abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63538664
ja euh..

ik zeg toch ook dat het voor de meesten geldt maar niet voor álle en nee, ik had ook niet verwacht dat de mijne zo 'allesomvattend' zou zijn, van serieuze meuk van tijd tot tijd tot vooral gezelligheid en gratisch veul bier. Wat ik van de vorigen gewend was, was 't gewoon kut en saai, maar soit, studentenvereniging-aanhangers mogen wél generaliseren en de mensen die daar geen lid van zijn blijkbaar niet

oh, en we hebben een ruime kantine op de faculteit waar we áltijd heen kunnen inclusief bar, koelkasten, banken en beamer
Ja doei.
pi_63538873
Volgens mij hebben de meeste studieverenigingen wel zo'n kliekje vervelende die-hard lui rondhobbelen. Wedden dat ik daar uit de toon val en niet opgenomen word omdat ik anders ben.
pi_63538930
we hebben maar één lid dat niemand echt mag.... eigenlijk, en die is wel héél erg.. ik betwijfel het dat iemand die de Zilveren Lepel als inspiratie voor een nickname heeft érger is dan die persoon
Ja doei.
pi_63539009
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben maar één lid dat niemand echt mag.... eigenlijk, en die is wel héél erg.. ik betwijfel het dat iemand die de Zilveren Lepel als inspiratie voor een nickname heeft érger is dan die persoon
Ik dacht dat je 't niet zo op mensen had die van zilveren lepels hielden (als metafoor voor geld)... Maar vertel!?
pi_63539029
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja euh..

ik zeg toch ook dat het voor de meesten geldt maar niet voor álle en nee, ik had ook niet verwacht dat de mijne zo 'allesomvattend' zou zijn, van serieuze meuk van tijd tot tijd tot vooral gezelligheid en gratisch veul bier. Wat ik van de vorigen gewend was, was 't gewoon kut en saai, maar soit, studentenvereniging-aanhangers mogen wél generaliseren en de mensen die daar geen lid van zijn blijkbaar niet

oh, en we hebben een ruime kantine op de faculteit waar we áltijd heen kunnen inclusief bar, koelkasten, banken en beamer
Alles tot eigen beschikking? Da's wel relaxed! Nadeel is denk ik wel dat je aan tijden gebonden bent.

En wat betreft dat generaliseren... dat moet iedereen doen, wil je over deze kwestie wat zinnigs zeggen. Tenzij het over 2 hele specifieke verenigingen gaat.

Wat ik persoonlijk wel erg leuk vind aan een studentenvereniging is, dat niet iedereen dezelfde studie doet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63539060
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:54 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Volgens mij hebben de meeste studieverenigingen wel zo'n kliekje vervelende die-hard lui rondhobbelen. Wedden dat ik daar uit de toon val en niet opgenomen word omdat ik anders ben.
Oh, maar die die-hards vind je ook bij een gewone studentenvereniging hoor. Alleen daar niet in de vorm van studie-nerds, maar in de vorm van mensen die nooit zullen afstuderen en al jaren komen zuipen elke dag.
pi_63539115
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:59 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ik dacht dat je 't niet zo op mensen had die van zilveren lepels hielden (als metafoor voor geld)... Maar vertel!?
nah, er is een iemand die gewoon ja, euh... irritant is
beetje wezenloos en iedereen ontwijkt hem zoveel mogelijk..

maargoed, mocht je toch onverhoopt in een gesprek met hem komen doe je ook wel gewoon vriendelijk terug enzo (want dat is hij wel verder) dus nou ja.. hè, we zijn wel heel vredelievend.

@Ewelina: we delen die kantine met nog een vereniging, maargoed, dat gaat allemaal wel prima samen eigenlijk
Ja doei.
pi_63539160
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat ik persoonlijk wel erg leuk vind aan een studentenvereniging is, dat niet iedereen dezelfde studie doet.
da's waar
maar we zijn eenkennige nerds hè? We organiseren wel veel uitjes samen met andere studieverenigingen, vooral de Alfa's, want bij ons is het grootste deel man dus ja, die moeten ook aan hun trekken komen
Ja doei.
pi_63539221
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's waar
maar we zijn eenkennige nerds hè? We organiseren wel veel uitjes samen met andere studieverenigingen, vooral de Alfa's, want bij ons is het grootste deel man dus ja, die moeten ook aan hun trekken komen
Wij hebben elk jaar een anti-inteelt feest met 2 andere verenigingen aan wie we de soos verhuren (het gebouw is van ons, en we verhuren het 4 dagen per week). Met vooraf blind dates.
pi_63539229
oei

die ga ik voorstellen om hier ook te doen de volgende activiteit
Ja doei.
pi_63539283
Het is best grappig Al vond ik het minder leuk dat ze me toendertijd koppelden aan een 17-jarig jochie die ik serieus aanzag voor een meisje
pi_63539291
!
Ja doei.
pi_63539307
O, en vergeet de idiote vragenlijstjes niet! Iedereen die wil moet die invullen (gaat over wat voor soort date je wil) en aan de hand daarvan maak je de setjes
pi_63539343
en dan compleet níet matchen

en de boel filmen
Ja doei.
pi_63539354
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
!
Ja, we raakten per toeval aan de praat. Hij vroeg wat ik hier deed, nou wachten op een blind date dus Hij: ja dat ben ik.

Ik heb maar niet gezegd dat ik eerst dacht dat ie een meisje was 't Was overigens nog best gezellig, ik ben mee geweest naar zijn huis (daar was het bier gratis ) en ik heb zelfs nog met 'm zitten drummen
pi_63539385
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
en dan compleet níet matchen

en de boel filmen
Ja, zo zegt mijn vriend elk jaar dat ie geen date wil van Liber (die vindt hij niet leuk).

Drie keer raden van welke vereniging zijn date is...
pi_63539388
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, maar die die-hards vind je ook bij een gewone studentenvereniging hoor. Alleen daar niet in de vorm van studie-nerds, maar in de vorm van mensen die nooit zullen afstuderen en al jaren komen zuipen elke dag.
Ja, dat weet ik. Het was slechts een reactie op de melding dat de meeste studieverenigingen niets meer waren dan lidmaatschap om goedkope boeken te bemachtigen. Dat klopt ook wel, maar dan heb je altijd die die-harders nog die overal een feestje in zien.
pi_63539395
Libertas?
Ja doei.
pi_63539444
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Libertas?
De vereniging heet Liber.

En oja, onze Minister-President is er ooit lid geweest. Liber heeft ongeveer 2 jaar geleden zijn inschrijfformulier gebruikt voor hun boekjes

MP is heel snel verkast naar LANX.
pi_63539446
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:14 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Het was slechts een reactie op de melding dat de meeste studieverenigingen niets meer waren dan lidmaatschap om goedkope boeken te bemachtigen. Dat klopt ook wel, maar dan heb je altijd die die-harders nog die overal een feestje in zien.
en ik heb het ontzettend naar mn zin joh, als die-harder

overal een feestje in zien is ook niets mis mee, dan vermaak je je tenmisnte

straks de Zilveren Lepel maar even van de plank plukken om te kijken wat voor sterke drank ik in mn risotto kan pleur'n of dat ik 't beter kan laten
Ja doei.
pi_63539467
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De vereniging heet Liber.

En oja, onze Minister-President is er ooit lid geweest. Liber heeft ongeveer 2 jaar geleden zijn inschrijfformulier gebruikt voor hun boekjes

MP is heel snel verkast naar LANX.
en ze hebben wel 80 leden, nou, dat móet een feest zijn
Ja doei.
pi_63539551
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en ze hebben wel 80 leden, nou, dat móet een feest zijn
Het zijn een stelletje alternatieve idioten. Vroeger was de website leuker, toen stond er veel meer onzin op.

Ik was er bijna lid geworden

Overigens zitten er bij mijn vereniging nu 120 man, toen ik lid werd ongeveer 90. En gefeest dat ik heb dat 1e jaar! Groot is niet altijd beter.

Al is het wel jammer dat een grotere vereniging doorgaans meer sponsors heeft, en er financieel ook vaak meer mogelijk is.
pi_63539572
als het 80 actieve leden zijn is 't natuurlijk wel tof en ben je met zn allen een héchte vereniging
Ja doei.
pi_63539607
Het grootste gedeelte is wel actief, voor zover ik weet
pi_63539610
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]
Al is het wel jammer dat een grotere vereniging doorgaans meer sponsors heeft, en er financieel ook vaak meer mogelijk is.
wij hebben iets te goede sponsoren voor de grootte van onze vereniging

pas bij uitgaven boven de 1024 ( ) euro moet de ALV beslissen of 't mag...
Ja doei.
pi_63539657
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wij hebben iets te goede sponsoren voor de grootte van onze vereniging

pas bij uitgaven boven de 1024 ( ) euro moet de ALV beslissen of 't mag...
WTF

Zo ruim hebben wij het niet hoor Al is 't een stuk beter sinds we zelf de bar beheren... daar wordt veel winst op gemaakt. Vandaar dat er op een ALV ook standaard wordt gezegd dat er meer gezopen moet worden.
pi_63539801
vind het ook wel een béétje veel eigenlijk en volgens mij wordt het vooral opgepot allemaal
als ik idd verhalen van andere verenigingen hoor denk ik wel 's 'euh.. dan hebben wij het écht niet slecht'
Ja doei.
pi_63540363
Interessant topic.
pi_63540439
je wilt ook lid worden van een vereniging?

je moet nog gaan studeren of wilt alsnog ergens lid worden?
Ja doei.
pi_63557343
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Ik ook .

Ben wel benieuwd wie je bent, als je bij de Tempeliers wil. Sjaars?
pi_63560114
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

boven de 1024 ( ) euro
Dat getal ook
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_63578223
tvp
pi_63601961
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:10 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik ook .

Ben wel benieuwd wie je bent, als je bij de Tempeliers wil. Sjaars?
2e jaars, ik zou dit jaar bij de najaarslichting van de tempeliers zitten, maar najaarslichting ging niet door dus nu ga ik waarschijnlijk in het voorjaar. en jij welk jaars ben jij?
pi_63602984
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:59 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Dat getal ook
ja, we moesten ergens een grens trekken, en nou ja, dan maar een symbolisch bedrag
Ja doei.
pi_63608775
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

2e jaars, ik zou dit jaar bij de najaarslichting van de tempeliers zitten, maar najaarslichting ging niet door dus nu ga ik waarschijnlijk in het voorjaar. en jij welk jaars ben jij?
2e jaars .

Zit dus in jouw jaar.
pi_84467699
Roeien is echt leuk en als je dan naar Leiden gaat zou ik bij Njord gaan!
Filmpje van Njord vind je hier als je interesse hebt :)

http://www.youtube.com/user/njordpromo10
pi_84467725
Asopos ftw! :P
Ja doei.
pi_84472231
Iemand een suggestie voor een studentenvereniging in Wageningen?
Ik zoek een vereniging van het formaat extreem :D
pi_84473395
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:11 schreef Jac0b01 het volgende:
Het meest extreem is Ceres dan.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_84474059
quote:
Corporaal zul je worden, lul!
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
  zondag 25 juli 2010 @ 23:28:54 #241
274289 Ducktails
He's lost control
pi_84487929
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:04 schreef Steengeyl het volgende:

[..]

Corporaal zul je worden, lul!
b'vo
pi_84491618
Kan me niet voorstellen dat dat in Wageningen nou echt veel voorstelt. :') Het is en blijft Wageningen.
  maandag 26 juli 2010 @ 04:37:53 #243
32402 s0k
..............................
pi_84493157
Wageningen :')
..................................................................................................................................................
  maandag 26 juli 2010 @ 16:48:20 #244
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_84510094
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Asopos ftw! :P
Mevrouw heeft het echt niet begrepen zeg. In een topic over studentenverenigingen loop je alleen maar te preken dat je studievereniging leuker is, en als klap op de vuurpijl begin je nu ook al te beweren dat Asopos gaver is dan Njord. :') Oink Oink.

quote:
Ceres natuurlijk. Alhoewel Wageningen wel écht een karige studentenstad is.
Primum non nocere
  maandag 26 juli 2010 @ 18:42:36 #245
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_84514290
Ik wil graag bij een studentenroeivereniging in Groningen. Toevallig iemand in dit topic die daarvan lid is en wat ik ongeveer kan verwachten? Ik weet dat er twee verenigingen zijn, namelijk Gyas en Aegir. Wat is het verschil? Ik ben wel tweedejaars, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me. Wil het ook wel tijdens de introductieweek (keiweek) gaan vragen bij de sportmarkt (vorig jaar niet bij sportmarkt geweest, te brak), maar misschien ben ik dit jaar nog op vakantie tijdens de Keiweek dus vandaar. :)
pi_84517319
Ceres dan maar :)
bedankt mensen!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 01:12:26 #247
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_84532387
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:42 schreef Slickk het volgende:
Ik wil graag bij een studentenroeivereniging in Groningen. Toevallig iemand in dit topic die daarvan lid is en wat ik ongeveer kan verwachten? Ik weet dat er twee verenigingen zijn, namelijk Gyas en Aegir. Wat is het verschil? Ik ben wel tweedejaars, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me. Wil het ook wel tijdens de introductieweek (keiweek) gaan vragen bij de sportmarkt (vorig jaar niet bij sportmarkt geweest, te brak), maar misschien ben ik dit jaar nog op vakantie tijdens de Keiweek dus vandaar. :)
Probeer het hier even: Roeien en Ergometeren #40: De post-uittraining dip!

Daar zitten sowieso roeiers van beide verenigingen.
Primum non nocere
  dinsdag 27 juli 2010 @ 01:26:21 #248
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_84532782
Ah, bedankt ! Dan zal ik daar eens gaan kijken. :)
pi_84899242
Lol, thanks voor de support, persoonlijk vind ik dat je op een plek moet gaan roeien waar je je fijn voelt, dat betekent praten met mensen op de vereniging, sfeer proeven en de hoeveelheid fanatisme in jezelf vergelijken met de vereniging, dan kom je al een heel eind. :)

Roeien is cool!

pi_84905110
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef roeier26 het volgende:
Lol, thanks voor de support, persoonlijk vind ik dat je op een plek moet gaan roeien waar je je fijn voelt, dat betekent praten met mensen op de vereniging, sfeer proeven en de hoeveelheid fanatisme in jezelf vergelijken met de vereniging, dan kom je al een heel eind. :)

Roeien is cool!

Gaat het bij roeien niet gewoon om het samen zijn, de gezelligheid. Roeien zelf lijkt me zo saai :P
Maarja fitness vind ik ook saai, dus het kan aan mij liggen
I never wanted to be the guy at the Melbourne-station, Am I ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')