Het viel me gewoon op dat op de eerste bladzij altijd tig fipo, balen ik heb de fipo niet en jeeej ik heb de fipo reacties stonden. Dus nu hebben we een kortere OP, maar moet je nog een end scrollen, dan die fipo's op elke bladzijde, zijn we al bijna 50 reacties kwijt aan fipo'squote:
Maar als een pagina volstaat met vijftig Fipo's, dan lijkt me dat men het hier dus ook leuk vindt om te roepen. Waarom zou je dat willen veranderen, Bob? Gun je ons geen plezier?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat op de eerste bladzij altijd tig fipo, balen ik heb de fipo niet en jeeej ik heb de fipo reacties stonden. Dus nu hebben we een kortere OP, maar moet je nog een end scrollen, dan die fipo's op elke bladzijde, zijn we al bijna 50 reacties kwijt aan fipo's
Oja, okequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat op de eerste bladzij altijd tig fipo, balen ik heb de fipo niet en jeeej ik heb de fipo reacties stonden. Dus nu hebben we een kortere OP, maar moet je nog een end scrollen, dan die fipo's op elke bladzijde, zijn we al bijna 50 reacties kwijt aan fipo's
Fipo roepen is een gewoonte, geen plezierquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar als een pagina volstaat met vijftig Fipo's, dan lijkt me dat men het hier dus ook leuk vindt om te roepen. Waarom zou je dat willen veranderen, Bob? Gun je ons geen plezier?
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben d'r weer.![]()
Vanavond risotto met spinazie, citroen en ricotta met uitgebakken pancetta.![]()
En morgen maak ik de spinazie op in een soepje en 's avonds zelfgemaakte pizza.![]()
Weekend.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij kookt graag, ofniet?
Opgegroeid in Brabantquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:05 schreef Lamzak_ het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij PSV, guitarist?
(niet aanvallend, gewoon interesse)
Veel plezier bobbie!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:01 schreef Bob-B het volgende:
hallo luitjes. zit nu in het cafe in am*dam te wachten op de rest voor de meet. mobiel internet is soms best handig .
Je bent straks toch te dronken om te modden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef Bob-B het volgende:
knuffel voor bij de film. en mm we hebben dol op onze mobiel he.
Dus je liep naar de intercom van de supermarkt en schreeuwde: Attentie, Attentie! Sinterklaas bestaat niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:29 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben weer terug van werk. Wat een bende zeg, we hadden vanmiddag 'sintdisco' in het winkelcentrum. Gevolg: een massa aan kutkinderen en pieten die je van het werk af hielden.
Dat idee hadden we echt, maar dan hadden we meteen op straat gestaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dus je liep naar de intercom van de supermarkt en schreeuwde: Attentie, Attentie! Sinterklaas bestaat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |