Als er ooit een naamtopic is geweest die echt verdiend was dan is het dezequote:
Ik had geen zin om alle steden/dorpen/gehuchten in STA op te noemen.. te veel tijd enzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 02:46 schreef remlof het volgende:
Tiek is top
Ik mis alleen Arnhem in de OP
Ooit ga ik een keer samen metmistiek een ijsje etenquote:Op zaterdag 22 november 2008 02:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Als er ooit een naamtopic is geweest die echt verdiend was dan is het deze
Arme Dago.quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:59 schreef Armageddon het volgende:
Klopt, het kon mijn zus zijn.
Ik moest drie keer lezen zeg...quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:28 schreef DrDarwin het volgende:
Er staat tiet in de topictitel.
Is dat Freudiaans?
En Breda! Nota bene de op twee na best lopende reeks in dit subforum.quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:46 schreef remlof het volgende:
Tiek is top
Ik mis alleen Arnhem in de OP
Laat het maar aan met-zachte-g-sprekers over om een adoratietopic te laten veranderen in een pis-wedstrijd..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef JDude het volgende:
[..]
En Breda! Nota bene de op twee na best lopende reeks in dit subforum.
Volgens mij ergens begin januari, hoezo?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef JDude het volgende:
Wanneer is de uitslag van die crewverkiezingen eigenlijk?
Wie wil er nou een suffe verkiezing winnen als je een eigeste adoratietopic hebt.quote:Op zondag 23 november 2008 11:13 schreef Misstique het volgende:
Je bent de enige die mij genomineerd heeft, dus ik iig niet..
True tha.quote:Op maandag 24 november 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie wil er nou een suffe verkiezing winnen als je een eigeste adoratietopic hebt.
Aye aye cap'n.quote:Keep up the good work.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |