doe het dan alleen niet naar mensen die op inet dingen bestellen!!!! denk dat 80% van die mensen eerst op inet op zoek gaan naar dat bedrijf (tenminste heb ikw el gedaan, en heel veel andere fokkers ook zo te lezen)quote:Op zondag 23 november 2008 01:25 schreef klusfoobje het volgende:
eigelijk best wel een handy deal. Je vertsuurt gewoon willekeurig wat brieven cq facturen/aanmaningen. Daarin vermeld je dat mensen indien ze het er niet mee eens zijn contact kunnen opnemen met ene 0900 nummer.
Vervolgens ga je gewoon naast de teller zitten reken wat je het afgelopen uur hebt verdiend.
indeed,.... dat idee heb ik dus ook....quote:Op zondag 23 november 2008 01:48 schreef Doodsknal het volgende:
Ik geloof er verder geen ruk van dat die Meneer Wilsoe zegt dat zijn naam misbruikt wordt. Geef het gewoon toe dat je duizenden mensen aan het naaien bent. ( of probeert ) Wees een kerel dan en neem je verlies.
Bij de kvk moet je je namelijk ook legitimeren. Dus die Scrappy's tent is gewoon van hem.
Dat Scrappy's van hem is is geheel duidelijk. Dat deze brieven er vandaan komen is nog iets heel anders.quote:Op zondag 23 november 2008 01:48 schreef Doodsknal het volgende:
Ik geloof er verder geen ruk van dat die Meneer Wilsoe zegt dat zijn naam misbruikt wordt. Geef het gewoon toe dat je duizenden mensen aan het naaien bent. ( of probeert ) Wees een kerel dan en neem je verlies.
Bij de kvk moet je je namelijk ook legitimeren. Dus die Scrappy's tent is gewoon van hem.
Het toont weer mooi aan hoe het komt dat vroeger onschuldige mensen op de brandstapel terecht kwamen omdat ze zogenaamd een misdrijf begaan hadden. Iemand roept iets vaags wat op iedereen kan slaan en iedereen roept het na. Gelukkig werkt moderne rechtsspraak in dit land niet op deze manier.quote:Op zondag 23 november 2008 01:39 schreef TopicUsr het volgende:
Wat een onzin om deze spookfacturen met Opus te vebinden. Ik heb er zelf ook één gehad, heb ook een account bij Opus, maar ook bij nog tientallen andere webwinkels, zoals Big Dennis, Bol.com etc etc... De spookfactuur die ik kreeg was verkeerd geadresseerd. Huisnummer klopte niet en was afgeleverd bij mijn buren. Heb het net even nagekeken, en mijn klantgegevens bij Opus kloppen wel.
Hoe zou je 'm moeten betalen, op de factuur die ik hier in dit topic zag staat helemaal geen rekeningnummer... Iets wat de politie (zie bericht van nu.nl) ook binnen 1 minuut gezien zou moeten kunnen hebben..quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:55 schreef Son-of-Sam het volgende:
Als je de factuur heb betaald, krijg je het bedrag terug gestort van de bank.
http://www.nu.nl/news/185(...)or_spookfactuur.html
Van die factuur klopt verder niets,dus van dat regeltje hoogstwaarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 23 november 2008 09:59 schreef Bengeenklusser het volgende:
De betaling zou geschieden middels een eenmalige incasse volgens de factuur.
Ik ben benieuwd wat 'ie studeert. 't Zal geen Nederlands zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 01:19 schreef bks het volgende:
Had vandaag dus een netlog account aangemaakt en een mssg verstuurd naar Stephan Wilsoe. Dit was zijn antwoord:
"ik ben gwn een student, er is iemand aan het ouwehoeren met mijn gegevens ik word helemaal gek me naam word vet misbruikt heb nooit een bedrijf begonnen en zal dat ook never doen, ik raad iedereen aan om is bij die bedrijf te gaan in enkhuizen ik ga der zelf ook langs want ik word hier gek van dat er zulke mensen bestaan!
succes met het vinden van de klootzakken die mijn gegevens hebben misbruikt! "
Wie weet is Wilsoe niet degene die we moeten hebben.
Na HBO heet ook MBO nu al studeren.quote:Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat 'ie studeert. 't Zal geen Nederlands zijn.
Veel oudere mensen zouden echt in paniek raken bij het ontvangen van een dergelijke factuur.quote:Op zondag 23 november 2008 01:29 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
doe het dan alleen niet naar mensen die op inet dingen bestellen!!!! denk dat 80% van die mensen eerst op inet op zoek gaan naar dat bedrijf (tenminste heb ikw el gedaan, en heel veel andere fokkers ook zo te lezen)
pak dan een andere bevolkingsgroep zeg maar (oudere oid)
Want? Of wordt hier een emailfarm opgericht?quote:Op zondag 23 november 2008 11:04 schreef evelinevan het volgende:
Ik ben op zoek naar gedupeerden (het bedrag is afgeschreven of iemand die de brief heeft binnengehad). Willen diegenen mij misschien een mailtje sturen?
als iemand de brief heeft ontvangen dan is iemand nog niet gedupeerd toch?quote:Op zondag 23 november 2008 11:16 schreef evelinevan het volgende:
Nee ik zoek naar mensen die me willen helpen bij een item voor tv. Over de gedupeerden dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |