Wat een verhaal, tevens een goede topichijack!quote:Op zondag 23 november 2008 04:25 schreef MASD het volgende:
Die foto stuurde ze mij![]()
ik zo "zet eens MASD op je tieten en stuur hem op", zij zo "ik heb hier geen gevoel over", ik zo "Geeft niks schatje". Ik wil best een klein voorbeeld posten maar dan moet je even toestemming aan haar vragen. De grote versie komt er in ieder geval.
Moge de beste baas winnen.
Zo werken wij hier niet in KLB hè!quote:Op zondag 23 november 2008 04:29 schreef MASD het volgende:
Eerst een chick en dan de pics he.
Het is een wedstrijdquote:Op zondag 23 november 2008 04:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo werken wij hier niet in KLB hè!
quote:Op zondag 23 november 2008 04:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo werken wij hier niet in KLB hè!
Als straf word je hierbij uitgesloten van deelname aan de bukkake die de hele groep op de meet zal houden op Breathtaking.quote:Op zondag 23 november 2008 04:31 schreef MASD het volgende:
Het is een wedstrijdDe prijs komt altijd als iemand heeft gewonnen.
De chicks selecteren die massaal op je afkomen wordt door sommigen wel werken genoemd.quote:Op zondag 23 november 2008 04:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
werken wij dan?
quote:Op zondag 23 november 2008 04:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
De chicks selecteren die massaal op je afkomen wordt door sommigen wel werken genoemd.
Uiteraad, jewaids!quote:Op zondag 23 november 2008 04:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
als ze al massaal op mij afkomen is dat geen werken maar de invloed van mijn onweerstaanbare feromonen!
noesquote:Op zondag 23 november 2008 04:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als straf word je hierbij uitgesloten van deelname aan de bukkake die de hele groep op de meet zal houden op Breathtaking.
Je bent dan ook op fok!quote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Toch grappig hoe 'ik hou van je' kan omslaan in 'ik post je tieten op internet'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |