Nice dat je de wedstrijd gewonnen hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef Fems het volgende:
Hoi! ik ben er ook weer.:)
Net wedstrijd gewonnen en nu met de voet omhoog zitten:)
x
quote:
Doen doen doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij krijgen straks bezoek. Een vriend van ons komt zijn nieuwe vriendin voorstellen.
Hij had al een vriendin uit Polen maar dat meisje moest terug i.v.m. haar visum, dat meisje komt met de kerst weer deze kant op om drie maanden bij hem te komen wonen en zij weet nog van niks. Die houdt hij dus blijkbaar op reserve.![]()
Zijn nieuwe vriendin(netje) is 19, hij is 32. Ik krijg de neiging om een fruithapje te maken om hem even te pesten maar dat is ook weer zo zielig voor dat meisje.![]()
Zal ik subtiel mijn laptop aan laten staan op een afbeelding van pedobear?
Achja, ik zou er van maken wat er van te maken valt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat arme ding ook. Met haar nieuwe bejaarde vriendje naar zijn bejaarde vrienden toe op zaterdagavond.
Waar moet ze in godsnaam over praten om enigszins interessant over te komen? Ik zou het niet leuk vinden als ik 19 was.
Poeh, dat verschilt heeeeel ergquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat drinken meisjes van 19 tegenwoordig?
Wat een sneer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wodka, Malibu, rum, Baileys. Check, heb ik allemaal.
Bakje chips en een tekenfilm.
Gaat goed komen.
Wel Nibbits? Want die andere chips kan ze misschien nog niet zo goed etenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wodka, Malibu, rum, Baileys. Check, heb ik allemaal.
Bakje chips en een tekenfilm.
Gaat goed komen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel Nibbits? Want die andere chips kan ze misschien nog niet zo goed eten
Ik moet het even uit mijn systeem hebben, anders zeg ik het straks misschien hardop.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat een sneer.
Of meende je het?
Moet ze niet allang in bed liggen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe laat zou ze thuis moeten zijn van haar ouders?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Eigenlijk moeten we hem afzeiken en niet haar.![]()
Hoe lullig is het voor haar als ik hem vanavond ga vragen hoe het met zijn vriendin in Polen zit?
Ik ben op zich wel bitchy en ik mag hem ook wel graag maar ik zie hem er voor aan dat hij haar helemaal niks vertelt heeft over zijn andere vriendin. En dat hij haar nu gewoon aanhoudt tot hij zat van haar is of tot de kerst, afhankelijk van wat eerder komt. Hij had met die Poolse meid namelijk serieuze plannen, ik kan me niet voorstellen dat dit van de een op de andere dag ineens allemaal anders is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is heeeeeel lullig
Ik weet niet in hoeverre jij een bitch bent, en in hoeverre jij die kerel mag. Maar als ik kijk naar 1 van mijn vrienden, dan ben ik bitchie genoeg om dat te doen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel bitchy en ik mag hem ook wel graag maar ik zie hem er voor aan dat hij haar helemaal niks vertelt heeft over zijn andere vriendin. En dat hij haar nu gewoon aanhoudt tot hij zat van haar is of tot de kerst, afhankelijk van wat eerder komt. Hij had met die Poolse meid namelijk serieuze plannen, ik kan me niet voorstellen dat dit van de een op de andere dag ineens allemaal anders is.
Als ik haar was wilde ik dat weten. En als hij haar inderdaad niks over die Poolse vertelt heeft dan verdient hij het ook gewoon natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |