Klopt maar met het oog op de toekomst (nieuwe TV) download ik nu als ze er zijn altijd de 1080p versiesquote:Op maandag 24 november 2008 16:57 schreef FJD het volgende:
Maar 720 of 1080 maakt voor jou geen reet uit tenzij je beneden gaat kijken natuurlijk
quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef FJD het volgende:
Met welke trein gaat Apeldoorn dan
Cardinal grapje
Hoezo, ben je er al bijna??quote:Op maandag 24 november 2008 18:14 schreef cardinalagain het volgende:
Moet de finish boei nu ook rechts gepasseerd worden![]()
]
Bausquote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Mr_Baus het volgende:
mohradio![]()
biertje![]()
ps3![]()
hardcore op een opgefokte quadcore![]()
1080p![]()
Heckler & Koch![]()
vuurwerkbommen![]()
Opel Astra opvoeren
Groep A open uitlaat en overlap met oud en nieuw![]()
![]()
Buiten is het kouderquote:
Kom jij mij onder de dekentjes opwarmen?quote:Op maandag 24 november 2008 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Buiten is het kouder![]()
Snel onder de dekentjes dan!
Trusten
Zou Viro me dan niet in elkaar slaan?quote:Op maandag 24 november 2008 23:22 schreef COG_Playbunny het volgende:
Kom jij mij onder de dekentjes opwarmen?
Hij is er niet. Hij is druk aan het leren voor zijn theorie examen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou Viro me dan niet in elkaar slaan?
Als of hij zou rakenquote:Op maandag 24 november 2008 23:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou Viro me dan niet in elkaar slaan?
quote:Op maandag 24 november 2008 23:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als of hij zou raken![]()
ik weet niet wat het is, maar hij blijft leuk
steady as she goesquote:Op maandag 24 november 2008 23:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo de Bierboot 69 een beetje bijgestuurd, vanaf morgen straks is hij weer 24u stuurloos.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:04 schreef jpjedi het volgende:
Nou die jupiler gaat onderhand over de datum hier zeg... wat een kuteind zeilen.![]()
Nu maar hopen dat ik mijn binckbank aan de gang krijg vandaag. wil TL`s kopen.
quote:Op maandag 24 november 2008 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou HD is altijd scherper, op welke afstand dan ook. Het verschil met DVD is echt enorm hoor...
nee want dan is de donkere nicht al uit op blu-ray en die koop je danquote:Op maandag 24 november 2008 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar met het oog op de toekomst (nieuwe TV) download ik nu als ze er zijn altijd de 1080p versies
Maar dan is het HD beeld nog wel steeds scherper.quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:48 schreef staticdata het volgende:
op 5 meter afstand op een 32 inch tv zie jij echt het verschil niet in met een normale dvd hoor. de details vervagen dan gewoon.
ja maar of je het zelf zietquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan is het HD beeld nog wel steeds scherper.
Joranquote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Mr_Baus het volgende:
mohradio![]()
biertje![]()
ps3![]()
hardcore op een opgefokte quadcore![]()
1080p![]()
Heckler & Koch![]()
vuurwerkbommen![]()
Opel Astra opvoeren
Groep A open uitlaat en overlap met oud en nieuw![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
op 5 meter afstand op een 32 inch tv zie jij echt het verschil niet in met een normale dvd hoor. de details vervagen dan gewoon.
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee want dan is de donkere nicht al uit op blu-ray en die koop je dan
Ben benieuwd, ik heb iig nog niets staan en ik heb de Chinees alvast gewaarschuwdquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:39 schreef staticdata het volgende:
heb de goede hoop vandaag LBP binnen te krijgen. Dus zaterdag kan nog steeds
900 euro heb ik wel maar nodig voor vloerbedekkingquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik welZit bij mij thuis zeker 4 meter van de TV en het verschil tussen Discovery Channel & Discovery Channel HD is ook op die afstand nog enorm en zeer duidelijk te zien, vind ik.
[..]
UiteraardMaar eerst een goede blu-ray speler. Heb jij ¤ 900,- voor mij?
maar hebbie nu al een ps3 of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:02 schreef FJD het volgende:Mooi!
JP, dat wordt nog moeilijk kiezen voor je. Verdonk voor de NHA of het CDA voor de vlaktaks.
Dat geloof ik ook wel maar ik ga toch voor de echte topkwaliteitquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
900 euro heb ik wel maar nodig voor vloerbedekking.
PS3 is gewoon een prima speler hoor.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:03 schreef staticdata het volgende:
maar hebbie nu al een ps3 of niet?
Inderdaad... 37% zie ik ook wel zitten al kost het me wat HRA.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:02 schreef FJD het volgende:Mooi!
JP, dat wordt nog moeilijk kiezen voor je. Verdonk voor de NHA of het CDA voor de vlaktaks.
Sackboy!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel met maar 1 controller, gebruik dat ding alleen voor BR en exclusives.
Tis in ieder geval beter dan 42% voor de FLAquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad... 37% zie ik ook wel zitten al kost het me wat HRA.
En die uitspraak over het rookverbod van Verdonck vind ik een beetje zielig eigenlijk.
dat was de Denon blu-ray zeker? denk als je een jaartje nog zal wachten dat de prijs ook al weer flink gedaald zal zijn. gaan ze hopelijk meer produceren en kan de prijs naar beneden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar ik ga toch voor de echte topkwaliteit
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat was de Denon blu-ray zeker? denk als je een jaartje nog zal wachten dat de prijs ook al weer flink gedaald zal zijn. gaan ze hopelijk meer produceren en kan de prijs naar beneden.
400 a 500 euro voor een speler snap ik nog wel 900 is wel iets teveel
En met zo'n driedubbel parelmoer gevoerde platinum kabel ben je al snel 1000,- armerquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat was de Denon blu-ray zeker? denk als je een jaartje nog zal wachten dat de prijs ook al weer flink gedaald zal zijn. gaan ze hopelijk meer produceren en kan de prijs naar beneden.
400 a 500 euro voor een speler snap ik nog wel 900 is wel iets teveel
Dat is een 0 teveel! Rond de ¤ 100,- voor een HDMI kabel is een prima prijsquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
En met zo'n driedubbel parelmoer gevoerde platinum kabel ben je al snel 1000,- armer
Om dan nog niet te spreken over die 7 speakers inclusief 1 reserve..quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
En met zo'n driedubbel parelmoer gevoerde platinum kabel ben je al snel 1000,- armer
Je koopt wel de kabel maar laat vervolgens de speler liggenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is een 0 teveel! Rond de ¤ 100,- voor een HDMI kabel is een prima prijs
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:56 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik neem de down-under course. Over 4 tot 5 weken zie ik julie weer.
[ afbeelding ]
Zit in mijn eentje op de boot.. dus genoeg ruimte voor bier... dat lekker koud blijft!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]Doe je wel voorzichtig jongen. Het is koud daar beneden..
![]()
Frank! Een ongelovige, pak de veren dan warm ik de pek alvast op!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Toch snap ik het niet... Ik heb een PS3. En als ik een HD film afspeel van 1080p (10+ GB) dan heb ik gewoon retestrak beeld. Dus beetje onzin om al die dure shyte te halen lijkt me toch? HDMI kabel kostte mij gewoon iets van 30/40 euro volgens mij.
Ik heb die Onkyo set met een berg speakers..Maar ik heb een gruwelijke hekel aan al die kabels en kabelgoten dat ik alleen L+R heb aangesloten en de rest op zolder staat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Om dan nog niet te spreken over die 7 speakers inclusief 1 reserve..
ALS ik ooit die blu-ray koop dan koop ik er een dure hoge kwaliteit HDMI kabel bij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je koopt wel de kabel maar laat vervolgens de speler liggen![]()
Ik wist dat je een stijve plasser kreeg van veels te dure kabeltjes maar dit slaat alles
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank! Een ongelovige, pak de veren dan warm ik de pek alvast op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |