De live opname van Pinocchio Story snap ik niet echt, neem het gewoon op en doe de live track als extra. En waarom niet ook de live versie van Love Lockdown als we dan toch bezig zijn.
 De live opname van Pinocchio Story snap ik niet echt, neem het gewoon op en doe de live track als extra. En waarom niet ook de live versie van Love Lockdown als we dan toch bezig zijn. 

quote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef Posdnous het volgende:
Kanye - -> defintief afgedaan als artiest.

.
.

Hoop het ook niet....zal die nummers van z'n nieuwe album gaan doen??quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:54 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe wack het nieuwe album ook is, ik verwacht morgenavond toch wel een wereldshow. Vrijdag was hij nog in Brussel, afgelopen weekend heeft-ie vollop promo-shit gedaan in Amerika, vanavond (vannacht) treedt hij nog op bij Conan O'Brien in Amerika, en dan gelijk weer in Rotterdam op het podium... Ik hoop niet dat die dingen zijn tol gaan eisen in de show.

Dat zal het merendeel zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hoop het ook niet....zal die nummers van z'n nieuwe album gaan doen??

Leuk ook dat mensen al dachten dat het afgelopen was toen hij even offstage ging en dus vertrokken, daarna kwamen er nog 4 nummers.
 Leuk ook dat mensen al dachten dat het afgelopen was toen hij even offstage ging en dus vertrokken, daarna kwamen er nog 4 nummers. 

Ik kan er altijd wel om lachen en neem 'm op die punten niet zo serieus. Net als op het einde van 'over 30 jaar zijn jullie blij dat jullie hierbij konden zijn', 'legend' hier, 'legend' daar...
 Ik kan er altijd wel om lachen en neem 'm op die punten niet zo serieus. Net als op het einde van 'over 30 jaar zijn jullie blij dat jullie hierbij konden zijn', 'legend' hier, 'legend' daar...  

ja hij ging wel ver... maarja. bij de afgelopen 3 concerten waar ik was zei de meneer dat hij de beste op dit moment levende artiest was. (wayne, chamillionaire en nu dus kanye)quote:Op donderdag 27 november 2008 01:42 schreef Bananenman het volgende:
Hij was wel weer heerlijk arrogant trouwens. 'Kanye West the brightest star in the universe' etc

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |