Ik zat me net te bedenken he, nu jij die cursus hebt gedaan wil ik nooit meer verstoppertje met je spelen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken he, nu jij die cursus hebt gedaan wil ik nooit meer verstoppertje met je spelen.
Ik heb honden. Die hadden je misschien niet gezien maar wel geroken of gevoelt of hoe ze het dan ook merken. Het zou niet de eerste keer zijn dat mijn honden zo'n oefening verpesten.quote:Op maandag 24 november 2008 16:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]Snap ik, ik weet precies de principes om me simpel weg te werken. Naja, nu heb ik me ook vaak verbaasd dat als we in het bos waren ik rustig langs de rand stond en stelletjes zag langswandelen. 2 meter van me vandaan en ik stond rechtop! En me nog niet zien
En dat vind je nu stiekem toch jammer?quote:Op maandag 24 november 2008 17:17 schreef Rikketik het volgende:
Ben ik weer.
En ik heb niemand gezien, zelfs Daniël niet.
Ik speelde hard-to-get, maar was iets te overtuigend misschien.quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat vind je nu stiekem toch jammer?
Van donderdag t/m zaterdag lekker elke avond uitgaan in Delft, Haarlem en natuurlijk in Goor. Vanavond weer eens mijn kroegmatties opzoeken. Kijken of dat lukt met de verwachte sneeuw van vanavondquote:Op maandag 24 november 2008 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen nog wat beleefd van het weekend?
primaquote:Op maandag 24 november 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
Met de staleigenaar en m'n stalgenootjes. We waren allemaal even nat, koud en bevroren, dus gelijkspel was het wel
quote:Op maandag 24 november 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
Met de staleigenaar en m'n stalgenootjes. We waren allemaal even nat, koud en bevroren, dus gelijkspel was het wel
sneeuw is tofquote:Op maandag 24 november 2008 19:15 schreef ACT-F het volgende:
Vavavond valt er nog meer sneeuw in Tukkerland![]()
Zeker. Ik krijg de neiging om een afgelegen parkeerplaats op te zoeken om daar lekker te slippenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |