abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63429347
Eej mensen er zijn spoilertags op FOK he...
Gebruik die ook als je iets zegt dat ook maar iets met de inhoud/verloop van het verhaal/quests te maken heeft

Ik wil echt niet lezen dat je op enig moment met persoon X in stadje X moet praten
pi_63431307
ik heb eindelijk weer eens tijd om te gamen, dus vanmiddag gelijk Fall Out 3 gehaald, net geïnstalleerd, nu proberen
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:42:29 #53
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63432337
Als je met wachtwoorden bezig bent moet je ook even kijken naar 'brackets'. Soms staat er een sequence als volgt: "<)#$>". Dan kun je daarop klikken om, of een fout wachtwoord te verwijderen, of je aantal pogingen te resetten.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:44:27 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63432386
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:42 schreef LasTeR het volgende:
Als je met wachtwoorden bezig bent moet je ook even kijken naar 'brackets'. Soms staat er een sequence als volgt: "<)#$>". Dan kun je daarop klikken om, of een fout wachtwoord te verwijderen, of je aantal pogingen te resetten.
Dus dingetjes die tussen < en > staan?
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:45:51 #55
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63432427

Auto's opblazen.

Gaaaryyy...
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:51:54 #56
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63432562
AntAgonizer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:26:07 #57
28033 Pek
je moet wat
pi_63433322
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef RickoKun het volgende:

Wat is die FFDSHOW ofzoiets in de OP? Geld zeker alleen maar weer voor windows Vista?
Die meuk krijg je oa bij de k-lite codec pack cadeau (niet de basic versie), daar was met Oblivion ook al een probleem mee, een hele rits geopend in de taakbalk enzo.

Ik moet zeggen, het spel bevalt me wel. Toch wel een beetje Oblivion in een ander jasje, veel overeenkomsten. Maar het valt me 100% mee dat ik het gewoon kan spelen op m'n oude kastje, medium settings, dat wel, maar toch
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:39:54 #58
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_63433611
@Vosss:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 'm een week terug al uitgespeeld, maar nu speel ik wat sidequests enz. Leuk spel, maar als je alleen de mainquests doet duurt ie wat kort en vond het jammer dat
SPOILER
.
pi_63438459
Ik heb te lang door radioactief water gezwommen omdat ik dacht dat je via het water in
SPOILER
En toen kreeg ik een melding dat ik ziek was en een dokter moest bezoeken maar toen kwam ik dus bij dokter Li ofzo maar die zei niks over genezen, maar hoe moet je je dan laten genezen? Of kan je ook gewoon slapen of een Stimpack nemen?
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:03:37 #60
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63438516
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:00 schreef Gewas het volgende:
Ik heb te lang door radioactief water gezwommen omdat ik dacht dat je via het water in
SPOILER
En toen kreeg ik een melding dat ik ziek was en een dokter moest bezoeken maar toen kwam ik dus bij dokter Li ofzo maar die zei niks over genezen, maar hoe moet je je dan laten genezen? Of kan je ook gewoon slapen of een Stimpack nemen?
Dr. Li is ook niet echt een 'dokter'. Je kunt het beste naar de clinic in Megaton gaan of RadAway nemen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63438599
Oke. Is 1 zo'n Radaway nemen genoeg of moet je die dan constant nemen? In het boekje kan ik er niks over vinden.
pi_63438624
Zoals de naam al zegt Rad-away.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:13:51 #63
171357 Rikketik
pi_63438686
Het ligt eraan hoeveel straling je hebt opgelopen. Op je Pip-Boy zie je wel hoeveel straling één RadAway wegneemt. Volgens mij heb je vanaf 200 Rads Radiation sickness, dus je zult er wel meerdere moeten nemen.
pi_63439271
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Het ligt eraan hoeveel straling je hebt opgelopen. Op je Pip-Boy zie je wel hoeveel straling één RadAway wegneemt. Volgens mij heb je vanaf 200 Rads Radiation sickness, dus je zult er wel meerdere moeten nemen.
SPOILER
Trots, da'w vuur Twente bint.
  zondag 23 november 2008 @ 00:01:11 #65
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63440266
SPOILER
  zondag 23 november 2008 @ 00:48:30 #66
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63440992
SPOILER
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 23 november 2008 @ 01:06:09 #67
171357 Rikketik
pi_63441256
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:48 schreef Happel het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zondag 23 november 2008 @ 12:15:21 #68
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_63445619
Grootste miskoop allertijden:

Ik had superveel wapens enzo gevonden, heb ze allemaal verkocht. Nu wil ik mn gear in megaton repairen, maar ik heb 0 caps. Alles verdwenen dus. Locations vragen is ook bijna nutteloos in het spel, aangezien ze je geen locatie geven, maar gewoon een naam van een persoon, die je op de map niet eens kunt zien (zoals je in oblivion wel kon zien).

Als iemand interesse heeft in de 360 versie van het spel, je mag em voor 40 euro hebben. (heb em voor 55 gekocht).
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  zondag 23 november 2008 @ 12:17:07 #69
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63445672
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:48 schreef Happel het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zondag 23 november 2008 @ 12:19:05 #70
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63445724
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Draganta het volgende:
Grootste miskoop allertijden:

Ik had superveel wapens enzo gevonden, heb ze allemaal verkocht. Nu wil ik mn gear in megaton repairen, maar ik heb 0 caps. Alles verdwenen dus. Locations vragen is ook bijna nutteloos in het spel, aangezien ze je geen locatie geven, maar gewoon een naam van een persoon, die je op de map niet eens kunt zien (zoals je in oblivion wel kon zien).

Als iemand interesse heeft in de 360 versie van het spel, je mag em voor 40 euro hebben. (heb em voor 55 gekocht).
En om deze reden wil je hem verkopen? Je schiet gewoon 2 merchants af en je hebt ontzettend veel caps. Ikzelf heb ondertussen 12.000 caps. Gewoon een beetje creatief zijn in het spel en op de dialogen letten, dan kom je er echt wel achter waar je heen moet. En het is een RPG, geen shooter. Dus veel nutteloos rondlopen gebeurd sowieso wel, maar je komt telkens weer nieuwe locaties tegen. (Zie het kleine 'open' driehoekje in je 'radar'.)
pi_63445825
Net uitgespeelt. Slap einde zeg.
SPOILER
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  zondag 23 november 2008 @ 12:24:33 #72
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63445870
Fawkes is een vrouw!!!
pi_63445905
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:23 schreef BartK. het volgende:
Net uitgespeelt. Slap einde zeg.
SPOILER
Ik had exáct hetzelfde.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63445936
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:24 schreef LasTeR het volgende:
Fawkes is een vrouw!!!
Oh... echt? Hoe kan ik dat nou weten
pi_63445976
Ik zie trouwens altijd die pip-boys over het hoofd. Ik heb er pas 1, de science pipboy ofzo Dan lees ik steeds waar je ze kan krijgen ben bijna overal al geweest maar vergeet ze altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')