Nee dank je wel, ik heb een prachtige blackberry van de baas.quote:Op zondag 23 november 2008 12:23 schreef w00h00 het volgende:
Interesse in een ruil met een HTC diamond?
Omdat die allernieuwste echt super mooi zijn! Ik zit er ook aan te denken om een nieuwe aan te schaffen en mijn oude te verkopen.quote:
Kijk eens in mijn sigquote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Guyver_1976 het volgende:
ik heb een eeepc zeg het maar of leeg je inbox even dan kan ik je een pm sturen
Je ziet mijn vraagprijs. Die is reeel aangezien gelijke macbooks voor 650 euro weggaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:25 schreef Guyver_1976 het volgende:
ik woon in haarlem en waar zat je zelf aan tedenken als bij betaling hoor graag van je
Okquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Even getipt aan een vriendin, ze gaat even kijken of ze geld heeft.
I beg to differ:quote:Op maandag 24 november 2008 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wil je eens een apple proberen dan is dit je kans. Goedkoper dan dit kom je deze macbook niet tegn
Op de Imac die ik recent heb aangeschaft heb ik AppleCare afgesloten, omdat ik zodoende zeker ben dat wanneer er iets mis mee is dit dan ook wordt opgelost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Applecare is alleen een verkapte manier om garantie te verkopen terwijl je volgens nederlands recht de eerste 2 jaar sowieso volledig gedekt ben en vervolgens gedurende de normale levensduur van het product coulance regelingen mag verwachten.
Tja, een gebruikte macbook heeft krassen. Die van mij is de hele wereld over geweest. Hij functioneert perfect en de prijs is ook redelijk.
Eh... beschadigingen vallen niet onder applecare. Alleen zaken die normaal onder de garantie vallen, dus een kapot scherm, of bij macbooks een kapotte topcover. En zoals gezegd heb je dat recht sowieso al in Nederland gedurende de eerste 2 jaar. Je laat je gewoon te makkelijk intimideren door de leverancierquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:30 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Op de Imac die ik recent heb aangeschaft heb ik AppleCare afgesloten, omdat ik zodoende zeker ben dat wanneer er iets mis mee is dit dan ook wordt opgelost.
Denkende aan beschadigingen etc.
Mjah, op de foto lijkt het erger dan het is, maar hij is inderdaad goed gebruikt ja... zonder kapot te gaanquote:Uiteraard heb je gelijk, alles wat je gebruikt heeft gebruikerssporen, maar die kras lijkt zo groot en diep!
Dat is wat ik bedoel met beschadigingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... beschadigingen vallen niet onder applecare. Alleen zaken die normaal onder de garantie vallen, dus een kapot scherm, of bij macbooks een kapotte topcover. En zoals gezegd heb je dat recht sowieso al in Nederland gedurende de eerste 2 jaar. Je laat je gewoon te makkelijk intimideren door de leverancier
Een rechtsbijstand verzekering is goedkoper dan applecare en werkt voor elk product dat je koopt
[..]
Mjah, op de foto lijkt het erger dan het is, maar hij is inderdaad goed gebruikt ja... zonder kapot te gaan
Rond de 50 euro. MIjn topcover is 2 maal vervangenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:42 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel met beschadigingen.
Stel dat ik via internet een tweedehands MacBook overkoop waar een scheur van in de topcover zit en daar zit geen applecare op, enig idee wat dan de kosten zijn dit te laten vervangen?
Het probleem is dat dat wat je wil je niet gaat vinden.quote:Volgens mij wil ik dat niet eens weten![]()
Maar goed, misschien ben ik wel een muggenzifter![]()
Begrijp jouw standpunten en argumenten ook heel goed....:)
Dat is geen gezeik, dat is zuinig en precies op je spullen willen zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef Daklem het volgende:
wat een gezeik over een kras zeg.
Goede prijs! Niks vanaf doen zou ik zeggen! Macbooks roeleren.
Hoe denk je dat mijn Dell van anderhalf jaar oud eruit zietquote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, alleen is een macbook hoogglans kunststof. Zelfs al zou je hem uit pure geiligheid een keer swaffelen zit er al een kras op.
En aangezien een laptop nog steeds een gebruiksartikel is weiger een godsvermogen aan sleeves uit te geven alleen om die kras te voorkomen die je uiteindelijk toch niet voorkomt.
Uh....sorry?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom zouden er intern dingen mis zijn? Het is een computer geen auto met bewegende onderdelen. Het ding doet het of hij doet het niet.
Maar hee, aan jou wil ik hem niet eens verkopen, want jij bent zo type dat over anderhalf jaar als er wat stuk gaat nog verhaal komt halen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Uh....sorry?![]()
Het lijkt mij logisch dat als iemand een dergelijk product als een MacBook oid wilt kopen, die persoon daar ook graag van alles over wilt weten en zodoende geen miskoop wilt begaan.
Maar schijnbaar mag dat niet.
Jammer dat ik je net al een PM gestuurd heb, je standpunt is helder.
Succes met de verkoop
Vragen wel, maar 600 keer hetzelfde vragen en twijfeltje zus en kan je hem niet helemaal laten opknappen zo is NIET normaalquote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef Maaike_20 het volgende:
Heb geen zin meer me hier tegenover jou te gaan zitten verdedigen.
Naar mijn idee is het redelijk en logisch vanuit mijn kant om zaken uit te vragen.
Met een tweedehands product kan ALTIJD wat misgaan. Met nieuw ook namelijk. Alleen heb je op die laatste garantie, dat geldt niet voor de laatste. Wil je dat WEL moet je er simpelweg voor betalen. Dat wil je niet, dus wil je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. EN een tweedehandsprijs EN de zekerheid van garantie.quote:Dat heeft helemaal niets te maken met voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten, dat heeft te maken met het feit dat ik EN geen geld heb nu om nieuw te kopen op dit moment EN dat ik me er geen buil aan wil vallen.
Omdat je in mijn topic naar de bekende weg vraagt? Ook in je PM staan vragen die allang beantwoord zijn in dit topic.quote:Ik begrijp niet waarom je zo reageert steeds.
En ik vind je gewik en geweeg een beetje treurig worden nu.quote:Vind het niet echt netjes, maar goed.
Ik heb al tientallen vragen van je benatwoord. Je stelt alleen keer op keer dezelfde vragen. En verder reageer ik alleen op aannames die jij in dit topic spuit. Dat je zonder onderbouwing bang bent dat er wat kapot is. Daar zit ik niet op te wachten.quote:Alsof mijn interesse niet serieus zou zijn en je schijt hebt aan iemand die iets zeker wilt weten alvorens over te gaan op aankoop.
Dat zal wel lukken. Ik bied een prima laptop voor gemiddeld 150 euro goedkoper aan dan gelijkwaardige macbooks. De enige reden waarom ik dat doe is omdat hij gebruikssporen heeft (en min of meer 150 euro korting voor een paar krasjes vind IK redelijk coulant).quote:Het is niet minder gemeend dat ik je werkelijk succes wens met de verkoop...
Als jij leest....heb je kunnen zien dat ik NERGENS vraag of je er nog wat af kunt doen!quote:Dat zal wel lukken. Ik bied een prima laptop voor gemiddeld 150 euro goedkoper aan dan gelijkwaardige macbooks. De enige reden waarom ik dat doe is omdat hij gebruikssporen heeft (en min of meer 150 euro korting voor een paar krasjes vind IK redelijk coulant).
Als mensen dan NOG twijfels hebben geef ik hem liever voor niks weg aan iemand die er oprecht blij mee is dan dat ik er nog eens 50 euro afdoe. Kortom... take it or leave it.
Ik vind het nog steeds gezeik! Jij wilt naar mijn mening op de eerste rang zitten, en het liefst nog helemaal nieuw zonder gebruikssporen. Succes!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:59 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Dat is geen gezeik, dat is zuinig en precies op je spullen willen zijn![]()
Sommige mensen rijden jaren rond in een auto vol deuken, krassen en roestplekken, bij de eerste kras zou ik dit al laten verhelpen.
Daar dat is het verschil in mensen en prioriteiten, wil verder niet zeggen dat ik Apple nietvind...
Wijs me even aan op WELKE vragen ik geen antwoord gegeven heb?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Als jij leest....heb je kunnen zien dat ik NERGENS vraag of je er nog wat af kunt doen!
Je geeft overigens niet echt antwoord op mijn vragen, je brengt je eigen mening naar voren (over AppleCare bijv) en probeert die op te leggen (geen probleem) maar sta er dan niet van te kijken dat ik de vraag nog eens stel.
Take it or leave it....
Je hebt gelijk, zo kan het ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:51 schreef Swindler het volgende:
Als je die kras niet wilt , koop je of een nieuwe topcase of een stikker die je eroverheen plakt. klaar.
voorbeeld van mijn macbook :
[ link | afbeelding ]
Voor de rest is dit gewoon een koopje .
succes met de verkoop.
Nog garantie op de PS3? Bon erbij? doos?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef NoNickOne het volgende:
Ruilen tegen een PS3 80GB + Little Big Planet,Metal Gear Solid 4,Motorstorm 2 en Burnout Paradise?
Ook even een interesse-tvp.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Up, want het ziet er niet naar uit dat het gaat lukken met NoNickOne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |