Ik dacht dat je 't niet zo op mensen had die van zilveren lepels hielden (als metafoor voor geld)...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben maar één lid dat niemand echt mag.... eigenlijk, en die is wel héél erg.. ik betwijfel het dat iemand die de Zilveren Lepel als inspiratie voor een nickname heeft érger is dan die persoon
Alles tot eigen beschikking? Da's wel relaxed! Nadeel is denk ik wel dat je aan tijden gebonden bent.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja euh..
ik zeg toch ook dat het voor de meesten geldtmaar niet voor álle
en nee, ik had ook niet verwacht dat de mijne zo 'allesomvattend' zou zijn, van serieuze meuk van tijd tot tijd tot vooral gezelligheid en gratisch veul bier. Wat ik van de vorigen gewend was, was 't gewoon kut en saai, maar soit, studentenvereniging-aanhangers mogen wél generaliseren en de mensen die daar geen lid van zijn blijkbaar niet
oh, en we hebben een ruime kantine op de faculteit waar we áltijd heen kunneninclusief bar, koelkasten, banken en beamer
Oh, maar die die-hards vind je ook bij een gewone studentenvereniging hoor. Alleen daar niet in de vorm van studie-nerds, maar in de vorm van mensen die nooit zullen afstuderen en al jaren komen zuipen elke dag.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:54 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Volgens mij hebben de meeste studieverenigingen wel zo'n kliekje vervelende die-hard lui rondhobbelen. Wedden dat ik daar uit de toon val en niet opgenomen word omdat ik anders ben.
nah, er is een iemand die gewoon ja, euh... irritant isquote:Op woensdag 26 november 2008 15:59 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 't niet zo op mensen had die van zilveren lepels hielden (als metafoor voor geld)...Maar vertel!?
da's waarquote:Op woensdag 26 november 2008 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk wel erg leuk vind aan een studentenvereniging is, dat niet iedereen dezelfde studie doet.
Wij hebben elk jaar een anti-inteelt feest met 2 andere verenigingen aan wie we de soos verhuren (het gebouw is van ons, en we verhuren het 4 dagen per week). Met vooraf blind dates.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's waar
maar we zijn eenkennige nerds hè?We organiseren wel veel uitjes samen met andere studieverenigingen, vooral de Alfa's, want bij ons is het grootste deel man
dus ja, die moeten ook aan hun trekken komen
Ja, we raakten per toeval aan de praat. Hij vroeg wat ik hier deed, nou wachten op een blind date dusquote:
Ja, zo zegt mijn vriend elk jaar dat ie geen date wil van Liber (die vindt hij niet leuk).quote:Op woensdag 26 november 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
en dan compleet níet matchen
en de boel filmen
Ja, dat weet ik. Het was slechts een reactie op de melding dat de meeste studieverenigingen niets meer waren dan lidmaatschap om goedkope boeken te bemachtigen. Dat klopt ook wel, maar dan heb je altijd die die-harders nog die overal een feestje in zien.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, maar die die-hards vind je ook bij een gewone studentenvereniging hoor. Alleen daar niet in de vorm van studie-nerds, maar in de vorm van mensen die nooit zullen afstuderen en al jaren komen zuipen elke dag.
De vereniging heet Liber.quote:
en ik heb het ontzettend naar mn zin joh, als die-harderquote:Op woensdag 26 november 2008 16:14 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het was slechts een reactie op de melding dat de meeste studieverenigingen niets meer waren dan lidmaatschap om goedkope boeken te bemachtigen. Dat klopt ook wel, maar dan heb je altijd die die-harders nog die overal een feestje in zien.
en ze hebben wel 80 leden, nou, dat móet een feest zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 16:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De vereniging heet Liber.
En oja, onze Minister-President is er ooit lid geweest. Liber heeft ongeveer 2 jaar geleden zijn inschrijfformulier gebruikt voor hun boekjes
MP is heel snel verkast naar LANX.
Het zijn een stelletje alternatieve idioten. Vroeger was de website leuker, toen stond er veel meer onzin op.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ze hebben wel 80 leden, nou, dat móet een feest zijn
wij hebben iets te goede sponsoren voor de grootte van onze verenigingquote:Op woensdag 26 november 2008 16:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Al is het wel jammer dat een grotere vereniging doorgaans meer sponsors heeft, en er financieel ook vaak meer mogelijk is.
WTFquote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben iets te goede sponsoren voor de grootte van onze vereniging
pas bij uitgaven boven de 1024 () euro moet de ALV beslissen of 't mag...
2e jaars, ik zou dit jaar bij de najaarslichting van de tempeliers zitten, maar najaarslichting ging niet doorquote:Op donderdag 27 november 2008 09:10 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben wel benieuwd wie je bent, als je bij de Tempeliers wil. Sjaars?
2e jaarsquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
2e jaars, ik zou dit jaar bij de najaarslichting van de tempeliers zitten, maar najaarslichting ging niet doordus nu ga ik waarschijnlijk in het voorjaar. en jij welk jaars ben jij?
Het meest extreem is Ceres dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:11 schreef Jac0b01 het volgende:
Iemand een suggestie voor een studentenvereniging in Wageningen?
Ik zoek een vereniging van het formaat extreem
Corporaal zul je worden, lul!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:11 schreef Jac0b01 het volgende:
Mevrouw heeft het echt niet begrepen zeg. In een topic over studentenverenigingen loop je alleen maar te preken dat je studievereniging leuker is, en als klap op de vuurpijl begin je nu ook al te beweren dat Asopos gaver is dan Njord.quote:
Ceres natuurlijk. Alhoewel Wageningen wel écht een karige studentenstad is.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:11 schreef Jac0b01 het volgende:
Probeer het hier even: Roeien en Ergometeren #40: De post-uittraining dip!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:42 schreef Slickk het volgende:
Ik wil graag bij een studentenroeivereniging in Groningen. Toevallig iemand in dit topic die daarvan lid is en wat ik ongeveer kan verwachten? Ik weet dat er twee verenigingen zijn, namelijk Gyas en Aegir. Wat is het verschil? Ik ben wel tweedejaars, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me. Wil het ook wel tijdens de introductieweek (keiweek) gaan vragen bij de sportmarkt (vorig jaar niet bij sportmarkt geweest, te brak), maar misschien ben ik dit jaar nog op vakantie tijdens de Keiweek dus vandaar.
Gaat het bij roeien niet gewoon om het samen zijn, de gezelligheid. Roeien zelf lijkt me zo saaiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef roeier26 het volgende:
Lol, thanks voor de support, persoonlijk vind ik dat je op een plek moet gaan roeien waar je je fijn voelt, dat betekent praten met mensen op de vereniging, sfeer proeven en de hoeveelheid fanatisme in jezelf vergelijken met de vereniging, dan kom je al een heel eind.
Roeien is cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |