Hele en halve toonjetsers enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan heb je redelijk de basis, maar vanaf daar moet je hem toch ff op gehoor uitzoeken, omdat bepaalde tonen net een fret opgeschoven kunnen zitten.
ik denk er serieus over om me'n rack weg te doen,. die engl eindtrap die erinzit weegt een vermogen, en al met al is het echt een log beest, we hebben nu een vaste ruimte waar ik em laat staan, dus dat scheelt weer, maar ik ben nog altijd aan het zoeken naar het "perfecte" geluid, daar is een rack wel weer handig voor, je kunt eindeloos combineren. heb nu een mesa studio preamp teleen van onze andere giatarist, en ik moet zeggen dat er een aardig geluid uitkomt,. alleen is het cleane kanaal onbruikbaar met de settings die ik voor mijn lead gebruik, dat is dan weer jammer,. misschien toch eens gaan sparen voor een triaxis.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
Zwaarheid valt mee. Hoop van de effecten zijn vooral 19" breed en maar 10 cm diep ofzo. Enige in mijn rack wat iets weegt is mijn amp (duh). En een rackcompressor kopen voor 95,- is ook ok.
.
"Don't eat the yellow snow" past beter bij vandaagquote:
Buizenamp lijkt mij wel idioot zwaar ja, maar dat is die van mij niet echt. Ik heb werkelijk geen idee wat voor effectunit te kopen. Die Intelliflex zie je veel te koop staan (maar is te beperkt denk ik) of een Xpression van Rocktron. Maar ja, dan heb je ook nog eens TC Electronics met iets als de G-Major. Daar zit dan ook weer een tuner is, want 1 HE zou schelen. Maar ook veel andere features die ik wellicht niet gebruik (heb vooral chorus, delay, reverb en flanger nodig). Maar als ik een tuner koop en daarbij een G-Sharp of een Xpression, zit ik nagenoeg aan hetzelfde bedrag, maar heb meer ruimte nodig. Dan heb je ook nog eens de Line 6 Bass POD XT Pro. Veel te uitgebreid ding, maar zit wel alles in; de gewenste effecten en een tuner. Maar ook tig amp models, cab simulation... wat moet ik daar mee?quote:Op maandag 24 november 2008 01:14 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik denk er serieus over om me'n rack weg te doen,. die engl eindtrap die erinzit weegt een vermogen, en al met al is het echt een log beest, we hebben nu een vaste ruimte waar ik em laat staan, dus dat scheelt weer, maar ik ben nog altijd aan het zoeken naar het "perfecte" geluid, daar is een rack wel weer handig voor, je kunt eindeloos combineren. heb nu een mesa studio preamp teleen van onze andere giatarist, en ik moet zeggen dat er een aardig geluid uitkomt,. alleen is het cleane kanaal onbruikbaar met de settings die ik voor mijn lead gebruik, dat is dan weer jammer,. misschien toch eens gaan sparen voor een triaxis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik maar een Dean kopen voor in m'n homo bandje?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef Witchfynder het volgende:
Yesss! Weer iemand die zijn Tele dumpt!.
Een roze/lila sunburst MLquote:Op maandag 24 november 2008 09:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zal ik maar een Dean kopen voor in m'n homo bandje?
Ruilen tegen mijn rode Epi LP Special?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Squier Vintage Modified Tele kopen? Prima gitaar, niks mis mee. Maar hij is het toch niet helemaal voor in de band.
http://squierguitars.com/products/search.php?partno=0301235525
[ afbeelding ]
Kies de volgende keer een toonsoort uit waarin je gaat spelenquote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Poging-tot-metal-iets-xD
Sja... Sommige delen klinken best cool xD
En een clicktrack.quote:Op maandag 24 november 2008 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kies de volgende keer een toonsoort uit waarin je gaat spelen
Ik ben niet echt een LP fan, maar pics?quote:Op maandag 24 november 2008 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn rode Epi LP Special?
Even in V&A kijken. Zit op de telefoon nuquote:Op maandag 24 november 2008 14:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een LP fan, maar pics?
Ik he het ingespeeld met metronoom xDquote:
'xD' rechtvaardigt niet alles he...quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik he het ingespeeld met metronoom xD
Was eigenlijk meer een record test xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |