Nee, ik heb op de Godfried Bomans gezeten.quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Lamzak_ het volgende:
Rikketik, heb je niet bij guus brouwer in de klas gezeten? Of girlnextdoor?
Er zijn twee drakensteyn's, ik denk dat dat over de andere gaatquote:Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn neefjes wonen daar in de buurt, in (volgens mij) de Anemoonlaan?Drakesteyn is daar iig dichtbij
Nope, maar ik weet niet in welk jaar jullie in groep 8 zaten. Volgens mij zijn jullie beiden ouder dan ik, ofniet?quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Lamzak_ het volgende:
Rikketik, heb je niet bij guus brouwer in de klas gezeten? Of girlnextdoor?
Ja, er zit ook nog een Drakensteyn op het Hogeland, naast een gymzaalquote:Op maandag 24 november 2008 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb t toch echt over die in Enschede
Jij bent twee dagen ouder dan ik.quote:Op maandag 24 november 2008 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope, maar ik weet niet in welk jaar jullie in groep 8 zaten. Volgens mij zijn jullie beiden ouder dan ik, ofniet?
Ja?!quote:Op maandag 24 november 2008 15:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jij bent twee dagen ouder dan ik.
Werkze!quote:Op maandag 24 november 2008 15:15 schreef Rikketik het volgende:
Haha.
Maar ik ga werken, en kom vooral niet langs.
Wat ben je toch aardig...quote:Op maandag 24 november 2008 15:15 schreef Rikketik het volgende:
Haha.
Tot zo!!quote:Op maandag 24 november 2008 15:15 schreef Rikketik het volgende:
Haha.
Oke, veel plezierquote:Op maandag 24 november 2008 15:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het graag tegelijk. Meteen een week goed ziek en dan weer klaarMaar neeee, bij mij komt dat allemaal op en ander moment van het jaar. Bah.
Ik ga nog even tv kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede, onze stad! ons domein!
quote:Op maandag 24 november 2008 15:53 schreef Lamzak_ het volgende:
Onze klas waren hooligans, we hebben zelfs stenen over en weer gegooid met het vastert
Gek dat 75% van mijn ex-klasgenoten nu in vak-p staatOok dat, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk jaar zat jij in groep 4?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het 4de jaar,quote:Op maandag 24 november 2008 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook dat, ja.
Welk jaar zat jij in groep 4?
Gooide jij toen met steentjes, en had je ruzie met een meisje met een staartje op dr hoofd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |