quote:Op zondag 23 november 2008 02:31 schreef Vandalist het volgende:
Cafe Belgie natuurlijk, het grootste bier-aanbod van Utrecht voor een vriendelijke prijs.
Bummerquote:Op zondag 23 november 2008 02:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn warme bedje waar ik al in lig of de kou nog trotseren hmm, nee sorry
4 uur volgens mijquote:Op zondag 23 november 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Bummer
Dan maar zo belgië proberen. Tot hoe laat is dat open?
Ja, en dan kun je om de hoek naar de Carafon, maar dat is wel een ongelofelijke kuttent.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 03:13 schreef Remake het volgende:
Leuke meiden, mja, en toch leuk berichtjes op fok posten op je mobieltje
en dan toch gaan fokkenquote:Op zondag 23 november 2008 03:13 schreef Remake het volgende:
Leuke meiden, mja, en toch leuk berichtjes op fok posten op je mobieltje
quote:Op zondag 23 november 2008 04:05 schreef Red_Cat het volgende:
Ja je kan wel lachen, maar heb hier mensen slapen vanavond, dus wat nog over is, is een bank.. wil em iig niet op straat laten slapen
quote:Op zondag 23 november 2008 04:09 schreef Emimich het volgende:
Je mag wel bij mij komen, ik woon in Utrecht.
Ja kan dr ook niks aan doen... tis niet alsof ik er voor gekozen hebquote:
is sheatje een nachtje extra overquote:Op zondag 23 november 2008 04:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja kan dr ook niks aan doen... tis niet alsof ik er voor gekozen heb
Dat jij ervan uitgaat dat ik tegen jou spreek is niet mijn probleemquote:Op zondag 23 november 2008 04:05 schreef Red_Cat het volgende:
Ja je kan wel lachen, maar heb hier mensen slapen vanavond, dus wat nog over is, is een bank.. wil em iig niet op straat laten slapen
Wat jij wil lievje, popje, knufje, scheetje, mopje, knuffeltje, scheetje, poppetje, poppedonsje, schatje, kindje, schattepetatje, knuffieduffie, poppekontje, knuffekontje, schetepeteet en weet ik wat nogal meer...quote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jij ervan uitgaat dat ik tegen jou spreek is niet mijn probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 23 november 2008 04:24 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Daar zit ik ookquote:Op zondag 23 november 2008 04:36 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu in carafon, mijn god wat een foute tent
Hallo..?quote:Op zondag 23 november 2008 04:09 schreef Emimich het volgende:
Je mag wel bij mij komen, ik woon in Utrecht.
Nee, ik zit nu op m'n trein te wachtten, utrecht was tofquote:Op zondag 23 november 2008 05:43 schreef Emimich het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, zit je nu in je eentje in een café, al fokkend, aan een biertje te lurken?
Hoe laat gaat de volgende trein?quote:Op zondag 23 november 2008 06:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu op m'n trein te wachtten, utrecht was tof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |