Zolang je het spel nog niet uitgespeeld hebt kun je volgens mij op elk moment even langs wippen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Ben bang dat ik er nu te laat voor ben![]()
Zou iemand anders een nieuw deeltje kunnen openen? OP kopiëren lukt me niet op mn mobiel.
Oh ok dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zolang je het spel nog niet uitgespeeld hebt kun je volgens mij op elk moment even langs wippen.
Wel even naar het radiokanaal luisteren.
Pfff, uit mijn hoofd: Ergens links boven Megaton.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Zeg, waar is Big Town eigenlijk? Wil ik wel even bezoeken...
Als je er aan komt snap je de humor van "big town" ook meteen :pquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Zeg, waar is Big Town eigenlijk? Wil ik wel even bezoeken...
Ja, ik heb bijna de zelfde config.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand me vertellen of ik Fallout hier mee kan spelen? Scheelt me dan weer een rit naar de gamesboer als het voor geen meter loopt
AMD Athlon X2 4200+ (OC naar 2,55 GHz)
2 Gigabelletjes geheugen
ATI 2600pro 512 MB AGP
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, ik heb bijna de zelfde config.
AMD FX57
3GB
7800GTX
FX-57 is single core, jij hebt dual-core.quote:
Not even closequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
7800GTX tegen HD2600 - volgens mij aardig gelijk.
Wat zeur je danquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Not even close![]()
Denk dat ik hem eerst ga downen. Als ie lekker loopt, koop ik um
Wilde interessant doen met de specs van mijn computerquote:
Ben juist blij dat die een beetje weg zijn. Als ik nu met een quest bezig ga, weet ik ook dat ik met iets 'groots' bezig ben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Het is een heel aardig spel, maar ik mis toch een beetje de hoeveelheid suffe sidequests uit Oblivion. Daar kon je echt de onzinnigste tussen opdrachtjes doen.
Gesorteerd op moeilijkheidsgraad:quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef lennartb.nl het volgende:
Er is volgens mij zo'n achievement op de xbox dat je alle behemoths moet afmaken, maar waar kan ik die allemaal vinden? Die voor GNR heb ik al gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die me verder kan helpen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:41 schreef vosss het volgende:
Ik ben gister eens opnieuw begonnen omdat ik de eerste keer een beetje te royaal ben geweest met schieten en op een gegeven moment geen kogels en geld meer had en dus niet verder kwam.
Nu heb ik echter een vraag:Je had natuurlijk ook gewoon royaal aan je melee kunnen werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die me verder kan helpen?
Maar heb je echt iedereen in Megaton gemold? (Of heb je ze meteen genuked? :S)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:04 schreef vosss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Efficient, dat wel... maar dan weet ik het ook niet...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik bedenk me net: Waarschijnlijk werkt het niet, maar heb je al geprobeerd om naar GNR te gaan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:13 schreef vosss het volgende:
Hmz, toch bedankt. Iemand anders wellicht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is trouwens een ROYALE spoiler... een kaart met bijna alle locaties in the Wasteland... dus BewareZoals ik al zei, weet niet of dit werkt... het zit er dik in dat de GNR missie pas getriggered word als je de missie in Megaton hebt gedaan, maar je kunt het zeker proberen...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2008 15:38:20 ]
Oh oke.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Als je er al bent geweest kan je via de World Map erheen 'fasttravelen'
Dan kan je altijd terecht bij Gustav in Tenpennyquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:24 schreef vosss het volgende:
En als je Megaton hebt genuked dan heb je denk ik pech
Nee die heb ik niet genuked.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:24 schreef vosss het volgende:
En als je Megaton hebt genuked dan heb je denk ik pech
Trouwens even een tip... GNR kun je alleen via de ondergrondse bereiken... Heeft mij ongeveer een uur (en flink wat KMs door The Wasteland) geduurd voordat ik dat uitgevogeld had, dus ik hoop dat je je die moeite kan besparenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:35 schreef vosss het volgende:
Ik speel de botte lompe achterbakse hufter
Ik ga zo kijken bij GNR of ik daar het hoofdverhaal kan triggeren zodat ik verder kan.
Wat me ook opvalt is dat er veel minder sidequests zijn. Ergens wel jammer. Aan de andere kant ook weer niet zodat je je goed kan concentreren op het hoofdverhaal (mits je dat neit kwijt bent dan)
quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:41 schreef vosss het volgende:
Ik ben gister eens opnieuw begonnen omdat ik de eerste keer een beetje te royaal ben geweest met schieten en op een gegeven moment geen kogels en geld meer had en dus niet verder kwam.
Nu heb ik echter een vraag:Volgens mij had je met Moriarty moeten praten in de Saloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die me verder kan helpen?
Hoe zit het nou met de met wachtwoord beveiligde pc's. Het aantal letters dat je goed hebt is dat 1) Ze staan op de correcte positie of 2) Ze zitten in het wachtwoord? Ik schrijf ze altijd op en streep het dan af, maar zit er regelmatig naast.![]()
Zit nu overigens in de RobCo factory bij Tenpenny Tower en heb net alles geactiveerd. Schrok me wezenloos toen alle robots opeens aangingen, haha.
Er wordt weergegeven welke letters er op de juiste positie staan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij had je met Moriarty moeten praten in de Saloon.
Hoe zit het nou met de met wachtwoord beveiligde pc's. Het aantal letters dat je goed hebt is dat 1) Ze staan op de correcte positie of 2) Ze zitten in het wachtwoord? Ik schrijf ze altijd op en streep het dan af, maar zit er regelmatig naast.![]()
Daar was ik gisteren ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:37 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, die ene robot in The National Archive die in de tijd is blijven hangen
3rd/1st person knopje inhouden en met je pookje/muis bewegenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:45 schreef Gewas het volgende:
Ik moet nu ook naar Rivet City.
Nu controleer ik in alle kastjes en doosjes of er munitie ligt. Ik heb nu al voor elk wapen zo'n honderd kogels, ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen.![]()
Hoe kan je trouwens je poppetje van de voorkant bekijken?![]()
Oh oke.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
3rd/1st person knopje inhouden en met je pookje/muis bewegen
Dus dingetjes die tussen < en > staan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:42 schreef LasTeR het volgende:
Als je met wachtwoorden bezig bent moet je ook even kijken naar 'brackets'. Soms staat er een sequence als volgt: "<)#$>". Dan kun je daarop klikken om, of een fout wachtwoord te verwijderen, of je aantal pogingen te resetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Die meuk krijg je oa bij de k-lite codec pack cadeau (niet de basic versie), daar was met Oblivion ook al een probleem mee, een hele rits geopend in de taakbalk enzo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Wat is die FFDSHOW ofzoiets in de OP? Geld zeker alleen maar weer voor windows Vista?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb 'm een week terug al uitgespeeld, maar nu speel ik wat sidequests enz. Leuk spel, maar als je alleen de mainquests doet duurt ie wat kort en vond het jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen kreeg ik een melding dat ik ziek was en een dokter moest bezoeken maar toen kwam ik dus bij dokter Li ofzo maar die zei niks over genezen, maar hoe moet je je dan laten genezen? Of kan je ook gewoon slapen of een Stimpack nemen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:00 schreef Gewas het volgende:
Ik heb te lang door radioactief water gezwommen omdat ik dacht dat je via het water inDr. Li is ook niet echt een 'dokter'. Je kunt het beste naar de clinic in Megaton gaan of RadAway nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen kreeg ik een melding dat ik ziek was en een dokter moest bezoeken maar toen kwam ik dus bij dokter Li ofzo maar die zei niks over genezen, maar hoe moet je je dan laten genezen? Of kan je ook gewoon slapen of een Stimpack nemen?Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Het ligt eraan hoeveel straling je hebt opgelopen. Op je Pip-Boy zie je wel hoeveel straling één RadAway wegneemt. Volgens mij heb je vanaf 200 Rads Radiation sickness, dus je zult er wel meerdere moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots, da'w vuur Twente bint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:48 schreef Happel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:48 schreef Happel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
En om deze reden wil je hem verkopen? Je schiet gewoon 2 merchants af en je hebt ontzettend veel caps. Ikzelf heb ondertussen 12.000 caps. Gewoon een beetje creatief zijn in het spel en op de dialogen letten, dan kom je er echt wel achter waar je heen moet. En het is een RPG, geen shooter. Dus veel nutteloos rondlopen gebeurd sowieso wel, maar je komt telkens weer nieuwe locaties tegen. (Zie het kleine 'open' driehoekje in je 'radar'.)quote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Draganta het volgende:
Grootste miskoop allertijden:
Ik had superveel wapens enzo gevonden, heb ze allemaal verkocht. Nu wil ik mn gear in megaton repairen, maar ik heb 0 caps. Alles verdwenen dus. Locations vragen is ook bijna nutteloos in het spel, aangezien ze je geen locatie geven, maar gewoon een naam van een persoon, die je op de map niet eens kunt zien (zoals je in oblivion wel kon zien).
Als iemand interesse heeft in de 360 versie van het spel, je mag em voor 40 euro hebben. (heb em voor 55 gekocht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op zondag 23 november 2008 12:23 schreef BartK. het volgende:
Net uitgespeelt. Slap einde zeg.
Ik had exáct hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Ik had wel gelezen dat het beide kon zijn, dus had wel gegokt dat het een vrouw wasquote:Op zondag 23 november 2008 12:26 schreef BartK. het volgende:
[..]
Oh... echt?Hoe kan ik dat nou weten
Bedoel je niet bobbleheads?quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef BartK. het volgende:
Ik zie trouwens altijd die pip-boys over het hoofd. Ik heb er pas 1, de science pipboy ofzoDan lees ik steeds waar je ze kan krijgen ben bijna overal al geweest maar vergeet ze altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor het verloop van het spel.Je hoeft in dit spel nooit overnieuw te beginnen. Je komt vanzelf wel op je vader's spoor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Als je er vanaf wil, wil ik 'm best graag hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Draganta het volgende:
Grootste miskoop allertijden:
Ik had superveel wapens enzo gevonden, heb ze allemaal verkocht. Nu wil ik mn gear in megaton repairen, maar ik heb 0 caps. Alles verdwenen dus. Locations vragen is ook bijna nutteloos in het spel, aangezien ze je geen locatie geven, maar gewoon een naam van een persoon, die je op de map niet eens kunt zien (zoals je in oblivion wel kon zien).
Als iemand interesse heeft in de 360 versie van het spel, je mag em voor 40 euro hebben. (heb em voor 55 gekocht).
Achja die bedoel ik dus.quote:
Ik vind dat hacken wel leuk om te doen, heb nu 35 hacked computers op mijn naam staan.quote:Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef BartK. het volgende:
[..]
Achja die bedoel ik dus.![]()
Ik vind dat lockpicken en hacken niet leuk. Ja ik ben er te lui voor, en alleen daarvoor gebruik ik altijd een cheat. Ik heb er zo'n hekel aan als ik ergens kom en dat ik iets niet kan openmaken omdat mijn skills te laag zijn... Maar ik ben blijkbaar de enige die de unlock cheat gebruikt
Het is dat je goed kan painten, anders had je uitgelachen. Ik heb het één keer gedaan.quote:Op zondag 23 november 2008 14:57 schreef Rikketik het volgende:
Over GNR gesproken, doen jullie ook altijd dat geluidje van Three Dog na?Ik joel altijd met hem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt.Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.
En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2008 15:04:56 ]
'Awwwwoooooeeeee!'quote:Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is dat je goed kan painten, anders had je uitgelachen. Ik heb het één keer gedaan.
"Because one is not enough, and two is too low. It's three dog!"
quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef Gewas het volgende:
Net door de halve map gelopen op weg naar...Verkopen, het weegt niets dus je kan het gemakkelijk gebruiken voor de verkoop, je krijgt 5 caps per stuk geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt.Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.
En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef Gewas het volgende:
Net door de halve map gelopen op weg naar...Pre-war money kun je gewoon verkopen, daar krijg je dan weer meer caps voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt.Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.
En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?
Heel veel nuttigs kun je niet kopen in het spel. 12.000 caps is wel erg veel ook. Mijn maximum was volgens mij ooit 8.000 en daar heb ik maar weer ammo van gekocht.quote:Op zondag 23 november 2008 15:08 schreef LasTeR het volgende:
Wat moet ik met mijn 12.000 bottlecaps doen?
quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Heel veel nuttigs kun je niet kopen in het spel. 12.000 caps is wel erg veel ook. Mijn maximum was volgens mij ooit 8.000 en daar heb ik maar weer ammo van gekocht.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, twee keer volledig uitgespeeld nu.Inclusief het verkennen van alle locaties etc.
Ik kom met beide karakters om in de ammunitie en flessendoppen en heb voor zover ik weet elk uniek wapen kunnen vinden.
Mijn groepje 'good guys', van links naar rechts: Dogmeat, Fawkes, ikke, Cross.
[ afbeelding ]
Mijn groepje tuig, van links naar rechts: Dogmeat, Clover, ikke, Jericho.
[ afbeelding ]
Geef Jericho een pakje peuken en hij lurkt continu aan een sigaret.![]()
Pfew, tijd voor een pauze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |