Het telt niet als je ijsklontjes gewoon de lucht in gooit he.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef ShadyLane het volgende:
Hier hagel EN een strakblauwe hemel
Je was te laat voor de laatste post?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef Gellius het volgende:
Wéér geen Gellius-bewonder-topic.
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Ik houd de tissues vast bij de hand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef Gellius het volgende:
We zullen JAm eens vragen ook een gedicht op je te maken.
Lienekien, Lienekien, laat etc.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef Gellius het volgende:
We zullen JAm eens vragen ook een gedicht op je te maken.
Ik ga over twee weken. Bij de vorige voorstelling van Kees Torn miste ik mijn laatste metro omdat ik bier zat te drinken met hem, waarna ik uiteindelijk in de auto thuisgebracht werd door hem, op een achterbank tussen een sixpack en een leeg sigarendoosje met rijmwoorden erop. Dat was wel een leuke ervaring.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef Keepvogel het volgende:
Ah hier waren we gebleven.
Vanaf deze plek wens ik jullie alvast een goed weekend.
Ik ga nu alvast wat eten maken en daarna de stad in; vanavond naar een optreden van Kees Torn (in een van de leukste theaters van NederlandTheater Bouwkunde )
Woord van de Dag, deel 23quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Claudia: ik snap niet waarom er bij huwelijks altijd zoiets truttigs stelletjeserig gegeven moet worden. Natuurlijk, in mijn omgeving heeft er gelukkig nog niemand trouwplannen, maar mocht dat wel het geval zijn dan geef ik liever een goed boek waar ze allebei wat aan hebben. Of in ieder geval waarvan ik vind dat ze er wat aan moeten hebben.
Vervelend natuurlijk, maar dit vind ik wel erg vreemd. Is dat te ver weg of zo?quote:[b]Op zaterdag 22 november 2008 09:44 s Ik durfde niet eens in een taxi te stappen. (Toen ik me daar eenmaal overheen had gezet, wilde geen enkele taxichauffeur me naar Oost rijden. Waarom niet, eigenlijk?)
Zoooo... net thuisgekomen vanuit Flevoland, en dat was géén ontspannen rit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |