vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Wie was dat kleine, halve Italiaantje ook alweer?quote:
Ik ben een meeloper.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:44 schreef Bob-B het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom iedereen z'n best doet voor een fipo en krijg ik er dan ook een stijve van als ik de reden weet?
Het is alleen altijd zo dat ondanks dat de OP verkort is onlangs, ik nog steeds een end moet scrollen langs de fipo's, "jeej ik had de fipo" en de "ik baal want geen fipo" reacties.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Met andere woorden: ik weet het ook niet.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het is alleen altijd zo dat ondanks dat de OP verkort is onlangs, ik nog steeds een end moet scrollen langs de fipo's, "jeej ik had de fipo" en de "ik baal want geen fipo" reacties.
Scheelt dat je wel de fipo hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, heb ik #99 en #100 gemist, was net 50 minuutjes geleden dicht zie ik![]()
![]()
wat doen jullie me aan!!![]()
maar goed, heb nu weer een kort geknipt koppie, ben 2 shirts rijker en ga vanavond lekker lui de bank liggen, LOTR 1 kijken![]()
Hehehehequote:Op vrijdag 21 november 2008 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, heb ik #99 en #100 gemist, was net 50 minuutjes geleden dicht zie ik![]()
![]()
wat doen jullie me aan!!![]()
maar goed, heb nu weer een kort geknipt koppie, ben 2 shirts rijker en ga vanavond lekker lui de bank liggen, LOTR 1 kijken![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Scheelt dat je wel de fipo hebt
ik was er vanaf deel 1 bij (zoals enkele van ons) en dan gunnen jullie mij het jubileum van deeltje 100 nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Je hebt heel wat gemist ja
Mag welquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik was er vanaf deel 1 bij (zoals enkele van ons) en dan gunnen jullie mij het jubileum van deeltje 100 nietnou voel ik me verplicht om jullie t/m deeltje 200 lastig te vallen
![]()
de eerst komende tijd dus nog welquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik was erbij vanaf #17, wanneer ben ik nou eindelijk geen newbie meer?![]()
Net als 95% van de huidige ToF-ersquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de eerst komende tijd dus nog wel
precies!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als 95% van de huidige ToF-ers
en ofquote:
Hehehe. Tsja. Ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben hardcorevolgens mij had Nath uitgepluist wie er al in deel 1 hebben gepost, en daar zat ik bij
klopt inderdaad volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben hardcorevolgens mij had Nath uitgepluist wie er al in deel 1 hebben gepost, en daar zat ik bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt inderdaad volgens mijJaja, wat wil je nu horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
dat ik ook hardcore benquote:
Jij bent zo donders hardcore, echt de masterquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ik ook hardcore benen dat het kut voor mij is dat ik #100 gemist heb!!
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
thnx, ik ben ontroerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent zo donders hardcore, echt de master
En weetje hoe kut voor je dat je #100 gemist hebt
Echt hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |