Zie topictitel, die zijn hier aan hun eigen arrogantie ten onder gegaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zitten er ook militaire vliegers in dit topic?
Aan eigen arrogantie ten onder gegaan? Nee joh.quote:Op maandag 7 september 2009 13:01 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Zie topictitel, die zijn hier aan hun eigen arrogantie ten onder gegaan
Who's asking?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zitten er ook militaire vliegers in dit topic?
Wat wou je met die laatste zin zeggenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:29 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Aan eigen arrogantie ten onder gegaan? Nee joh.
Heeft meer te maken met de oververtegenwoordiging van domme amateuristische vliegnerdjes in dit topic, op enkele serieuzere mensen na, meestal niet zijnde zweef-'vlieger'.
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Een onnozele scholier die luchtmacht aspiraties heeft.
Je leeft nog!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Mojave het volgende:
Oh ja, dit topic.
*tjekt fotoboek*quote:Op zondag 13 september 2009 18:23 schreef cheukert het volgende:
[..]
jij ook! is je poesje nog steeds kaal?
Nog steeds niets bijgeleerd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 @ 16:29 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Aan eigen arrogantie ten onder gegaan? Nee joh.
Heeft meer te maken met de oververtegenwoordiging van domme amateuristische vliegnerdjes in dit topic, op enkele serieuzere mensen na, meestal niet zijnde zweef-'vlieger'.
Kheb nooit gezegd dat ik zo volwassen ben. Triest ventje? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Nog steeds niets bijgeleerd?
Voor iemand die zichzelf zo volwassen vindt ben je best een triest ventje.
Laatste wat ik er over zeg trouwens, *gaat naast koploperkopper zitten [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef Lightning_NL het volgende:
En voor het volgende deeltje mag mijn naam hier weggehaald worden, ik hoef hier niks meer mee te maken te hebbenBedankt.
Ik denk ook nooit na over Capituleren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Kinderachtig van je zeg...Ga anders even op je mama's schoot erover zitten huilen.
Kzie nu ook dat de gast van de OP gecapitaluurd met een K heeft gespeldDamn...
Oh wacht, dat heb JIJ geschreven!
QFNBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Net zo'n loze opmerking als: moet jij je autopilot niet aanzetten ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik denk ook nooit na over Capituleren.
Moet jij niet naar Afghanistan of Irak ofzo?
ik zal je kale poesje missen.....quote:Op woensdag 16 september 2009 12:48 schreef nsfw het volgende:
Goed..
Er is weinig veranderd..
ben weer weg uit dit topic...
Ajuus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |