Wederom een topic van mijn hand, het kan niet op met de pret

.
Ik was dus net even in de videotheek om een film terug te brengen, en ik sta zo te bekijken welke Hollywoodknallers ze verder nog in de aanbieding hebben. Nu viel mijn getrainde mooiboy-oog bij binnenkomst al op dat er twee meisjes stonden. Ik had echter besloten om geen move te maken, aangezien ze ten eerste zeer jong waren, ten tweede niet bijster knap en ten derde een ander meisje mijn voorkeur geniet.
In mijn ooghoek zag ik hoe de twee meisjes me met de ogen aan het uitkleden waren

. Ik nam hier echter geen boodschap en bleef zoeken naar een geschikte film. Opeens vraagt een van de sletjes of ik toevallig weet hoe laat het is. Nu ben ik nooit te beroerd mijn medemensen te helpen, dus ik kijk op mijn horloge en vertel haar het tijdstip, waarop zij zegt: "Ooh, mooi horloge zeg!". Hierbij pakte ze mijn hand vast, wat ik opzich al vrij opzienbarend vond. Ik keek haar aan met een blik van "wat doe jij?". Het sletje kijkt me aan en zegt "Ooh, je hebt ook mooie ogen!

". Nou vind ik dat natuurlijk een fijn compliment, maar ik had totaal geen behoefte aan een 13-jarig sletje met een beugel en veelteveel make-up. Ik bedankte haar en verliet de winkel terwijl ik bij mezelf dacht van "

" . Waar moet het nou toch heen met die opdringerige 13-jarige sletjes?
Klacht: Opdringerig 13-jarig sletje met een beugel en veelteveel make-up.
Klacht 2: Slechte versierpoging.
Tevens is dit een slecht verkapt kijk-mij-versierd-worden-topic.