SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Ik kan ten aller tijden alles gewoon zien hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 18:02 schreef RickoKun het volgende:
En ik wil nogmaals even mijn beklag doen over de ziekelijke donkerheid van dit spel.
Heeft die donkerheid als doel de mensen bang te maken? Daar falen ze episch in aangezien ik niet eens wat kan zien als het 01:00 uur is dus hoef ik nergens bang voor te zijn en irriteer ik mij mateloos en gebruik ik gewoon de V knop om te kijken waar ze zitten.
Dat pauper lichtje heb je ook niks aan, kan je binnen een radius van 1 meter om je heen kijken. Nou ik zit echt als een gare blinde langs de muren te lopen om me enigszins te ori๋nteren. Wat nog het ergste is is dat ik brightness op zijn allerhoogst heb staan en n๓g niks kan zien als het donker is. Licht bestaat er niet meer dus over 700 jaar, maar plasma wapens wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 23 november 2008 18:06 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan alles prima zien met gemiddelde brightness in het donker.Maar ik heb dan weer last van die kleine kutlettertjes in je Pip-Boy.
Ze gaan niet gelijk naar buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The outcome is niet zo verschillend.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef LasTeR het volgende:
Vraagje mbt glitch op het einde...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op zondag 23 november 2008 18:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@LasTeR:Heb een eerdere quicksave gepakt, wist niet dat dat kon, toen werkte het wel gewoon. Best wel een kut einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Des te meer redenen om opnieuw te beginnen en zorgen voor een iets andere ending sequence.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Spoiler over einde!!quote:Op zondag 23 november 2008 20:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb een eerdere quicksave gepakt, wist niet dat dat kon, toen werkte het wel gewoon. Best wel een kut einde.Des te meer redenen om opnieuw te beginnen en zorgen voor een iets andere ending sequence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Spellen als Sam & Max en Day of the Tentacle worden niet meer gemaakt.quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef TMan het volgende:
Net uitgespeeld met m'n 3e karakter
Het einde valt inderdaad tegen, beetje anti-climax. Ook ontzettend butt dat je niet door kunt spelen, het voelt toch niet anders als je de main-quest laat zitten en gewoon rond gaat wandelen ipv na de main-quest doorspelen.
Verder wel 'n topspel, hoewel het de diepgang van de oude fallout games zeker niet heeft.
[Nostalgie] Maar goed, dergelijke diepgang vind je bijna nooit meer tegenwoordig volgens mij.
Ik denk dat ik binnenkort fallout 1 maar weer eens ga spelen. Of Space Quest 3 ofzo. Of ik ga studeren...quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Spellen als Sam & Max en Day of the Tentacle worden niet meer gemaakt.
quote:Op zondag 23 november 2008 13:33 schreef RickoKun het volgende:
ik heb nu die science bobblehead, en er is ook eentje die heel makkelijk te krijgen is, moet je niet megaton hebben opgeblazen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]Die skill heb je binnen ้้n level wel op het gewenste niveau, mentats + juiste apparel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]Check zn lijk dan esSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen?![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]Oke thanks ik ga het zo proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2008 23:14:33 ]
quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie wat ik moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |