abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63423550
Ik ben gister eens opnieuw begonnen omdat ik de eerste keer een beetje te royaal ben geweest met schieten en op een gegeven moment geen kogels en geld meer had en dus niet verder kwam.

Nu heb ik echter een vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die me verder kan helpen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:03:49 #27
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63423655
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 08:41 schreef vosss het volgende:
Ik ben gister eens opnieuw begonnen omdat ik de eerste keer een beetje te royaal ben geweest met schieten en op een gegeven moment geen kogels en geld meer had en dus niet verder kwam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had natuurlijk ook gewoon royaal aan je melee kunnen werken

Maar heb je echt iedereen in Megaton gemold? (Of heb je ze meteen genuked? :S)
SPOILER
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63423661
SPOILER
vosss is de naam,
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:09:24 #29
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63423687
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:04 schreef vosss het volgende:
SPOILER
Efficient, dat wel... maar dan weet ik het ook niet...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63423706
Hmz, toch bedankt. Iemand anders wellicht?
vosss is de naam,
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:14:28 #31
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63423716
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:13 schreef vosss het volgende:
Hmz, toch bedankt. Iemand anders wellicht?
Ik bedenk me net: Waarschijnlijk werkt het niet, maar heb je al geprobeerd om naar GNR te gaan?
pi_63423887
GNR?
vosss is de naam,
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:47:20 #33
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63423933
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:41 schreef vosss het volgende:
GNR?
Galaxy News Radio, dat is volgens mij de 2de stop voor je Dad-quest...
SPOILER
Bovenstaande is trouwens een ROYALE spoiler... een kaart met bijna alle locaties in the Wasteland... dus Beware Zoals ik al zei, weet niet of dit werkt... het zit er dik in dat de GNR missie pas getriggered word als je de missie in Megaton hebt gedaan, maar je kunt het zeker proberen...
pi_63424066
Die was het inderdaad ja.

Ik zal straks eens kijken

Thanks
vosss is de naam,
pi_63425010
Ik heb nog maar iets van 5 Stimpacks maar ik wil dus nieuwe kopen.
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2008 15:38:20 ]
pi_63425036
Als je er al bent geweest kan je via de World Map erheen 'fasttravelen'
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63425064
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Als je er al bent geweest kan je via de World Map erheen 'fasttravelen'
Oh oke.
pi_63425067
En als je Megaton hebt genuked dan heb je denk ik pech
vosss is de naam,
pi_63425107
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:24 schreef vosss het volgende:
Dan kan je altijd terecht bij Gustav in Tenpenny
pi_63425159
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:24 schreef vosss het volgende:
Nee die heb ik niet genuked. Ik speel aardig.
pi_63425212
Ik speel de botte lompe achterbakse hufter

Ik ga zo kijken bij GNR of ik daar het hoofdverhaal kan triggeren zodat ik verder kan.

Wat me ook opvalt is dat er veel minder sidequests zijn. Ergens wel jammer. Aan de andere kant ook weer niet zodat je je goed kan concentreren op het hoofdverhaal (mits je dat neit kwijt bent dan )
vosss is de naam,
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:40:11 #42
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63425302
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:35 schreef vosss het volgende:
Ik speel de botte lompe achterbakse hufter

Ik ga zo kijken bij GNR of ik daar het hoofdverhaal kan triggeren zodat ik verder kan.

Wat me ook opvalt is dat er veel minder sidequests zijn. Ergens wel jammer. Aan de andere kant ook weer niet zodat je je goed kan concentreren op het hoofdverhaal (mits je dat neit kwijt bent dan )
Trouwens even een tip... GNR kun je alleen via de ondergrondse bereiken... Heeft mij ongeveer een uur (en flink wat KMs door The Wasteland) geduurd voordat ik dat uitgevogeld had, dus ik hoop dat je je die moeite kan besparen

Er zitten overigens idd minder sidequests in dan Oblivion, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg, de missies zijn meer gevarieerd en ook behoorlijk uitgebreid (en in bijna alle gevallen op meerdere manieren op te lossen) dus kwaliteit over kwantiteit....
pi_63426252
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 08:41 schreef vosss het volgende:

SPOILER
Volgens mij had je met Moriarty moeten praten in de Saloon.

Hoe zit het nou met de met wachtwoord beveiligde pc's. Het aantal letters dat je goed hebt is dat 1) Ze staan op de correcte positie of 2) Ze zitten in het wachtwoord? Ik schrijf ze altijd op en streep het dan af, maar zit er regelmatig naast.

Zit nu overigens in de RobCo factory bij Tenpenny Tower en heb net alles geactiveerd. Schrok me wezenloos toen alle robots opeens aangingen, haha.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:37:00 #44
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63426419
Lol, die ene robot in The National Archive die in de tijd is blijven hangen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:38:35 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63426450
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij had je met Moriarty moeten praten in de Saloon.

Hoe zit het nou met de met wachtwoord beveiligde pc's. Het aantal letters dat je goed hebt is dat 1) Ze staan op de correcte positie of 2) Ze zitten in het wachtwoord? Ik schrijf ze altijd op en streep het dan af, maar zit er regelmatig naast.
Er wordt weergegeven welke letters er op de juiste positie staan.
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:37 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, die ene robot in The National Archive die in de tijd is blijven hangen
Daar was ik gisteren ook
Maarja ik crash wanneer ik bijna bij de optional quest ben die hij aangeeft, bij een of andere raider base. Bugged kut spel.

Wat is die FFDSHOW ofzoiets in de OP? Geld zeker alleen maar weer voor windows Vista?
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:59:31 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63426872
Er is ook een behoorlijk kansloze patch uit die geen fuck op lost.

http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/patches.html
pi_63427528
@Vosss: Als je je vader niet kan vinden, zoek doctor Li even op in Rivet City.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63428926
Ik moet nu ook naar Rivet City.

Nu controleer ik in alle kastjes en doosjes of er munitie ligt. Ik heb nu al voor elk wapen zo'n honderd kogels, ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen.

Hoe kan je trouwens je poppetje van de voorkant bekijken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2008 14:48:51 ]
pi_63429181
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 14:45 schreef Gewas het volgende:
Ik moet nu ook naar Rivet City.

Nu controleer ik in alle kastjes en doosjes of er munitie ligt. Ik heb nu al voor elk wapen zo'n honderd kogels, ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen.

Hoe kan je trouwens je poppetje van de voorkant bekijken?
3rd/1st person knopje inhouden en met je pookje/muis bewegen
pi_63429343
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

3rd/1st person knopje inhouden en met je pookje/muis bewegen
Oh oke. (Ja ik had in het boekje gekeken maar daar staat het niet in )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')