quote:Op maandag 24 november 2008 09:19 schreef easy-going het volgende:
gisteren:
[ afbeelding ]
het is nu allemaal weer weg, niet als sneeuw voor de zon, maar door de regen
Wat een aandoenlijke foto's Tex... Noah met papa vastquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef texelonia het volgende:
Wij hebben vanmiddag ook eindelijk geschaatst! Of nou ja, Noah dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop zo dat er nog wat langer ijs blijft!
ja, op de vijver bij de schouwburgquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef m@x het volgende:
Wat lief, al die blije ijskoppies![]()
Is dat bij het oude stadhuis Vicky?
geef maar een belletje als het ijs goed is, misschien dat wij dan ook nog ff komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:46 schreef m@x het volgende:
Dat is praktisch hiernaastDan ga ik daar met Kai dit weekend ook eens kijken, als het ijs tenminste nog goed is dan.
Dat is een superfoto Sugarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:04 schreef Sugar het volgende:
Leuk! Die eerste van Bix vind ik een superfoto! En Emma met mooie muts: wat een mooie zonnige foto's!
Winterpret it is:
[ afbeelding ]
ook van c&a? lekkere jas he?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef Noli. het volgende:
Ik vind het juist heel erg leuk om Luca hier te zien!![]()
(hij heeft dezelfde jas als W.![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden de muts er even af gehaald met O&N maar vergeten 'm er weer aan te doen. Zal ik zo even doen want dan vind ik de jas wel mooier.
mijn ouderlijk huis lag aan het water en eerlijk gezegd vond ik het best eng. aan de ene kant was het makkelijk, want over het ijs kon ik een stuk afsnijden op weg naar school, maar aan de andere kant was ik bang voor inbrekers (erg he, waar je je als kind al druk om kan makenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef livelink het volgende:
Wat een mooie Thomas![]()
En ik ben zo jaloers op mensen die vanuit hun huis/tuin zo op het ijs kunnen stappen. Dat lijkt me zo'n luxe in deze periode. Het ziet er gezellig uit bij jou voor de deur, Easy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |