Den Bosch niet te vergeten.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
Reageer dan niet zo raar hier. De term provinciepubliek is dom en denigrerend en bovendien woont golfer zelf in de provincie dus het slaat ook nog een keer nergens op.
Zoals?quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Fortitudo het volgende:
MvB:
ik heb het altijd al gezegd dat het een uitermate slechte keus was. er waren genoeg betere alternatieven.
Och na een verloren wedstrijd komt ie wel.quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Fortitudo het volgende:
MvB:
ik heb het altijd al gezegd dat het een uitermate slechte keus was. er waren genoeg betere alternatieven.
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op maandag 24 november 2008 00:28 schreef Silenus het volgende:
Dat hysterische geneuzel van iedereen, zo vermoeiend.
Afgelopen maandag werden we nog kampioen en was de CL al bijna van ons, nu is Marco ineens weer een kutcoach en het elftal kut, blabla.
Thuis winnen we weer van AZ, dus dan trekken we het weer recht. Tot de winterstop gaan we gewoon (op HSV na) alles winnen en we hebben alle perspectief op de titel. Niet wanhopen, doorgaan op de ingeslagen weg.
Eigenlijk niet waar he. Als je had gewonnen vandaag ipv verloren scheelt dat op het eind van de rit gewoon zes punten met AZ.quote:Op maandag 24 november 2008 00:37 schreef MCH het volgende:
De club die tegen de kleintjes de minste punten verliest wordt toch ook gewoon kampioen. Kortom, vandaag mocht er gemorst worden.
Een beetje rellen is leuk. Dat is ook de charme van [VBL].quote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij onderbouwd vaak zat dingen die hij post. Jij komt hier alleen als Ajax verliest om ramptoerist te spelen.
Leuk dat ik hier ook lekker aandacht aan besteed.
Nou, als AZ zelfs tegen PSV en Ajax weet te winnen... Dat waren voorgaande jaren juist de wedstrijden waar ze weinig punten wisten te pakken.quote:Op maandag 24 november 2008 00:37 schreef MCH het volgende:
De club die tegen de kleintjes de minste punten verliest wordt toch ook gewoon kampioen. Kortom, vandaag mocht er gemorst worden.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:28 schreef Silenus het volgende:
Dat hysterische geneuzel van iedereen, zo vermoeiend.
Afgelopen maandag werden we nog kampioen en was de CL al bijna van ons, nu is Marco ineens weer een kutcoach en het elftal kut, blabla.
Thuis winnen we weer van AZ, dus dan trekken we het weer recht. Tot de winterstop gaan we gewoon (op HSV na) alles winnen en we hebben alle perspectief op de titel. Niet wanhopen, doorgaan op de ingeslagen weg.
Zolang de zon maar schijnt zijn we tot alles in staat!quote:Op maandag 24 november 2008 01:22 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Aangezien we thuis gewoon van AZ winnen staan we nu dus virtueel 2 punten voor op ze
Misschien moeten we die 15 miljoen voor berg gaan uitgeven aan daken voor de andere eredivisie clubs?quote:
Zaalvoetbalquote:Op maandag 24 november 2008 01:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kunnen beter gaan zaalvoetballen. Geen last meer van het weer en de grasmat.
Ik mis de wisselende weersomstandigheden nu ik in de zaal speel, het had allemaal z'n charmes.. voetballen terwijl de mussen van het dak vielen, als het zo hard regende dat de vissen langs zwommen. En als het vroor leek het alsof je op beton speelde.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 01:46 schreef GieJay het volgende:
[..]
Misschien moeten we die 15 miljoen voor berg gaan uitgeven aan daken voor de andere eredivisie clubs?
Dan kunnen we ook eens in Heerenveen winnenquote:Op maandag 24 november 2008 01:46 schreef GieJay het volgende:
[..]
Misschien moeten we die 15 miljoen voor berg gaan uitgeven aan daken voor de andere eredivisie clubs?
AZ staat maar 1 puntje voor op ons net als NAC. AZ heeft wel van PSV en Ajax gewonnen maar ze hebben die ploegen beiden thuis gehad net als Twente. Ze hebben op Heerenveen uitgezonderd nog geen lastige uitwedstrijd gehad. Ik zie nog wel een omslag komen voor AZ vooral aan het eind vh seizoen want dan hebben ze een zwaar programma. Ze moeten nu naar Groningen en over twee weken spelen ze in de kuip. Als AZ echt kampioen wil worden moeten ze die twee wedstrijden winnen.quote:Op maandag 24 november 2008 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Sja, gisteren was wel zoals verwacht eigenlijk. AZ is gewoon de betere ploeg op het moment, Ajax speelde niet eens zo slecht de 1e helft. Maar wel verdomde zonde, je had een mooie stap kunnen maken, en nu maakt AZ die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |