschijnlijk al donderdagavond, er schijnt al een preDC-feestje te zijn
Wel mooi, wij gaan dit jaar met zijn 43en richting Maastricht, dit wordt echt ongekend cool! Nu hopen dat de wedstrijden zelf langer gaan duren dan 5x 6-0 6-0 6-0.....
  zondag 6 september 2009 @ 15:44:19 #300
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72487907
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef Norrage het volgende:
OOoooeh ik heb er weer zo'n zin in! Wij gaan waarschijnlijk al donderdagavond, er schijnt al een preDC-feestje te zijn
Wel mooi, wij gaan dit jaar met zijn 43en richting Maastricht, dit wordt echt ongekend cool! Nu hopen dat de wedstrijden zelf langer gaan duren dan 5x 6-0 6-0 6-0.....
Welke vereniging zit je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')