abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:17:58 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65502599
Jonker.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65521455
Gratis kick voor onze trainer
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  donderdag 29 januari 2009 @ 16:07:44 #53
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65533098
Hij weet mijn Willem II toch goed aan het voetballen te krijgen ja. Jammer dat hij in uitwedstrijden altijd zo verdedigend speelt. Waarom doe je het dan niet zoals in de thuiswedstrijden vraag ik me af.
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:02:32 #54
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65539555
Sinds die uitzending van VI vorig seizoen heb ik wel enige sympathie voor Jonker. En dat accent is geweldig natuurlijk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_65643269
Wat een idioot. Al kreeg ik wel meer sympathie voor hem na het interview in de VI enige tijd geleden, maar als ik hem dan weer zie of hoor praten bij interview daalt het weer. Zo'n schijtkop/stem.
pi_65663085
Wel hield ie zich, met het oog op het strenge beleid van de KNVB bij kritiek op de arbitrage, behoorlijk in op de persconferentie inzake de handsbal van Junker. Menig trainer zou zich anders geuit hebben, denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65693591
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:34 schreef DeVinger het volgende:
Wat een idioot. Al kreeg ik wel meer sympathie voor hem na het interview in de VI enige tijd geleden, maar als ik hem dan weer zie of hoor praten bij interview daalt het weer. Zo'n schijtkop/stem.
haha hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik kan er ook niet tegen als hij aan het praten is. Wat dat betreft kan ik me altijd wel vinden in Derksen. Die zegt ook altijd dat ie hem niet serieus kan nemen
pi_65841675
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Wel hield ie zich, met het oog op het strenge beleid van de KNVB bij kritiek op de arbitrage, behoorlijk in op de persconferentie inzake de handsbal van Junker. Menig trainer zou zich anders geuit hebben, denk ik.
Slap watje dus
pi_66166325
quote:
Willem II vervangt Jonker per direct door Groenendijk
Door Sander Berends
Dinsdag, 17 februari 2009, 17:00

Andries Jonker is per direct opgestapt als trainer/coach van Willem II. De Amsterdammer stelde zijn functie beschikbaar, waarna de clubleiding met diens verzoek instemde. Alfons Groenendijk wordt doorgeschoven naar de functie van hoofdtrainer en zal het seizoen afmaken. Jonker blijft wel in dienst als technisch directeur.

De ingreep volgt na de teleurstellende resultaten van de afgelopen periode. In de tweede seizoenshelft pakten de Tilburgers slechts één punt uit zes wedstrijden. Al wordt officieel in een persbericht beweerd dat Jonker zelf meer tijd wil vrijmaken om zijn andere taken, die volgens hem niet meer te combineren zijn met de functie van technisch directeur.

Samen met de andere directieleden wil Jonker zo snel mogelijk een sluitende begroting presenteren voor het komende seizoen, als basis voor een gezonde toekomst. Dat is gezien de huidige economische situatie geen eenvoudige opgave. Ook de totstandkoming van een nieuw trainingscomplex vraagt veel tijd en aandacht van de technisch directeur.

Groenendijk was sinds dit seizoen assistent-trainer bij Willem II. De voormalige middenvelder droeg in zijn lange spelersloopbaan ook het shirt van de Tilburgse club. Ook was de 44-jarige Leidenaar actief voor FC Den Haag, Roda JC, Ajax, Sparta en FC Utrecht. Daarna was hij trainer van de zaterdaghoofdklasser Katwijk, twee jaar assistent-trainer bij Sparta Rotterdam en drie jaar in dienst van Ajax, waarvan twee jaar als assistent-trainer bij het eerste elftal van die club.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:23:55 #60
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66166362
Slim zijn eigen positie binnen de club gered.
pi_66166419
Verrassend.
pi_66166451
Ongeloofelijk, hij kan de druk niet meer aan na een paar verliespartijen en schuift gelijk fons groenendijk naar voren.
Absurd en wanbeleid.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:30:27 #63
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66166636
ik zal hem gaan missen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:38:46 #64
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_66166921
Een verlies voor het Nederlandse voetbal.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_66166939
Slimme actie van 'm. Zo blijft hij toch lekker aan de touwtjes trekken, alleen wat minder op de voorgrond.
pi_66169508
Ja idd slim van hem idd , en idd ook wel verassend. het worden spannende weken en voor Groendendijk ligt daar de taak om Willem II niet verder te laten zakken.
pi_66207851
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef koemleit het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die hem goed over vindt komen?

Hij kan zich goed verwoorden en heeft vaak gelijk..

DIe man z'n carriere is eigenlijk gewoon door Derksen kapot gemaakt en kan nooit meer "hogerop". Omdat hij zo'n kut imago heeft.
  woensdag 18 februari 2009 @ 19:02:22 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66208208
Held, hij is ook nog eens goed in het nemen van de juiste beslissing in het belang voor de club.
2000 light years from home
pi_66209633
Ik zo van wtf Alfonsie Groenendijk wie is dat nou weer
Blijkt hij in mijn geboortejaar ons aller FC Den Haag te hebben getraind !
  woensdag 18 februari 2009 @ 19:56:55 #70
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66210347
quote:
Jonker: 'We verwachten aanbiedingen voor Alfons'

Alfons Groenendijk is sinds dinsdag de nieuwe hoofdtrainer van Willem II, nadat Andries Jonker was teruggetreden als coach. Maar technisch directeur Jonker twijfelt of Groenendijk volgend seizoen nog op de bank zit bij de Eredivisionist.

'Ik heb veel vertrouwen in Alfons', vertelt Jonker Voetbal International. 'Hij is een jonge en ambitieuze trainer, met veel ervaring als speler en goede contacten in de voetballerij. We houden er echter rekening mee dat hij voor het nieuwe seizoen andere aanbiedingen heeft liggen.'

Jonker verwees daarmee indirect naar de interesse die andere clubs onlangs toonden in Groenendijk. Zo sprak Roda JC met de Leidenaar om als opvolger van Raymond Atteveld aan de slag te gaan, terwijl FC Den Bosch eveneens lonkte naar de diensten van de voormalige middenvelder.

Daarnaast staat Groenendijk dan wel tot medio 2010 onder contract bij Willem II, maar er is komende zomer wel een evaluatiemoment afgesproken. 'Alfons wilde afgelopen zomer eigenlijk ook maar voor één jaar tekenen, want hij is erg ambitieus', vertelde Jonker.

'Hij heeft de kwaliteit en de ervaring om een goede hoofdtrainer te worden, ook al is dit zijn eerste klus als hoofdcoach in de Eredivisie. Maar dat was het voor mij ook en ik heb het per saldo niet slecht gedaan.'

Jonker bekleedde tot dinsdag een dubbelfunctie bij Willem II, waar hij als technisch directeur én coach werkte. Deze taken bleken moeilijk te combineren, bekende Jonker. 'Mijn weken zaten overvol. Er was nauwelijks tijd om als technisch directeur te werken of om me te bemoeien met andere zaken dan die van het eerste elftal.'

'Bij een club in rustiger vaarwater zou ik deze twee functies hebben kunnen combineren. Maar gezien de recente resultaten van Willem II moest ik deze beslissing nemen', herinnerde Jonker aan de reeks van elf duels waarin De Tricolores slechts vier punten pakten. 'Dit is volledig mijn eigen beslissing. Ik ben niet hiertoe aangezet door bestuur of supporters. Ik kan het gewoon niet combineren.'

Jonker heeft nog overwogen als trainer verder te gaan en te stoppen als technisch directeur, maar zag af van die optie. 'Voor iemand van buitenaf was het heel moeilijk geweest nu binnen te komen. Bovendien had ik hem dan moeten inwerken en dat is een vreemde situatie. Intern had ik één persoon op het oog die mij had kunnen opvolgen, Frans de Kat. Maar hij heeft nog te weinig ervaring.'
Volgens mij is die Jonker nu alweer bezig om weer interim-trainer te worden. Ik blijf het een zielige vertoning vinden...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_66211346
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef Fiskus het volgende:
Ik zo van wtf Alfonsie Groenendijk wie is dat nou weer
Blijkt hij in mijn geboortejaar ons aller FC Den Haag te hebben getraind !
Gespeeld neem ik dan aan dat je bedoelt... ?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66211753
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gespeeld neem ik dan aan dat je bedoelt... ?
Inderdaad, keek verkeerd. Wat heeft hij weinig ervaring als trainer eigenlijk
pi_66243901
Inderdaad, vrijwel geen ervaring als zelfstandige trainer, zeker niet op dit niveau. Maar goed, hij krijgt nu zijn kans en dan mag hij het gaan proberen te laten zien. Weet wel dat ze bij Katwijk nou niet echt onder de indruk waren van Fons...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68836145
Van Gaal wil hem meenemen naar Bayern als assistent !
pi_68837019
Deze "cliché-brakende blaag" gaat dus waarschijnlijk als assistent mee met Van Gaal naar Bayern Munchen.

Edit: Anders lees ik gewoon eerst even
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')