Zolang je het spel nog niet uitgespeeld hebt kun je volgens mij op elk moment even langs wippen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Ben bang dat ik er nu te laat voor ben![]()
Zou iemand anders een nieuw deeltje kunnen openen? OP kopiëren lukt me niet op mn mobiel.
Oh ok dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zolang je het spel nog niet uitgespeeld hebt kun je volgens mij op elk moment even langs wippen.
Wel even naar het radiokanaal luisteren.
Pfff, uit mijn hoofd: Ergens links boven Megaton.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Zeg, waar is Big Town eigenlijk? Wil ik wel even bezoeken...
Als je er aan komt snap je de humor van "big town" ook meteen :pquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Zeg, waar is Big Town eigenlijk? Wil ik wel even bezoeken...
Ja, ik heb bijna de zelfde config.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand me vertellen of ik Fallout hier mee kan spelen? Scheelt me dan weer een rit naar de gamesboer als het voor geen meter loopt
AMD Athlon X2 4200+ (OC naar 2,55 GHz)
2 Gigabelletjes geheugen
ATI 2600pro 512 MB AGP
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, ik heb bijna de zelfde config.
AMD FX57
3GB
7800GTX
FX-57 is single core, jij hebt dual-core.quote:
Not even closequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
7800GTX tegen HD2600 - volgens mij aardig gelijk.
Wat zeur je danquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Not even close![]()
Denk dat ik hem eerst ga downen. Als ie lekker loopt, koop ik um
Wilde interessant doen met de specs van mijn computerquote:
Ben juist blij dat die een beetje weg zijn. Als ik nu met een quest bezig ga, weet ik ook dat ik met iets 'groots' bezig ben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Het is een heel aardig spel, maar ik mis toch een beetje de hoeveelheid suffe sidequests uit Oblivion. Daar kon je echt de onzinnigste tussen opdrachtjes doen.
Gesorteerd op moeilijkheidsgraad:quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef lennartb.nl het volgende:
Er is volgens mij zo'n achievement op de xbox dat je alle behemoths moet afmaken, maar waar kan ik die allemaal vinden? Die voor GNR heb ik al gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |