Dan hoop ik dus nu op een uitoverwinning van NECquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
Het is trouwens NAC - NEC![]()
Dus Sjimmie wil je even wat omdraaien in de TT ?
Zat vandaag nog niet op de bank.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:37 schreef versteegrob het volgende:
Leuk zon nieuwe trainer he
NAC-NEC, NEC-NAC... het staat allebei even lelijk. Waarom hebben ze die clubs niet gewoon Noad Advendo en Nijmegen Eendracht (of Eendracht Nijmegen, zoals in Aalst en Frankfurt) genoemd? Straalt toch veel meer uit dan zo'n afkorting. Alkmaar-Zaanstreek hetzelfde. Sparta Rotterdam wordt toch ook niet SR genoemd.quote:
Idd. Samen met Twente de mooiste van de eredivisie denk ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef Fiskus het volgende:
ADO heeft, ook objectief gezien, echt een prachtig logo
Van Twente en NEC vind ik mooier.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef Roi het volgende:
mooi logo heeft NAC eigenlijk...
Die oude van NEC straalde meer uit vind ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Twente en NEC vind ik mooier.
quote:Lazovic in basisopstelling
EINDHOVEN - Danko Lazovic staat vanavond samen met Danny Koermans in de spits bij PSV. De Scheldkarronade richting trainer Huub Stevens, na zijn assist op Ibrahim Afellay in de topper vorige week tegen Ajax, is de Serviër ook door de spelersgroep vergeven.
Beide spitsen gaven afgelopen week aan graag in een twee spitsensysteem te willen acteren.
Als Ten Rouwelaar er elke keer onderdoor springt wel jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:55 schreef venomsnake het volgende:
Gevaarlijke balletjes die vrije trappen van Schone.
Driessenquote:
idd Lurlingquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef Adelante het volgende:
ik hoop zo dat ze lurling nog eens goed onder de mat schoppen vanavond
ik deed een vreugde dansjequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:15 schreef paultjuhhh het volgende:
J-D ging je juichen enzo ?
Nee, doe ik zo pas bij de 2-0 van El Kabir.quote:
Echt iets voor onze Zweden..quote:
Ons Deen is ook in z'n elementquote:
Heitingaquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:33 schreef sjeppert het volgende:
super sjonnie ook nog niks laten zien
'NEC zit niet in je nek, NEC zit in je hart'quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
en daar gaan we dan jongens
IK SCHIJT OP NEC
JIJ SCHIJT OP NEC
WIJ SCHIJTEN ALLEMAAL OP NEC NEC NEC NEC
moest ff JDhihiih
Watte?quote:
Humberto is een baas.quote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Het sneeuwt in Doetinchem, het is kooooouuuud
Humberto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |