Dat kan kloppen, maar ik heb ze niet gekregen. Dan moet hij ze me even doorsturen. Als je het fijner vind om te PM'en kun je ze vanaf nu dan naar mij toe sturen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed werk, Rucebo!
Alleen, mijn nul klopt niet met de twee laatste speelrondes voor de winterstop. Die heb ik beiden vantevoren naar Bos al gePM'd, dus die zou Bos even doormoeten sturen of ik kan straks een screenshotje plaatsen, want ik heb ze wel ingevuld. Kan me ook niet voorstellen dat ik twee keer achterelkaar nul goed had.
Op dit moment doet iedereen actief mee, dus eigenlijk niet. Ik wil je wel als eerste reserve zetten als je dat wil, als er dan iemand afhaakt...quote:
Als dat zou kunnen, top.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Op dit moment doet iedereen actief mee, dus eigenlijk niet. Ik wil je wel als eerste reserve zetten als je dat wil, als er dan iemand afhaakt...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, top.![]()
Zal wel rustig afwachten.. kan ik trouwens wel meespelen voor alleen de weekoverwinning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |