abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63427005
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.
pi_63427008
Wat een kutwijf.
Voices tell me I'm the shit.
pi_63427013
Tja wat wil je nog praten? Gewoon droppen die .... en nooit meer een blik waardig gunnen.
Waarschijnlijk heet ze heel veel spijt en wil graag nog een kans enz enz enz. maar nu moet je ff een bikkel zijn en het wrak zoals hierboven mooi omschreven de schredder in mikken en een mooie nieuwe glimmende uitkiezen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:05:19 #54
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_63427014
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.

Een mooie basis om haar nooit meer te willen zien.
quote:
  • Hoi lief, het spijt me van...

- Hey hoi, hoe gaat het met je?

• euhm nou eigenlijk wel...

- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
    ik spreek je vast wel weer eens, doei doei

• huh? ja maar * ERROR*
  • Ach... je hebt gelijk hoor, en het zal ook goed voelen. Maar eigenlijk is het verspilde energie. Energie die TS beter kan richten op mensen die wel de moeite waard zijn..
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:06:12 #55
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_63427024
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
    Misschien niet helemaal relevant, maar hoe kom je aan die verstuurde mail?
    Goed punt.
    quote:
    Als het idd waar is, moet je die snol natuurlijk kei-hard dumpen...
    Een "leuke manier" is doen alsof je neus bloed, het bed induiken en als je haar afgevuld hebt (en nog "in haar zit") dumpen...

Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
    Minder goed idee; dan is ze even ontzettend boos en is ze binnen no time over je heen. Beter is het om geen streken uit te halen en gewoon te zeggen "het is over". Dan ben jij correct gebleven en is de nasleep voor haar veel groter.
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:06:57 #56
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_63427039
    Wat een kutwijf.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:07:07 #57
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63427049
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
    Beetje lame dit. Als je het dan over "op een normale manier afsluiten" hebt, dan lijkt het mij dat we onze verwijtende blik eerder richten op de smat die vreemd ging. Toch?
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_63427053
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:05 schreef AgLarrr het volgende:
    Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.
    De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.
    pi_63427073
    Ik ga er nu halen. Wordt vervolgd...
    ARGH?!
    pi_63427088
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:07 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.
    Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!
    ARGH?!
    pi_63427108
    Heel veel succes
    pi_63427109
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!
    Lees dit even door eer je gaat dumpen:

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1169145
    pi_63427115
    Oke, even voor de duidelijkheid: jullie hadden 2 maanden wat met elkaar, zij gaat daarna 5 maanden naar het buitenland en jullie droomden al van een toekomst samen?
    Jullie kenden elkaar net 2 maanden, ze zat langer in het buitenland dan jullie wat met elkaar hadden, hoe realistisch ben je dan?

Hartstikke vervelend voor je, TS, maar gewoon uitmaken en verder gaan
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:11:28 #64
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_63427119
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.
    Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:11:44 #65
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_63427134
    is het ook een zoektocht naar je eigen oorzaak gevolg discussie?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_63427153
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
    Dat is precies wat ik ga doen.
    ARGH?!
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:13:13 #67
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_63427167
    Popcorn pakt
      zaterdag 22 november 2008 @ 13:15:36 #68
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_63427202
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Lees dit even door eer je gaat dumpen:

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1169145
    Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaan

Dat topic had me een hoop ellende kunnen besparen...
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
    pi_63427295
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaan

Dat topic had me een hoop ellende kunnen besparen...
    Daarom post ik 'm hier ook even...
    pi_63427312
    Maar hoe ben je aan die mail gekomen dan? En hoe weet je dat die niet gemanipuleerd is?
    pi_63427360
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.

Ik hoef geen tranen te zien en te horen dat ze zoooooveel spijt heeft. Koop ik niets voor. Vreemdgaan = einde relatie. Punt. Andersom werkt het ook zo, als ik vreemdga kap ik de relatie ook direct af.
    pi_63427370
    Sorry about it TS, but the she was soooooo hot @ the fullmoon party!! She was so damn wet and horny... well I guess you know all about it. Good luck!
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_63427380
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.

Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk (serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.

• Hoi lief, het spijt me van...

- Hey hoi, hoe gaat het met je?

• euhm nou eigenlijk wel...

- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
    ik spreek je vast wel weer eens, doei doei

• huh? ja maar * ERROR*
  • Die is goehoed!
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_63427404
    Wat een hoer.
    Die is het dus echt niet waard om te laten zien dat het je wat doet. Dat geeft haar alleen maar een excuus om het jullie probleem te maken ipv het hare. Oh wat zijn we zielig enzo.
    pi_63427419
    Ze hadden 2 maanden verkering en ze ging 5 maanden weg.
    Dat er iets gebeurde tja...
    Maar dat ze erover liegt, dat is heel kwalijk en zelfs eng want je kan haar dan niet vertrouwen.

Als ze het uit zichzelf had aangekaart hadden ze er misschien nog uit kunnen komen.. Maar nu heeft ze hem zo hard belazerd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')