Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Ach... je hebt gelijk hoor, en het zal ook goed voelen. Maar eigenlijk is het verspilde energie. Energie die TS beter kan richten op mensen die wel de moeite waard zijn..quote:Hoi lief, het spijt me van...
- Hey hoi, hoe gaat het met je?euhm nou eigenlijk wel...
- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
ik spreek je vast wel weer eens, doei doeihuh? ja maar * ERROR*
Goed punt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef RedDevil085 het volgende:
Misschien niet helemaal relevant, maar hoe kom je aan die verstuurde mail?
Minder goed idee; dan is ze even ontzettend boos en is ze binnen no time over je heen. Beter is het om geen streken uit te halen en gewoon te zeggen "het is over". Dan ben jij correct gebleven en is de nasleep voor haar veel groter.quote:Als het idd waar is, moet je die snol natuurlijk kei-hard dumpen...
Een "leuke manier" is doen alsof je neus bloed, het bed induiken en als je haar afgevuld hebt (en nog "in haar zit") dumpen...
Heb ik ooit eens op TV gezien en ik kan me niet voorstellen dat er nog veel grovere manieren zijn...
Beetje lame dit. Als je het dan over "op een normale manier afsluiten" hebt, dan lijkt het mij dat we onze verwijtende blik eerder richten op de smat die vreemd ging. Toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje een jankerd ben je... Heb je slechte ervaringen op dit gebied? Niets mis met praten en het voor jezelf op een normale manier afsluiten.
De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:05 schreef AgLarrr het volgende:
Twee redenen: 120% zekerheid, maar vooral de confrontatie op zich. Laat die grafsnol maar door het stof gaan. Laat haar maar kronkelen, proberen argumenten aan te dragen voor het "hoe"en "waarom" en "maar". Als je iemand zo zielig haar best ziet doen, en dan de bovenstaande sms'jes nog eens doorleest weet je gewoon zeker dat zo'n laf wijf je niets te bieden heeft.
Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De TS komt op mij niet over als iemand met een ruggengraat en zal overstag gaan door haar gekronkel... Weet niet of dit de beste optie is in dit geval.
Lees dit even door eer je gaat dumpen:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Klopt ik ben een pussy, maar sommige dingen gaan zelfs mij te ver!
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja hoor, een normale manier bestaat ook echt als iemand is vreemdgegaan. Sorry maar heb je daar wel eens ervaring mee gehad? Als iemand mij verneukt in een relatie is het heel simpel, dan bestaat die persoon gewoonweg niet meer voor me. Heerlijk simpel en verdomd effectief.
Dat is precies wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lees dit even door eer je gaat dumpen:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1169145
Daarom post ik 'm hier ook even...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Grappig, heb schijnbaar "de eerste keer" alles wat ik fout kon doen, fout gedaan
Dat topic had me een hoop ellende kunnen besparen...
Iemand die moedwillig kiest om een relatie te verneuken door vreemd te gaan kan van mijn kant echt niet rekenen op sympathie. Ik weet dat het per persoon verschillend is maar door de boel direct te laten vallen en gewoon door te gaan met je eigen leven is de beste methode.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja komt bij mij beetje triest over. Ik zou gewoon met haar praten, mn teleurstelling en verdriet uiten en het op een voor mij waardige manier afsluiten.
Die is goehoed!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Moet het ook nog mondeling onderbouwd worden, in welke mate kun je dit nog relativeren? Zodra ze terugkomt uit Thailand heeft ze gewoon geen vriend meer. Nummer uit je telefoon flikkeren en dat mens volkomen negeren.
Daar kunnen vrouwen echt totaal niet tegen namelijk(serieus dat is zo ongeveer het ergste wat je kunt doen bij een vrouw/meisje door haar bestaan te ontkennen, worden ze he-le-maal gek) Kom je haar dan later nog weer eens tegen dan blijf je vriendelijk en beleefd.
Hoi lief, het spijt me van...
- Hey hoi, hoe gaat het met je?euhm nou eigenlijk wel...
- Goed om te horen ja. Leuk je gesproken te hebben maar ik moet echt even wat belangrijke dingen doen
ik spreek je vast wel weer eens, doei doeihuh? ja maar * ERROR*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |