Slapen is heerlijkquote:
Ik dacht dat je dood was...quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:46 schreef RickoKun het volgende:
GODVERDOMME, eindelijk doet internet het weer![]()
![]()
![]()
HALLO VERDOMMEquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:46 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
hoiquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:46 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Ik was om 8 uur al wakkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zijn jullie altijd achterlijk vroeg wakker.
Ik moet soms huilen van je grapjesquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij maakt wel veel dezelfde nummers.
ja maar waarom ga je daar opeens 2 weken achter elkaar heen als ik wiet hebquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien omdat het mijn vriendin is? Zomaar een gokje hoor
Ja, maar niet alle katten zijn liefquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet die van mij. Die zijn lief.
Haha, jij heeft respect afgedwongen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:45 schreef postmortum het volgende:
Ik durf remlof geen mietje te noemen dadelijk heb ik een ban
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet soms huilen van je grapjes
Waarom?quote:
Ik ben dan ook grapjes koning.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet soms huilen van je grapjes
wie gaat er nu vrijwillig naar zijn vriendin toequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien omdat het mijn vriendin is? Zomaar een gokje hoor
Hihi, 4EBE heeft vroeger een trauma opgelopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet alle katten zijn lief
Juist, die bitch moet naar jou toe komen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie gaat er nu vrijwillig naar zijn vriendin toe
Vorige week was ze bij mij?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ja maar waarom ga je daar opeens 2 weken achter elkaar heen als ik wiet heb
Omdat ik zo mijn vriendin het land uit moet zetten en ik nog even van de laatste uurtjes wilde genietenquote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vorige week was ze bij mij?![]()
En trouwens, volgende week komt ze niet en ga ik daar niet heen![]()
Misschien, met een beetje mazzel rijden de treinen niet vanwege het weerDus er is nog hoop.
Nou niet vroeger...quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, 4EBE heeft vroeger een trauma opgelopen.
Wat was er kebeurd?[ afbeelding ]
een vriendinquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie geen vriendin, dat jullie zo reageren?
Het valt me mee dat ze nog niks gezegd hebben dat je vriendin misschien wel vreemd gaat. Oh nee, dat zegt alleen Emimich...quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Valide reden, ja .quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik zo mijn vriendin het land uit moet zetten en ik nog even van de laatste uurtjes wilde genietenMaar normaal ben ik ook om 9 uur wakker hoor, ik slaap nooit zo lang.
Zeg maar "VRIENDINNEN ZIJN VOOR MIETJES EN VOOR REMLOF"? Zoiets?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
een vriendinwe hebben allemaal les gehad van jos in het hosselen
Je vergeet boswachter hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het valt me mee dat ze nog niks gezegd hebben dat je vriendin misschien wel vreemd gaat. Oh nee, dat zegt alleen Emimich...
Nope.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
So true.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, want als er maar 1 blaadje op het spoor ligt, is de hele NS in rep en roer
Waar woont ze dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vorige week was ze bij mij?![]()
En trouwens, volgende week komt ze niet en ga ik daar niet heen![]()
Misschien, met een beetje mazzel rijden de treinen niet vanwege het weerDus er is nog hoop.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow als ik een bepaalde beweging maakt, doet de linkerkant van mijn hoofd zeer
Ohjaquote:
Als ik mijn hoofd tegen de muur beuk doet mijn hoofd ook zeer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow als ik een bepaalde beweging maakt, doet de linkerkant van mijn hoofd zeer
Sinds 27 augustus 1983. Ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, schoonmaken.
Sinds wanneer kan een kater krols zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |