Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.
Dus heb je...
- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners
(of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer
Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom
laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoudt.... het is VRIJWILLIGERS werk)
Jij werd wel op de proef gesteld vannacht, met Bart, die welgeteld meer dan een uur lang zat te lezen op de bank, en niet, zoals ik hoopte, weer een leuk verslag/rondleiding door het huis maakte. Mag het licht uit, dacht ik nog, al is het maar voor die arme vissen......
Slaap lekker Schanulleke en bedankt voor de wacht!
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]
quote:
mimi schreefRe, ik vind je streamverslagen echt "Toppie", maar je plaatje daar krijg ik echt schele hoofdpijn van. Hebje misschien een iets vriendelijker exemplaar in voorraad? bij voorbaat dank.
dank mimi en sorry van dat plaatje... ik zit in het Migraine onderzoek dus als je een pilletje nodig hebt
quote:
op 12-07-1999 om 12:38 PM schreef Yvette het volgende:
ff off topic. Uit het gesprek hierover leid ik af dat W liever overblijft met Karin en Maurice, dan met Ruud en Bart. Hij zit de boel gewoon te belazeren. Hij heeft Karin gisteren zitten nomineren.;(
perfecte screenshots weer oliebol!
quote:
op 12-07-1999 om 02:01 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Ik wil even reageren op het commentaar van Yvette. En het kan natuurlijk best zijn dat Willem die zin die Oliebol 2000 citeerde anders was uitgesproken, maar daar kan Oliebol een uitspraak over doen ! Oliebol ?
Ik citeer uit de streams:
W: "ik heb ook gezegd dat Bart zo een jongen is die altijd gelijk wil hebben en dat ik
niet met hem over zou willen blijven dat ik meer aan jullie heb dan aan hun twee"
Daar doelde Willem gewoon op het feit dat hij beter met hun op kan schieten dan met Bart. Maar waarom hij Karin had genomineerd is vanmorgen niet aan de orde geweest, op de TV had hij een duidelijke uitleg waarom en daar kon ik me wel iets bij voorstellen.
Ik hoop genoeg zo geantwoord te hebben.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Het deel 6 heeft kennelijk (onbedoeld) wat vervelende reacties opgeleverd bij een aantal personen. Om de een of andere reden werd ik daarbij als zondebok aangemerkt zonder dat ik enige (negatieve) intenties had om de boel eens even af te lopen zeiken. Als mensen daar moeite mee hebben dan spijt het mij!
Onder Feedback is daarover kort gediscusseerd en ik wil hiermee deze discussie even afronden. Moor vroeg mij eens iets positief te zeggen over alleen Oliebol, maar dit vind ik niet helemaal op zijn plaats omdat ook andere mensen, weliswaar in mindere mate, de streams verslaan.
Dus daarom eerst even wat algemener, iedereen die de streamsverslaat: jullie doen het perfect en ik lees het allemaal. Helaas kan ik niet altijd de streams volgen omdat ik soms achter een proxy zit dus komt het dan zeer goed uit wat jullie doen en ik ben jullie allemaal veel dank verschuldigd en ga vooral zo door.
Voor Oliebol specifiek; uit je opmerkingen een tijdje geleden begreep ik dat je thuis zit (ziek) om de een of andere reden (ik vermoed iets van een gebroken been ofzo?) en heb je gekscherend een tijdje geleden gezegd dat ik hoop dat je ziek bent tot 31 december. (Om even misverstanden opnieuw te vermijden dit is zeer positief bedoeld!)
Moor: die rode kaart laten we maar zitten! (bewaar ik voor een eventuele volgende keer )
MAURICE
De media-cannibals are having him for lunch!
Met dank aan Oliebol voor het plaatje, ik vond dit een TE mooi symbool voor Donderdag-avond.
Alleen een gebroken been, was het maar waar Amappa. Ik ga niet in op details daar is dit forum niet voor en is ook volkomen onbelangrijk. De datum 31 december zeg je, laten we het hopen dat we ze kunnen blijven verslaan, ik ga er in ieder geval voor.
Verder is het allang ok? , dus het is goed zo.
------------------
Moor, mooi he die screenshot, ik moest er ook in mijzelf zo om lachen. Wel een mazzeltje hoor dat Dries er zoveel verstand van heeft alleen hopen dat hij wel voor donderdag af is...HAHAHA!!
En oliebol,
je hebt gelijk dat alle streamverslagers het fantastisch doen. Helaas ben jij de enige die steeds commentaar krijgt. Onbegrijpelijk voor mij. Voor alle mensen van de verslagen mijn oneindige dank, zonder jullie zou ik een heleboel van BB missen en dacht ik nog steeds dat VOO de waarheid en niets dan de waarheid uitzond.
[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 07 December 1999).]
quote:
op 12-07-1999 om 11:52 AM schreef Re het volgende:
dank mimi en sorry van dat plaatje... ik zit in het Migraine onderzoek dus als je een pilletje nodig hebt
Re, ik stel me beschikbaar als proefkonijn voor je mirgraine onderzoek. Kom maar op met die pillen.
quote:
op 12-07-1999 om 07:51 PM schreef sunshine het volgende:
En oliebol,
je hebt gelijk dat alle streamverslagershet fantastisch doen. Helaas ben jij de enige die steeds commentaar krijgt. Onbegrijpelijk voor mij.
Maar goed ik ben blij dat ik jou naam vaak zie, "SUNSHINE" een naam waarbij ik altijd vrolijk wordt
------------------
Ik hoop dat dit je ook een beetje opvrolijkt
En Moor, grandioos onderschrift bij die foto van Maurice!
quote:
op 12-07-1999 om 11:27 PM schreef Quenda het volgende:
23.18Maurice mompelt over verschillende kleuren paars.
Wat!!! Is Maurice nou ook al aan de LSD??? Zeker van ome Ruud gehad.
(Sorry, ik werd even melig)
Het valt me op dat je de streams persoonlijk kleurd door personages ( Willem ) te beoordelen.
Dit stoort me in deze zo leuke topic !
quote:
op 12-07-1999 om 08:57 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Bart en Ruud vullen het water bij in het bad en het lijkt erop dat het toch ergens in gebruik wordt genomen.R: "lekker joh he, lijkt me echt fijn"
R: "ik ga naar binnen Bart het is koud het bad vult zich wel en dan moet alles nog warm worden dus dat duurt"
Is Ruud nou nog in bad geweest, of niet?
Maar ik ben ook reuze benieuwd wanneer de eerste intrede is, dus Hunter goed het streamverslag in de gaten houden.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 08 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 08 December 1999).]
Fijne dag verder en pas dus goed opjezelf
------------------
quote:
op 12-08-1999 om 09:07 AM schreef mimi het volgende:
Oliebol, dan nog maar even een serieuze vraag geheel off topic. Waar haal je de tijd vandaan voor al die streamverslagen ?
In ieder geval doe ik het (nog) met veel plezier!!
Overigens welkom op het forum Mimi
9.25 Nieuwsgierig Mimi is niet erg en vragen kan altijd
------------------
Nog een keer niet over BB, als antwoord op jou antwoord.
Dank je wel voor je goede zorgen, ze worden zeer gewaardeerd.
Zo en nu hou ik op off-topic te posten.
Lieve Oliebol, veel succes vandaag enne... laat je niet op je kop zitten !
[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 08 December 1999).]
(en ik hoop echt dat het goed met je gaat.)
Ik ben niet een van die gave, toffe en noem maar op, streamverslaggevers, hoor! Die eer valt mij niet ten deel.
Ik lees alleen heel dankbaar de perfecte weergave die hier dagelijkjs en 's nachts gegeven wordt.
En Oliebol,
Ik las net dat het bad vrijdag in gebruik wordt genomen en dat je daar een screenshot van wilde maken Perfect idee, maar dan toch wel nadat
ze in bad zijn gestapt he?
Ik moet er niet aan denken: Ruud die gezellig in z'n blote kont naar buiten stapt en zich nog even omdraaiend naar binnen roept of er iemand zin heeft om hem gezelschap te houden .
quote:
op 12-08-1999 om 01:49 PM schreef sunshine het volgende:
En Oliebol, Ik las net dat het bad vrijdag in gebruik wordt genomen en dat je daar een screenshot van wilde makenPerfect idee, maar dan toch wel nadat
ze in bad zijn gestapt he? Ik moet er niet aan denken: Ruud die gezellig in z'n blote kont naar buiten stapt en zich nog even omdraaiend naar binnen roept of er iemand zin heeft om hem gezelschap te houden
.
Helaas was het geluid vandaag inderdaad op sommige momenten zo zacht dat er af en toe weinig van te maken is, maar Q, dat went op den duur, ook 's nachts worden de stemmen van de bewoners behoorlijk weggebliept en ge túut.....
(heb zelfs het vermoeden dat VOO het geluid 's nachts naar beneden schroeft, omdat eerder deze week met veel inspanning en de koptelefoon op 200% de slaapkamergeluiden toch enigzins te horen waren.....)
Het is namelijk niet persoonlijk bedoelt.
quote:
op 12-08-1999 om 10:47 PM schreef Quenda het volgende:
Langs deze omslachtige weg, Q, welkom in ons midden!!!!!!!!!!!!!!!!
(je verslagen zijn gedetaīlleerd en erg goed)
dank je
ik doe mijn best ik moet me inhouden om niet te veel online te gaan want die telefoon tikt maar door. dus ik ben erg onregelmatig qua verslagen. Maar het is wel heel verslavend
quote:
op 12-09-1999 om 08:58 AM schreef Q het volgende:
goedemorgen oliebol![]()
Zullen ze nu niet extra blij zijn dat er *geen* kat is? die vinden het namelijk erg leuk om met dingen zoals losliggende puzzel stukjes te spelen
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]
Maar, je "önregelmatigheid"was mij, eerlijk gezegd nog niet opgevallen.Wel de qualiteit van je verslagen
Oliebol en Q, Goedenmorgen!
quote:
op 12-09-1999 om 09:09 AM schreef oliebol2000 het volgende:
streamverslagen..misschien kun en wil je daar wat rekening mee houden?..voor de niet streamkijkers is het namelijk wat lastig te lezen als dingen onderbroken worden met dingen die eigenlijk niet in die Topic horen. Dit is als positieve kritiek bedoeld. Verder laat je niet ontmoedigen, je doet het perfect. Join the club
ja ik weet het
dit was ook niet zozeer bedoeld als commentaar, meer een mijmering tussendoor
ik zag die puzzel zo liggen, en ik zag onze kat voor me en ik zag gewoonweg hoe die al die losse stukjes van tafel mepte
bedankt voor de complimenten, leuk om te horen
ja Quenda, Qualiteit he hihihi
quote:
op 12-09-1999 om 09:42 AM schreef Kimmie het volgende:
Ik weet het ik ging hier over de schreef, (zie mijn verwchting in de post) maar ik zal het uitleggen. In eerste instantie vond ik de verschillende streamverslaggevers nogal erg veel naar BB kijken en dat leek me niet helemaal gezond. Ik zei daar wat van (met dubbel gevoel hoor: ene kant prefect werk andere kant beetje triest) en O voelde zich zo ontzettend aangesproken en aangevallen dat ik dus direct een lading gescheld en gedreig met danny over me hen kreeg. Niet dat dat erg is, maar ik vond het een beetje de pot verwijten dat'ie zwart ziet. Verder ove dat St. klaas topic: moet zij weten dat ze eraan begint, maar wie het ook geweest zou zijn om met een dergelijk gedicht te komen ik zou er toch iets in negatieve zin over gezegd hebben. C'est moi, ik heb het niet zo op St. Klaas en cornuiten.
Dat gezeik van jou over bepaalde dingen ben ik wel zo zat. Ik had me voorgenomen niet te reageren want dat is iets wat jij juist graag wil maar ik wil dit nog wel even toevoegen, niet alleen voor mij maar voor meerderen onder ons die niet zitten te wachten op zulke inhoudloze members als jij. Je verteld dat destijds je zo enorm bedreigt voelde en het zo overkwam alsof ik je vreselijk in de zeik heb genomen. Een lading gescheld en gedreig met danny over je heen kreeg etc. Dat is wel ERG overtrokken vindt je niet?. Ten eerste ben ik niet een type die scheld en ten tweede heb ik het zeer netjes gehouden. Ik snap dus niet waarom jij ALTIJD mijn naam door de slijk zit te halen, wat heb ik je verder misdaan?....Daarbij oordeel jij alweer om te zeggen dat je het ongezond zou vinden dat mensen zolang naar BB kijken. Wat geeft dat nu?..Laat die mensen in hun eigen waarde en respecteer ieder zijn of haar inbreng zonder gelijk iemand in de zeik te nemen, te kleineren en te BEWUST kwetsen want dat is wat je doet en je verziekt de motivatie van mensen om hun aandeel te geven op het forum. Ik weet zelf heel goed dat het een open forum is, kritiekpunten zijn prima en dat moet ook kunnen, maar daardoor kun je nog wel netjes zijn en kritiek leveren op een juiste en correcte wijze. Ikzelf probeer altijd op een aardige en nette wijze iets duidelijk te maken en ik zou toch eens willen meemaken dat jij ook zoiets in je hebt.
Dus hou op met dat getier en voeg zelf eens wat nuttigs en iets van waarde toe aan het forum dan alleen dat irritante gezwets, ik heb van jou nog niet wat anders gezien en noem niet altijd mijn naam, ik wordt er schijtziek van.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]
Ik ben maar een Newbie, maar ik waardeer je verslagen enorm, en velen met mij, zo heb ik het sterke vermoeden.
Bovendien, als jij maar plezier hebt in je hobby, dat is het belangrijkste. Laat je humeur niet vergallen door een notoire pestkop.
Keep up the good work!!
Belachelijk dat het nodig is, maar ook ik wordt moe van al diegenen (wie het ook is) die het nodig vinden om streamverslaggevers af te zeiken.
Jullie beseffen waarschijnlijk niet dat zonder de inzet van deze mensen er helemaal geen Fok! BB zou zijn. Wat moeten we zonder de live-verslagen? VOO geloven en daar over gaan discussieren? Dan zijn we snel uitgepraat, denk je niet?
Houd op met dat kinderachtige gedoe, als je de streamverslagen niets vindt heb ik een oplossing:
NIET LEZEN. EN NIET MEE BEMOEIEN.
Ik wordt niet snel boos, maar nu is voor mij de maat vol hoor.
Ik zie trouwens dat deze aflevering nu vol is. Mooie gelegenheid om met een schone lei en een goed humeur een nieuwe te openen?
[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 09 December 1999).]
quote:
op 12-09-1999 om 10:23 AM schreef BadGirl het volgende:
Freudiaanse verspreking, Pyl?
Dacht ik ook meteen, Badgirl. Onbewust wilde ik natuurlijk dat Kimmie ging dimmen.
quote:Goedemorgen lieve Oliebol. Slaap jij eigenlijk wel eens?
op 12-09-1999 om 05:08 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Goedemorgen allemaal,Dag 85, Vertrekdag v/d genomineerde bewoner.
(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |