Ben er ook niet gelukkig mee als megahit, het is leuk om een keer per dag te horen , niet iedere 2 uurquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Iets met Slechtste ooit en mega hit
Avondquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:19 schreef ScottTracy het volgende:
AvondEindelijk die film afgelopen
Paper Planes
Jezus wat overdrevenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het echt een slechte plaat. Toevallig ook de clip voorbij zien komen.quote:
Slechtse weet ik niet, maar laag staat dit wel in een rijtje van geweldige MH's.....quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Mwah, het is een haat/liefde plaat.quote:
Ik ben er ook blij meequote:
Ja, dat is leuk dat de meningen zo verdeeld zijn. Als ze hadden gekozen voor Love Lockdown dan zou ik niet blij zijn geweest, maar ik vind M.I.A. wel okay en Paper Planes vind ik echt een geinige single.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij meeMaar daar verschillen de meningen blijkbaar enorm over, dat is ook wel eens leuk
Maar dat zou betekenen dat tussen al deze liedjes geen slechtere liedjes dan Paper Planes meer zouden staan...quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het echt een slechte plaat. Toevallig ook de clip voorbij zien komen.![]()
Overigens niet overdreven, maar gewoon een mening....![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk dat de meningen zo verdeeld zijn. Als ze hadden gekozen voor Love Lockdown dan zou ik niet blij zijn geweest maar ik vind M.I.A. wel okay en Paper Planes vind ik echt een geinige single.
Ja iddquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Love Lockdown
Ook zo'n haat/liefde plaat.
Snel scrollend zie ik Alain C. staan. Dus het kan nog erger.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat tussen al deze liedjes geen slechtere liedjes dan Paper Planes meer zouden staan...
Absoluut ! ik trek die vervormer aan het begin zo slecht en de rest van het liedje kan mij echt niet boeien. Maar wel geinig al die platen waar de meningen zo over verdeeld zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Love Lockdown
Ook zo'n haat/liefde plaat.
Ow, en James Bluntquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Snel scrollend zie ik Alain C. staan. Dus het kan nog erger.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga taxi spelen!
En daarna een biertje drinken![]()
Iets met muggen en ziftenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat tussen al deze liedjes geen slechtere liedjes dan Paper Planes meer zouden staan...
Zuip zequote:Op zaterdag 22 november 2008 00:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga taxi spelen!
En daarna een biertje drinken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |