Ow, shitquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Moozze het volgende:
[..]
'xD' rechtvaardigt niet alles he...
quote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Vind xD eigenlijk maar dom. Het is hier geen gamerstopic...
Die heb ik gisteren gekochtquote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Waar hebben we het dan de hele tijd over??
Je kunt wel een metronoom aan hebben staan, maar dan moet je er wel naar luisteren.quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik he het ingespeeld met metronoom xD
Was eigenlijk meer een record test xD
quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Waar hebben we het dan de hele tijd over??
Shredden!quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
Powerchords?
lurk hier al een tijd, dus dat weet ik wel
quote:
Ik hoop voor je dat ze dan weer compleet zijn.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik he het ingespeeld met metronoom xD
Was eigenlijk meer een record test xD
Vet! Die moet ik ookquote:
Ja, ik zit ook te denken om'm te bestellen.quote:
Ruilen tegen een yamaha pacifica?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Squier Vintage Modified Tele kopen? Prima gitaar, niks mis mee. Maar hij is het toch niet helemaal voor in de band.
http://squierguitars.com/products/search.php?partno=0301235525
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
Link?quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te denken om'm te bestellen.Volgens mij een Zwitserse site.
Cool is gelukkig een heel subjectief iets gelukkig..quote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Poging-tot-metal-iets-xD
Sja... Sommige delen klinken best cool xD
Jazeker wel.quote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze hebben hem trouwens toch wel in niet-girlie formaat he =D
nice wat gaat dat kosten inc verzenden +quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jazeker wel.
http://shop.3plus.tv/shopping/shirts/detail.asp?ID=13914
Ze moeten jou je effecten weer afpakken!quote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Harmonized-75
Ghehe xD
Ik denk een euro of 30, als ik het zo zie. Maar ik heb geen idee of ze naar het ausland shippen, Zwitserse xenofobie and all.quote:Op maandag 24 november 2008 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nice wat gaat dat kosten inc verzenden +
Laat ff weten als het je gelukt isquote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk een euro of 30, als ik het zo zie. Maar ik heb geen idee of ze naar het ausland shippen, Zwitserse xenofobie and all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |