TV Oranje roeleert hardquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms kijk ik voor de 'lol' oranje tv om te kijken wat een ongelofelijke paupers er voorbij komen. Verslavend, die zender.
Kan je niet gewoon een subwoofer op de maximale stand zetten en die tegen het plafond aan maken? Zet 'm dan bij voorkeur aan als zij niet bezig zijn met klussen maar rust willen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:53 schreef Cee het volgende:
Argh, m'n bovenburen!Monotoon geboor, constant, met tussenpauzes van 10 seconden, al een half uur lang. Ik kan net zo goed een plaat van Kane opzetten. Zelfde effect.
Bij station Roermond hebben ze nog genoeg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef Broekie het volgende:
't is toch GVD wat! Kom ik net bij de C1000 én de AH vandaan, nergens meer kruidnoten te koop, en in de studio hebben ze gewoon 18 KILO!!
De C1000 hier kampt met hetzelfde probleem, hoogst irritant...quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef Broekie het volgende:
't is toch GVD wat! Kom ik net bij de C1000 én de AH vandaan, nergens meer kruidnoten te koop, en in de studio hebben ze gewoon 18 KILO!!
Good thinking!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een subwoofer op de maximale stand zetten en die tegen het plafond aan maken? Zet 'm dan bij voorkeur aan als zij niet bezig zijn met klussen maar rust willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |