abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:51:51 #1
3767 Herald
Come get some
pi_63401856
Zoals jullie weten ben ik niet 's werelds grootste hosselaar. Echter ben ik ook maar een mens en ik heb ook zo mijn behoeftes. Af en toe check ik op hookers.nl naar reviews van de dames van plezier. Ik kwam er achter dat sommige Don & Ad meisjes gewoon hoertjes zijn, dus niet doodnormale gezellige Brabanste meiden met spijt zoals Stacy. Een van die grietjes had kei-slechte recensies Nouja haar werkgebied lag in Den Haag of Amsterdam ofzo, dus die kom ik toch niet tegen.

De Eindhovense hoerenbuurt, wereldberoemd gemaakt door kkkachel Kees, staat niet bekend om zijn mooie eh... aanbod. Het zijn voornamelijk dikke gezette negerinnen die in tegenstelling tot hun slanke Oostblok collega's op de Amsterdamse wallen geen enkele poging doen om je te verleiden tot een bezoekje. Maar natuurlijk heeft ook de rose buurt van Eindhoven zoals elke goede rose buurt zich betaamt een leuke Hollandse studente er tussen zitten die schulden heeft en noodgedwongen haar lichaam moet verkopen. En daar ging ik naar op zoek. Jaja morele bezwaren zijn mij onbekend.

Ik strompelde dus langs de ramen daar in Eindhoven. Beetje loeren naar de onappetijtelijke dames van plezier. Niet te lang stil blijven staan, omdat je dan de illusie wekt interesse te hebben. En hier zou zogenaamd een natte Spaanse tussen zitten? Maar bij één raam sloeg mijn hart even over. Opeens herkende ik iemand, mijn highschool crush Gwendolin

Man man man jullie zouden eens moeten weten hoe verkikkerd ik was op haar back in the days. Als een makke schoothond liep ik achter haar aan. Nouja zij deed het vwo en ik was zo'n simpele havo-klant dus erg veel contact hadden wen niet. Mijn peopleskills waren ook toen al niet aanwezig, dus ik sprak haar alleen als we alleen waren, want ik durfde haar niet aan te spreken als haar vriendinnenclubje erbij stond.

Het probleem van Gwendolin was dat ze altijd een vriendje had. Niet steeds dezelfde, maar elke keer als er weer een gebeurtenis was waardoor ik samen met haar in dezelfde ruimte vertoefde had ze wel weer een of andere snaak aan de haak geslagen. En het waren altijd oudere jongens eh. En mij vertrouwde ze dan die verhalen toe hoe ze als 14jarige niet thuis durfde te vertellen dat haar vrijer al 18 was enzo. Nu ik eraan terug denk zat ik dus mijlenver in de friendszone.

Het laatste wat ik van haar vernomen heb is dat toen ik de school verliet zij van 5vwo degradeerde naar 5havo. Man wat ik toen graag willen blijven zitten, maar helaas. Ik heb haar op de dag dat mijn zus jarig was in 2003 nog eens in de trein gezien. Ze had toen pleisters op haar hak, zoals vrouwen dat weleens vaker hebben in de zomer. Later zag ik haar achterop de fiets zitten bij een kerel op weg naar... tja naar waar?

En nu zag ik haar weer. In een negligeetje achter een verlicht raam. Toen we elkaar aankeken en beseften dat we elkaar kenden schrokken we allebei. Ik aarzelde wat ik moest doen, doorlopen of op het raam tikken voor een praatje. Het zal geen verrassing voor jullie zijn dat ik doorliep. Mijn hart klopte in mijn keel. Mijn grote jeugdliefde was een hoer. Ik bedacht me hele scenario's hoe ik terug zou lopen en ging vragen hoe het met haar ging. Maar aan de ene kant schaamde ik me dat ze me had gezien daar. Gek is dat eh, zij zit achter het raam, maar ik voelde me betrapt.
Aan de andere kant wist ik dan niet hoe te beginnen. Gaat het dan zovan "hey hallo, hoe gaat het met je?". Dat is dan zo stom om te vragen, natuurlijk gaat het niet goed, anders zou ze zich niet hoeven aan te bieden aan elke ransaap met geld. Ik durf ook niet te vragen "ach meiske, hoe komt dat nou zo" want misschien wil ze dat wel helemaal niet vertellen. Misschien zou ze zelf boos zijn als ik alleen wilde praten en geen centjes wilden geven voor haar aangeboden diensten.

Ik kan dus alleen maar speculeren waarom ze het beroep doet dat ze nu doet. Ik ga er natuurlijk als naieveling vanuit dat ze het niet voor haar plezier doet. Stel je voor een vrouw die zo graag sekst dat ze er geld voor vraagt. Zo was Gwendolin niet. Ze had meer klasse, ze was goed in talen en dat soort dingen. Natuurlijk zit hier een exotisch ogende figuur die achter dat ze zich zo verlaagt. Iemand heeft haar torenhoge schulden aangesmeerd en die moet ze nu afbetalen met haar lichaam.

Nouja thuisgekomen had ik mijn zak nog steeds niet geleegd. Moest alleen aan haar denken en de gemiste kansen die ik heb gehad toen. Ik vroeg me ineens af of ik het nou zielig moest vinden voor haar. Uiteindelijk heb ik me zitten verkneukelen met de gedachte dat als ze mij toen een kansje had gegeven alles goed was gekomen met haar. Zat ze nu niet achter een raam, maar woonden we samen en hadden we allebei een goede baan. Ik zie haar helemaal voor me als lerares Frans waar alle jongens in de klas verliefd op zouden zijn. Misschien hadden we al zelfs een klein Heraldje.

Maar zo is het niet gelopen. En voor jullie natuurlijk ook beter zo. Door mijn ervaringen met haar ben ik de gefrustreerde en verbitterde kneus geworden waar jullie zo dol op zijn. Bedankt Gwendolin
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 21 november 2008 @ 12:52:46 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63401880
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Herald het volgende:
En daar stopte ik.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63401923
Jemig wat een verhaal.
Wat is je klacht nu?
pi_63401925
pics
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:55:45 #5
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_63401958
Mooi verhaal, maar je had haar moeten neuken als wraak.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_63401961
Ik weet geen leuke reactie.
Din jävla kuk!
pi_63401970
Hoeren met de naam Gwendolin
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:57:10 #8
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63401995
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En daar stopte ik.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:57:33 #9
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_63402007
Herald
Ok stelletje hokboeren
pi_63402017
toen je thuiskwam heb je eerst ff je zak geleegd met de fantasie dat je haar alle hoeken van die toko had laten zien?
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:58:14 #11
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63402028
De jeugdvriendin van vroeger waar jij zo verliefd op was is een hoer en jij loopt door? Dit was je kans Herald?

Jouw fantasieën over Gwendolin die over je heen kronkelt kunnen waarheid worden en jij loopt door?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63402031
Doet me denken aan AedM's 'Dag Esmee'

Ik herkende je wel
Kwam alleen even niet op je naam
'tuurlijk, Ik weet het, 4 HAVO
Jij kon zo mooi zingen
Wat doe je hier achter het raam?
Nee, 'k denk niet dat 'k me schaam

Okee, ??n kopje koffie dan
Maar mag het gordijn dan wel dicht?
Of moet ik je dan soms betalen?
Ha ha, 't was een grapje, hoe is het?
Je schrok, zag het aan je gezicht
Ik zie geen pest door dit licht

Ik woon hier al maanden
Ik had je niet eerder gezien
De kortste weg richting de supermarkt
Ja, lang geleden, 's denken
Toch zeker een jaartje of tien?
'83 misschien?

Ach, gewoon
Na de HAVO de kleinkunst
En toen met de band
Plaatje gemaakt nog, nee niet zo'n succes
Maar hoe is het met jou, nou?
En waarom ben je dit wat je bent?
Is het drugs of een vent?

Gek kan het lopen, ja, ach
En wat doe je er aan?
Blij dat je zegt zo gelukkig te zijn
Ik geloof je, bedankt
En ik denk da'k maar weer eens moet gaan
Bel gewoon maar eens aan

Wat wou je worden dan?
Nou, dan probeer je het weer
Weet ik veel, ga weer naar school of je ouders
Of het arbeidsbureau
Daar weten ze vast wel wat meer
Tot de volgende keer

Gewoon door mijn droom te onthouden
En laat me nu gaan
Of denk je soms dat het zo simpel is
Vier jaar studeren, en dan
Achter duizend artiesten te staan
Sta nog steeds onderaan

Ja, 't gaat me lukken, ja
Ga weg want ik wil naar de kroeg
Wat wil je weten
't Is ieder voor zich
En wat kan ik het helpen?
Ik heb het al moeilijk genoeg
Nou, het beste ermee

Dag Esmee
pi_63402057
Klachten uit de openingspost:
- Dat zijn zak niet is geleegd
- Geen goede hoeren in Eindhoven
- Bevriend met kankerkachel
- Neukt met hoeren
- Vriendin die hij nooit zal krijgen is een hoer

Maar wat positief:
- Geld bespaard door te fappen!
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:59:47 #14
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63402061
Geil verhaal
pi_63402062
waarom neuk je der dan niet pleuris nerd
pi_63402065
wat een kutverhaal, had haar dan op zn minst een dikke veeg gegeven
pi_63402086
Goed topic, prachtig verhaal, maar ik heb het niet gelezen.
><(({°>
pi_63402102
Zo heb je dus wel afgeleerd om niet meer naar de hoeren te gaan neem ik aan ?
Of loop je voortaan langs dat ene raam.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:01:06 #19
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_63402104
Ik moest meteen hier aan denken:

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_63402136
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:56 schreef Emimich het volgende:
nee joh die heeft natuurlijk een hoerenaam, gwen great ofzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63402141
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:56 schreef Emimich het volgende:
pi_63402148
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Svyatagor het volgende:
Ik moest meteen hier aan denken:

haha ik ook
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:02:36 #23
181657 LordNemephis
computer says no
pi_63402154
Leuk verhaal. Kun je d'r niet kopen van d'r pooier?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_63402209
Whehe, mooi verhaal, Herald!
pi_63402216
Je grote liefde is in al haar gaten uitgehoond door brede negers.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')