Gezellig he? Hier mag het nog wat harder plenzen en zo. Lekker met eenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:36 schreef Sersjee het volgende:
Het hagelt als een modderfokker hier. Altijd lekker als je dan binnen zit.
Nee joh, ze zijn bezig met een nieuw woningconcept... honingraatmuren!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezellig he? Hier mag het nog wat harder plenzen en zo. Lekker met eenen wat te snoepen een hele avond niks.
Oh shit de bovenburen gaan weer boren! Dat doen ze ieder weekend, al 2 maanden lang. Die mensen zijn 1200 fotolijstjes aan het ophangen volgens mij.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn bezig met een nieuw woningconcept... honingraatmuren!
In de chatbox van de Noorse soort-3FM werd gevraagd of ze alsjeblieft Jay-Z weg wouden laten uit het nummerquote:
Dat zal 't zijn!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn bezig met een nieuw woningconcept... honingraatmuren!
Dat zal dan eerder een verSchietplafond worden...quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zal 't zijn!Zal ik vragen of die mevrouw van de Megahit langskomt? Ik wil een vergietplafond.
Kook ze ! op vrijdag is het hier altijd pizza dag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ff tijd om eten te koken!
Tot straks!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:45 schreef borisz het volgende:
Voor wie wil lachen
grote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?
Soms kijk ik voor de 'lol' oranje tv om te kijken wat een ongelofelijke paupers er voorbij komen. Verslavend, die zender.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:47 schreef Sersjee het volgende:
Soms komt op sterren.nl nog een stukje Op Volle Toeren langs, hi-la-ri-sche shit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |