Theresiastraat?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Steephsel het volgende:
Lekker het tempo erin
[ afbeelding ]
Topquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Steephsel het volgende:
Aaltje Noordewierstraat / Louis Davidsstraat
Mijn basis-school staat op het Cantateplein, zal er ooit zijn langsgelopen ofzo
Ik ookquote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Steephsel het volgende:
Spelletjes horen hier thuis(Toch?)
Ik hou van punten
Ben je rondje Ypenburg gaan rijden?quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis in Ypenburg, weet volgens mij ook in welke buurt, alleen de straatnaam....maar ik kom er wel op
quote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ben je rondje Ypenburg gaan rijden?
Correct! Was toch wel te herkennen aan de groenstrook en de aparte smalle horizontale raampjes.quote:
Nooit van Google Images gehoordquote:Op maandag 24 november 2008 15:17 schreef Yurzinho het volgende:
Ik weet m, maar geen manier om een nieuwe te posten...
Allemaal lastig hier op mn werk enzo....Of jullie moeten geduld hebben tot half 6 ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 15:21 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Nooit van Google Images gehoord
quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Allemaal lastig hier op mn werk enzo....Of jullie moeten geduld hebben tot half 6 ofzo
EDIT - Anyways, het is de Minckelersstraat. Ik ga over een kwartiertje via de supermarkt naar huis, dan post ik vanaf daar wel een nieuwe. Goed?
quote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef Yurzinho het volgende:
Een relatief makkelijke:
[ afbeelding ]
Zei t tochquote:Op maandag 24 november 2008 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zeker makkelijk
Loosduinse Hoofdplein
die is het nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef CaLeX het volgende:
Is dat de wormerveerstraat?
Het is de Jaarsveldstraatquote:Op woensdag 26 november 2008 17:43 schreef Qrious het volgende:
Jaarsveldstraat? Harmelenstraat? Damn dat type voorgevel kom je echt vaak tegen
www.xs.to kan ook, hoef je je niet te registerenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef Qrious het volgende:
Hoe heet die upload site waar je moet registreren enzo ook alweer? Zit @ werk en rechtermuisknop is gedeactiveerd door de ICTMoet de pic dus ergens uploaden en imageshack blokkeert fok toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |