City FM is toch een classic rock zender? Die staat geregeld aan bij de biljartclub.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Op het werk hebben we een regionale zender opstaan (dacht City FM) en daar draaien ze de laatste tijd wat vaker Solo met Come Back To Me. Ik vind dat echt zo'n mooie plaat.![]()
http://www.last.fm/music/Solo/_/Come+Back+To+Me
tja beetje murf gedraait, zo eens in de week horen gaat het bestquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
KoL... die ken ik eigenlijk wel een beetje.
Klopt! erg leuke zender is dat. Weinig geklets en veel aardige platen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
City FM is toch een classic rock zender? Die staat geregeld aan bij de biljartclub.
Vrouwlief had gewoon haar mond te houdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
KoL... die ken ik eigenlijk wel een beetje.
edit:
Mooie set MaW![]()
Mwa, 1x per week is genoeg maar vaker hoeft van mij niet. Dacht in het begin dat Sex On Fire mij niet zou vervelen maar daar moet ik nu toch wel op terug komen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tja beetje murf gedraait, zo eens in de week horen gaat het best
Zien er strak uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb eindelijk een keus kunnen maken voor een set speakers
damn wat is dat moeilijk zeg . pffffffffff
wordt de visonik evo(lution) 6
[ afbeelding ] , mooi vol geluid in de hoge en de lage tonen , en bij snel afwisselen geen vertroubeling
kleur wordt zwart, hout kleur gaat in ons interieur niet passen
Haha !quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vrouwlief had gewoon haar mond te houden
Had ik niet verwacht.. Zal wel door Sander op de lijst zijn gezet.quote:21-11-2008 23:38 MoveYourAss
maandag 06-10-2008 16:40 Coen & Sander Show
Zal wel per ongeluk ingestart zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha !![]()
![]()
Elliott Smith - Waltz 2 gedraaid op 3FM:
[..]
Had ik niet verwacht.. Zal wel door Sander op de lijst zijn gezet.
Cadeautje verklapt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwlief had gewoon haar mond te houden
heb je ze al geluisterd ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zien er strak uit.
Moet zelf staande Philips-speakers van > 22 jaar oud ook es vervangen. Neig naar Wharfedale Evo 30 (ja, ook Evo). Check http://www.stassen.nl/sta(...)rfedale_Evolution_30
Ja, ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie heeft de database van piles gesloopt
vrouwen kiezen dingen op uiterlijk , mannen kiezen voor kwaliteit en geluid, zie die 2 maar is bij elkaar te brengenquote:
Shit, verkeerde doorstart gemaakt en vervolgens <insert naam artiest die te vaak is gedraaid > instarten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel per ongeluk ingestart zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |